Pivo bude za dvě káči a přijede i Elvis!!!

Pivo bude za dvě káči a přijede i Elvis!!!

Pecká!!! Jirka to zase po dlouhý době "rozsvítil" :-))))) Je fakt, že se asi na takovouhle bombu musel sáhodlouze připravovat :-))) Heh, ale je to všechno jinak. Jak je vidět, tak mediální předvolební napadání dvou znepřátelených stran nezná už dávno nějakých mezí. Mně osobně to přijde teda úplně zbytečný, ale na druhou stranu je alespoň prdel :-) Ač nerad, tak musím uznat, že tohle se tý prašivý ODS povedlo. Jirka a ten jeho ansámbl kreténů opět a zase sklízí ovoce, které pár týdnů před tím, než se tyhle bilbordy začly oběvovat, zasel. Hned ze začátku jsem chytal výtlemy, co všechno dokáže voličům naslibovat za neskutečný krávoviny. Například třináctý důchody. Já se ptám, proboha živýho, proč? Proč by měli brát důchodci nějaký třináctý důchody? Vždyt' je to totální pitomost a to už jen třeba z toho důvodu, že rok má "jen" dvanáct měsíců. Zkrátka další jedna z mnoha jeho předvolebních sraček. To samé je to s platy, kde též mi nějak nedochází, za co by je měli určití dotyční dostávat (o navrhovanejch čtrnáctejch ani nemluvě). Já jsem třeba loni makal v Praze a kamarád mně taky žádnou třináctou vejplatu nedal. Ale srát na to. Jirka a spol to na 1 000 000% přece nebudou dávat ze svého, tak se není ani čemu divit, když se to snažej před volbama prosazovat. To je vlastně perfetní tah na voliče. Horší už to asi pravděpodobně bude u živnostníků, kteří zase o nějakou tu kačku příjdou, chudáci!!! Nenapadá mne, odkud jinud by to dahle banda zlodějů jinde vzala. Kdo ví, atˇmi to řekne :-)

Ale jak již jsem předeslal. Absolutní pecka je ten Elvis. Na toho, až ho sem Jirka dotáhne, se snad i půjdu kouknout. Tuhle jím oživenou hvězdu rock'n rollu si ujít nenechám!!! Hned, jak ho uvidím, tak půjdu vomrdat Michala Davida, he héééééééé..... Poupata rullez!!! Víte co. To už mi bude prakticky všechno jedno, páč po pívě za dvě káble budu tak totálně zlitej, že nebudu ani rozlišovat pohlaví. Prostě ho přejedu jak vlak!!! :-))))))))))) Celý na tom bude ale nejlepší, že ráno nebudu muset nikam vstávat, protože po vítězství ČSSD už ranní vstávání existovat nebude a ztoho vypitýho chlastu mi taky nebude šoufl, kocovinu taky přece zruší :-)))) Prostě nám, alkoholikům, začnou zase starý dobrý časy, na který jsme takovejch let, co to Jirka pohnojil, čekali. Navíc se zvednou (díky komu jinýmu, než Jirkovi), podpory a sociální dávky, tudíž i na ten chlast bude víc peněz. Hurá, slává, volte toho zmrda!!!!! O mateřský, která bude až do šedesáti nemluvě, to je zlatej důl, zlatej důl!

 

elvisparoub

 

Ne, ale ted' vážně. Nerad bych se dočkal toho, aby tahle partaj zlodějů, kterou jsem přehodil místo ODS na první místo,vyhrála volby. Mám upřímně opravdu strach, že pak to tady dopadne jako v Řecku, kde i za blbý přenášení šanonů z místa na místo zaměstnanci dostávali odměny a kde se opravdu nešetřilo nikde a na ničem. Což vedlo k totálnímu bankrotu jejich země a následnému rozpoutání nepokojů atd. Ted' to vypadá, že to píšu jako nějakej zarytej Odésák, či jinej podobnej fanda, ale není tomu tak. Já zásadně nevolím. Ale když vidím, co na nás po případném vítězství oranžová sebranka chystá za perly, tak asi letos poruším mou letitou tradici distancování se od toho všeho hnusu a ve víře toho, že těm Paroubkovejm parchantům alespoň minimálně seberu preference, udělám změnu. A když už jsme u té ODS, tak pár slov k odvolání Míry, chlapa s gulami. Osobně jsem rád, že šel od válu a na jeho místo naskočil Nečas, kterej se sic jen za prachy daňovejch poplatníků tak nerozcapuje a kterej si ze všech a ze všeho nedělá pouze a jen prdel. Ač nefanda modrejch ptáků, tak je to, si myslím, pro ně pozitivní změna, ze které mohou jen těžit. Ale záleží to jen na nich. Bude to zkrátka hodně tvrdej a těsnej boj, před kterým si voliči musej ujasnit, zda radši shlídnou "zmtrvýchvstání Paroubkova Elvise", nebo nás pošlou na "smrtící cestu" á la Řecko, kde to, co ted' slibuje soudruh Paroubek, totální nastolení socialismu, ve kterém jsi dostal zaplaceno i za to, "že sis po sobě spláchnl hajzl", splnilo stoprocentně ty nejhorší možné představy o tom, jak poslat stát do úplný prdele!


