Soukromey Pozemek : Rouhání

Soukromey Pozemek : RouháníPo čtyřech letech vydává Soukromey Pozemek svůj třetí počin s názvem Rouhání. Cd obsahuje 12 válů plus jeden bonus, vše v rytmu typického českého 3 akordového Punk Rocku. Čtyři vály už byly na předchozích cédech kapely a jeden z názvem „Sociální Omyl“, patří k prvním písním, jež kapela stvořila.


Textově převažují vážnější témata točící se okolo válek, politiky, radaru, ale i píseň o nám všem známém alkoholu:-) Vše je nahráno D.I.Y. A vydavatelem je Papagájův hlasatel. Toto Cd je náhráno už s novým zpěvákem, bohužel mi trochu chybí to pořádný prožití u toho, když zpívá. Nejspíš chtěl, aby bylo textům pořádně rozumět, ale na živo to ze sebe tlačí s pořádnou nasraností. Mezi nejlepší songy bych zařadil CESTU, SYSTÉM a starou známou PRIMITIVNÍ TVOR.


CD vyšlo v pěkném digipacku, v kterém najdete texty, nějaké to foto kapely a na konci urývek od George Orwella. Placku seženete u Papagáje, v distru kapely, kde si můžete zdarma stáhnout obě předchozí cd, nebo přímo na koncertě u kapely za lidové kilčo.:-) Kapela jede tento rok turné k cd a vidět je můžete napřiklad na festu Pod Parou. Jo a kdybyste chtěli, můžete najet na tento odkaz a dát kapele hlas, protože by si přála natočit regulérní videoklip a s vaší pomocí se jim tento malý sen může splnit:-)



Primitivní Tvor


Už jsou zase v ulicích, křičí tam sieg hail.

Normálnímu myšlení se Ti vymykaj.

Propagace násilí, propagace hlouposti.

To je vrchol IQ, v plešatý palici.


Primitivní tvor.

Křičí NAZI OI.

Primitivní tvor.

DESTROY


Jejich heslo – nic než národ, to je pěknej stupid.

Ty se proti tomu postav, zařvi FUCK OFF BASTARDS.

Nebuď jako oni, mysli svojí hlavou.

Jenom tak zvítězíme nad fašistickou špínou.


Primitivní tvor.

Křičí NAZI OI.

Primitivní tvor.

DESTROY


Jejich heslo – nic než národ, to je pěknej stupid.

Ty se proti tomu postav, zařvi FUCK OFF BASTARDS.

Nebuď jako oni, mysli svojí hlavou.

Jenom tak zvítězíme nad fašistickou špínou.


Primitivní tvor.

Křičí NAZI OI.

Primitivní tvor.

DESTROY


Veřím, že kapela po tomto cd nabere nějaké nové fanoušky, Up the Punx.


Hodnocení 9/10

Dweine


6.5.2010   Rubrika: Recenze na CD   |   Komentářů: 95   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,8
jde to 1,8
 

Diskuse ke článku - Soukromey Pozemek : Rouhání

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-95
Medvěd
Medvěd - 13.5.2010 17:41

ivan.M: smajlik - 10 Asi jo..

 
ivan.M
ivan.M - 13.5.2010 17:28

Medvěd : Jo takže už to chápu ty znáš lidi kteří podporujou AFA a bydlej tam ale v příspěvku dole jsi napsal že tam bydlí lidi z AFA. Beru totak že jsi to špatně napsal.
Mrtvola: s tvých příspěvků jde vidět že rozhodně víš o čem mluvíš. Myslím ale že některé věci které píšeš se neshodují s mím názorem, nicméně nechci o nich diskutovat, protože ve valné většině případů by jsi mně umlátil argumentama smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 13.5.2010 17:22

mrtvola: Co to u tebe znamená "neberu je moc vážně" ?