PUNK'S NOT DEAD!!! PAROUBEK IS DEAD!!!

Medvěd


24.4.2010   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 58   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,6
jde to 1,6
 

Diskuse ke článku - Pivo bude za dvě káči a přijede i Elvis!!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-58
mrtvola ©
mrtvola © - 2.5.2010 23:13

Lord.Alex: smajlik - 5 Těžká volba, ale, nakonec, pořád jsou všichni jmenovaní lepší než zelení ekofašouni, nebo populista Paroubek typu rakouského Jörg Haidera.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 2.5.2010 23:08

Zeman je asi poslední poctivý politik celkově:-) a když to vemu zpětně, vždycky byl. U té ODS souhlasim, takže je to půl napůl.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 2.5.2010 22:52

Lord.Alex: taky nevím, nejdříve jsem to chtěl hodit Pirátské straně, nebo Straně svobodných občanů, teď je tam ten Zeman, podle mne poslední poctivý sociální demokrat u nás. V ODS konečně vykopli burana a přišel Nečas, který mne docela zaujal. No, ještě uvidím.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 2.5.2010 17:12

Fritoll:tak napůl. Já hlavně politiku nijak neprožívám a nějaký kampaně a billboardy mě nechávja v klidu, nechápu ty lidi co je tohle vykolejí...Moje cesta je můj pohodlnej život a zábava a ten rozhodně nezkazí politika a kampaně. čili tuhle cestu já razim no, na tej se ti něco nezdá? myslim, že ne.

A letos uvažuju že bud budu volit Zemana - čili levici, nebo ODS - čili pravici, nebo nic:-) takže se pleteš i nepletes. politika CSSD a jejich populismus určo ne, komouše taky ne. a malé strany jsou neambiciozní a většinou hloupé.

 
Fritoll
Fritoll - 2.5.2010 15:20

Zavrhuješ malé strany a opovrhuješ levicovou politikou. Tudíž jsi dle mého mínění hrdý volič ODS nebo TOP 09.
Nebo se snad mejlim?

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 2.5.2010 13:07

Fritoll:jakou cestu podle tebe razim? nějak nevim na co narážíš....

 
Fritoll
Fritoll - 2.5.2010 11:07

Alex: meleš kraviny, každej platnej hlas se počítá té konkrétní straně pro kterou jsou určeny. Jen hlasy toho kdo nejde k volbám se nepočítaj a jsou pak vlastně připočteny těm velkejm stranám.
Jinak jak tu čtu ty tvoje názory tak s tou "sedlařinou" si můžeš s Medvědem podat ruku. Vidíš jen jednu cestu a vůbec neberš v potaz to že by si se mohl melit a že by ta tvá cesta mohla bejt horší než ta kterou tu tak razatně opovrhuješ.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 30.4.2010 15:48

Medvěd je debil a podléhá mediiim, tim čim opovrhuje, což jen ukazuje an jeho "inteligenci" ale takovýhle hovada volej levárny a malý sračky a díky nim tu pak vládne levota, páč tihle burani nechápou, že malejm stranám se hlasy stejně ve výsledku nepočítaj a jsou pro velký. Sedlařina no.

 
mikesh
mikesh - 30.4.2010 14:22

baví se Čech s Američanem: Američan: "we have Stevie Wonder, Chicago Hope, Johny Cash", Čech: "we have mr.Paroubek: no wonder, no hope, no cash ..."

 
Slina
Slina - 29.4.2010 16:24

Chci Elvise bez paroubkasmajlik - 11

 
Fritoll
Fritoll - 28.4.2010 22:14

Ježiš … Paroubek je namyšlenej buran, Ráth je hulvát ale do prdele proč furt melete něco o spojování s bolševikama a o tom, že levice=nesvoboda. Skoro celou západní evropu vede levice. Jedním z nejvíce prosperujících států je Švésko kde už levice vládne X let. Tak si tu nepleťe pojem a průjem.
Jo a ještě… koho pak bolševik nejčastěji likvidoval v politickejch procesech? Sociální demokraty a Národní socialisty(Horáková)…
Celé to nadávání na Paroubka je směšné. Za zadlužení ČR jsou zodpovědní všichni a nezapomínejte že po vládě ODS tu krachovala většina bank a podniků. Hrozil totální státní kolaps. Dnes žádný kolaps nehrozí vše je jen nafouknutá bublina a pod vlivem medií začne i Medvěd blbnout a myslet si, že nám tu hrozí to co v Řecku.
A to video co natočila Issová s Mádlem… to bych blil to je propaganda jak v 50tejch letech(kolektivní vina a vidina pouze jedné možné cesty a tou jít za každou cenu i přes mrtvoly).
Srát na politiku ODS/ČSSD a všech dnešních parlamentních stran.