ivan.M: Pár takovejch,co tam bydlej a choděj AFU podporovat znám osobně.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 13.5.2010 16:54

ivan.M: no, tak ty ideály komunismu snad existují pěkně dlouho, snad už od Platóna, pokud se nepletu. Jenže to dodnes zůstalo pouhou utopií, která se kromě několika úzce lokálních a časově omezených výjimek, nikde nezrealizovala. K těm výjimkám patří třeba život v různých náboženských sektách, nebo opravdových anarcho komunách (tím samozřejmě nemám na mysli ty komedianty z Truhlářské 11), hodně se k tomu blížily zhruba do osmdesátých let kibucy v Izraeli (dnes už je situace v kibucech jiná), občas se o to pokoušeli různí anarchisté během různých občanských válek, nebo revolucí a podobně, což ostatně určitě víš.

Jako, ke komunismu se dodnes hlásí extrémní levice, tedy komunisté, které ty nazýváš bolševiky, ale i jiné ještě levicovější frakce, pro které jsou marx-leninští komunisté obhájci státního kapitalismu. Vždycky, když se někdo pokoušel nějakým způsobem ten komunistický ideál uvézt do života způsobem, který by překračoval lokální rámec malé komunity, kmene, nebo-li organizace, kde to svým způsobem může nějakou dobu fungovat, tak se mu to buď nepodařilo, nebo to v horším případě vedlo k válkám, genocidám a stovkám milionů zbytečně popravených, nebo mrtvých hlady. Prostě ty prrincipy malých skupin s jedním cílem, na kterém závisí přežití a soudružnost skupiny, nebo kmene, nejdou rozšířit na velkou otevřenou společnost jako třeba ČR. Nejenže to nefunguje, ale často je to úplně neslučitelné. Jinak, asi máš pravdu, že mezi různými fandy komunismu nějaký mikroskopický rozdíl existuje, ale je tak nepatrný, že ho snad mezi sebou dokáží vidět jen oni sami.

Mně jsou třeba sympatické názory opravdové ultrapravice (nemyslím tím myšlenkové proudy, která jsou za ultrapravici označovány masovými médii jako třeba fašouni a náglové), tedy anarchokapitalistů, nebo libertariánů. Ale uvědomuji si, že se jedná o stejné utopie jako komunismus, takže je neberu moc vážně.

 
ivan.M
ivan.M - 13.5.2010 16:03

Oprava: V Truhlářské

 
ivan.M
ivan.M - 13.5.2010 15:59

Mrtvola : Ok, už jsem pochopil co jsi tím chtěl říct, ale moje stanovisko že mezi komunismem a bolševismem vidím rozdíl stále zůstává.
Medved:To že v truhlářké bydlí někdo z AFA je jenom teorie nebo to můžeš nějak dokázat?

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 13.5.2010 12:44

Medvěd:lidi z AFA nestojej ani za řečsmajlik - 20

 
mrtvola ©
mrtvola © - 13.5.2010 10:47

Medvěd: ano, to je opravdu pikantní. Způsob, kterým se v Praze vyvíjí světově unikátní forma jakéhosi vládou podporovaného anarchismu stojí za pečlivé studium.

Ale vlastně, nic zase tak převratného to není, protože třeba ke konci občanské války ve Španělsku dokonce čtyři anarchisté (bojovníci proti státu a vládě) vstoupili do vlády a zaujali ministerská křesla smajlik - 10smajlik - 14

 
mrtvola ©
mrtvola © - 13.5.2010 10:38

ivan.M: pokusím se vysvětlit poněkud srozumitelněji, co jsem vlastně napsal. Tedy to, že marx-leninští socialisté (za socialisty je považoval i sám Kropotkin) byli bolševici a ne menševici. Sociálně demokratická dělnická strana Ruska (bolševiků) přerostla v Komunistickou strana Ruska (bolševiků) ta zase ve Všesvazovou komunistickou stranu (bolševiků) a na XIX. sjezdu se z ní stala KSSS Komunistická strana Sovětského svazu. No a to, že byli také komanči a jejich cílem bylo vybudování beztřídní komunistické společnosti. Proto i já sám marx-leninské socialisty označuji za bolševiky a komunisty.