 
Bazarov
Bazarov - 25.4.2010 20:30

Hehe, oprava neviděl :-)
mrtvola: právě o to jsem měl namysli, že to partaji došlo se zpožděním, ale voliči tzv. pravice dokáží jen sebestředně kydat hnůj na socany, "ale břevno ve vlastním oku nevidět", ukazování prostředníčku, používání Hitlerových výroků, létání si na lyže vládním speciálem, nechat se vyfotit au naturel a neznat se k tomu...!?! Myslím, že to poslední byla taková kapka, záminka, aby jim před volbami nepotopil jejich modrý koráb totálně :-)
Banjo: sdílím tvé obavy, ale už to mohli udělat tolikrát a nikdy k tomu nesáhli... Na rozdíl od Kalouska v KDU :-) V případě výhry, bych řekl, že to dá soc. dem. do kupy právě s KDU, která do toho by šla, horší, koho najdou dál... bo to stačit nebude asi.
Nejsem obhájce soc. dem., ale zaráží mě vražedně tupá zaujatost jedněch, když jejich zástupci nejsou vůbec jiní. Navíc jsem volby od voleb znechucenější, nepočítaje projevy politiků mezi nimi. Jen další eskalace hnusu, vulgarit a pomalu i násilí! Nemám zas důvod, proč volit. Fakt ne.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 25.4.2010 19:38

Houda tim možná myslel spíš to, že je to jen další článek, kterejch je milion a na pořád stejně stupidní řeči. Prostě proč tohle řešit vůbec. Každej dávno ví oč jde. Furt dokola stejný kraviny, politika, náckové, mám se blbě, sere mě to a to..kolovrátek jak svin. Kdybyste víc řešily muziku a jaký je hezký počasí místo takovejc hovadin furt:-)

 
Houda?
Houda? - 25.4.2010 19:27

Banjo: V tom případě mi řekni jednu věc.......K čemu všemu jsou předvolební sliby???......Když si to stejně každej pak udělá úplně jinak jak chce on.

 
Banjo
Banjo - 25.4.2010 19:19

Bazarov: Program ČSSD si číst nemusím. Viděl jsem ale Paroubkův projev po minulých volbách, a tam pod bezprostředním (naštěstí mylným) dojmem vítězství mávat 101 mandáty (to byl součet mandátů KSČM a ČSSD)...
Komunisti v roce 1946 taky neměli ve volebním programu puč, koncentráky, měnovou reformu a zákaz opozice, ba dokonce ani zemědělská družstva nebo fízla v každé hospodě... Myslící lidé si sice pamatovali Gottwalda za první republiky, kdy nahlas v parlamentu deklaroval, že se do Ruska učí opozici zakroutit krkem, ale tehdy k tomu neměl dostatečnou podporu.
Mimochodem Topolánka sejmuli kvůli totální kravině, opravdu vážné chyby se u nás "velkoryse" přehlížejí.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 25.4.2010 19:10

Bazarov: není to všem jedno, proto Topolánek vypadl. A nejde vůbec o to, že v tom rozhovoru vůbec neřekl to, kvůli čemu ho napadla všechna média, ale o to, že se vyjadřoval a vystupoval jako tupý buran. To je prostě od člověka, který aspiruje na místo druhého ústavního činitele (navíc za liberálně-konzervativní ODS), naprosto nepřijatelné.

 
Bazarov
Bazarov - 25.4.2010 18:43

Houda: konečně kloudný slovo :-) Pochybuju, že si ti rádobyodpůrci vůbec přečetli program ČSSD, jen vidí to, co je na letácích, fámy, že by snad se dal do kupy s komanči a že má bradavici a podobné sračky... Aspoň tak to sleduju nejčastěji na fórech. Že třeba Topolánek si nevyděl do huby tak, že ho vlastní partaj potopila, je všem jako by jedno. Fakt sranda :-)

 
Houda?
Houda? - 25.4.2010 18:33

mrtvola: :-))).........Mě babička říkala že je to dobrej člověk a že chce aby jsme se měli líp ...narozdíl od těch šmejdů z ODS ....no a tady mi Medvěd tvrdí že je to špatnej šmejd......tak teď pravdu nevím.......víš co babička je babička.....ale zas na druhou stranu to že Paroubek je vůl na tom asi taky něco bude......Ne hale asi takhle......mě je nějakej Paroubek hluboko u prdele.....já se tady s nikým nebudu hádat jestli je špatnej nebo ne......myslím si že je spoustu důležitějších věci na uvažování než to jestli je paroubek dobrej nebo špatnej......jen mě fascinuje jak na tom lidi ulítávat....vůbec veškeré ty volební kampaně a tak dále je jeden velkej cirkus.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 25.4.2010 18:23

Houda: no a tobě připadá Paroubek OK?

 
Houda?
Houda? - 25.4.2010 18:18

mrtvola: jenže tohle to je pořád dokola........že Paroubek je špatnej....a dělá blbě tohle a támhle to....a tak dále.....já ho za to zachvilku asi začnu mít rád:-)) že o něm všicky říkají že je špatnej.......zas okurková sezóna nebo jak to říkáš že není zas něco novýho do čeho šťourat......vždyť stejný téma tu bylo když po Paroubkovi létali vajíčka....už tehdy jsem se dozvěděl že Paroubej je ten "špatnej".....a teď to jde zas nanovo jo?

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-58