Co se ti na tom zdá pojmově nepřesné?

Za normální situaci nepovažuji extrémní skutečnosti jako válečný stav, revoluci, občanskou válku a podobně, takže jsem ti negativně vymezil, co je pro mě normální situací.

 
Medvěd
Medvěd - 13.5.2010 6:26

ivan.M: Lidi z AFA bydlej zadarmo v centru Prahy v dohozeným baráku od Kocába.smajlik - 20smajlik - 20smajlik - 20

 
Medvěd
Medvěd - 13.5.2010 6:22

mrtvola: Nám ještě donedávna anarchismus na Milkovicích (Kozí mejdan atd) šlapal docela obstojně :-) A myslím,že by se v tom (nebej určitejch lidí) dalo i pokračovat se stejnou vervou.Ale bohužel,či bohudík? Jak pro koho.Kdo ví.....

 
ivan.M
ivan.M - 13.5.2010 5:51

Mrtvola: Můžu se zeptat co znamená tzv. "normální situace" ?
Ale mezi komunismem, bolševismem a socialismem je rozdíl. Na jednu stranu tady píšeš článek o tom že lidi z AFA neznají rozdíl mezi fašismem a nacismem, a sám řekneš že bolševismus a komunismus je v podstatě to stejné ?

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 13.5.2010 0:16

Nesouhlas s tím že anarchimus je utopistický. Boužel by to nešlo ani tady ani teď.

Jo, tahle věta dává smysl:-) takže si nevšímej mě a radši sebe:-)

 
mrtvola ©
mrtvola © - 12.5.2010 23:47

ivan.M: jinak nemám nic proti tomu, že Lord Alex nazývá marx-leninské socialisty komouši a bolševiky. Byli to bolševici a budovali komunismus, ostatně jejich strana se jmenovala komunistická, nebo ne?

 
mrtvola ©
mrtvola © - 12.5.2010 23:43

ivan.M: "Boužel by to nešlo ani tady ani teď."

A já dodám , že ani nikde a nikdy jinde za normální situace.

 
ivan.M
ivan.M - 12.5.2010 23:12

Lord.Alex : Jednou bolševici potom komouši... tady někdo ví o čem mluví.smajlik - 11

Mrtvola : Nesouhlas s tím že anarchimus je utopistický. Boužel by to nešlo ani tady ani teď.

 
Medvěd
Medvěd - 12.5.2010 17:15

Lord.Alex: Ne.nepůjdu.Co dělám? Prodávám ložiska,klínový řemeny,gufera atd...smajlik - 5

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 12.5.2010 15:41

Medvěd.vtipný je to v tom, že je to směšný a co je směšný je i legrační atd:-)
B:jo to se vyjimečně shodnu, už sem se naučil, že ženská musí mít pravdu, jinak je zle...:-)
C:ani na barvy léta teda nepůjdeš jo.
Pust si Alkaline na youtube.
A co děláš za práci? Working class hero:-)))

 
Medvěd
Medvěd - 12.5.2010 13:13

...jo a jinak jsem si už po druhý v životě našel práci :-))))))))smajlik - 10smajlik - 11smajlik - 4

 
Medvěd
Medvěd - 12.5.2010 13:12

Lord.Alex: Jasně 5x a dost :-)))))

A) V čem je to vtipný ?

B)Já se stýkám jen se svou starou :-) A víš jak.Mařka musí mít vždy pravdu. :-)))

c)Nejdu,nejsem v Praze už asi měsíc.A na 90% bych stejně nešel,páč musím šetřit na pračku,která nám v domácnosti chybí :-)))) Pak taky musím chodit na pivo,což též stojí love a pak musím zase šetřit na letní akce.Kozí mejdan už nespolupořádám,abych si kapely dotáhl až domů .-))))) ...Život je svině .-)

P.S:Alkaline ani neznám... co hrajou ?

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-95