HRDOST, NEBO BLBOST?

HRDOST, NEBO BLBOST?

Aneb je dobře, že jsme každej jinej?

Pro někoho samozřejmost a jasná věc, jak se chovat, v co věřit a na co bejt hrdej, pro druhýho jen snůžka nesmyslů. Musím říct, že většinu lidí nechápu v tom, jak se chovaj a jaký maj na určitý věci názory. Mnohokrát jsem o tom přemejšlel, co na tom viděj, v čem je to lepší a podobně, na nic jsem nepřišel. Bude to asi tím, že každej z nás je jinej, je to dobře, nebo špatně? Jen tak mimochodem, dokážete si představit, že by jsme byli všichni stejný? Měli stejný názory, stejný chování, stejný jednání a tak dále? Samozřejmě by to mělo nějaký výhody. Např. by tu nebyly války, hádky a vůbec žádný spory. Ale za jakou cenu? Vždyť by pak byl život úplně o hovně:-)). Právě od toho jsme lidi, aby jsme měli rozdílný názory, pořád jen na něco nadávali a nad něčím se vztekali. A čas od času se u někoho objeví i ta špetka tolerance (což si myslím, že je v dnešní době právě ten problém, lidi jsou málo tolerantní). Teď si budu trošku protiřečit s tou tolerancí. Taky nadávám jako asi všichni na určitý věci a jen nad nima kroutím hlavou. Tady je pár věcí, co mi do tý mojí makovice nelezou:-))

(Upozorňuju že je to můj osobní názor a nikomu jeho chování, jednání, či víru nechci vyvracet). Nejvíc mi do hlavy nejdou asi ti lidé, kteří věří v nějakýho boha, či něco podobnýho. Vždyť, když se nad tím zamyslíte, tak je to jen snůška nesmyslů, která zapříčinila nespočet konfliktů, válek a všeho možnýho. Na začátku toho byl jen človek, či skupina lidi, co v něco začala věřit, v něco, co ani nikdy doopravdy neviděli, možná jen ve svejch představách. A kvůli takovejmhle lidem, či člověku, umírali, umíraj a budou umírat nevinný lidi. Jen proto, že chtěli šířit (vnucovat) svůj názor ostatním lidem. Tohle mi fakt hlava nebere!

Další věc kterou nechápu, je to, co všechno lidi udělaj pro peníze. Nechaj sebou zametat, lezou někomu do prdele a tak dále, jen proto, aby si přilepšili o nějakou tu kačku navíc, i když to ve většině případech ani nepotřebujou. Jen si chtěj svojí prdel válet někde pěkně v pohodlí! Já nevím, já tohle nechápu. Možná to je proto, že ješte nestojim pevně na svejch nohou, že pořád žiju u rodičů. Ale i tak si nedovedu představit, že bych ztratil svoji hrdost kvůli penězům. Dám příklad. Sice se nejednalo o velkou částku peněz, "jen" o 1000 Kč, ale stejně jsem na to docela pyšnej. Jelikož už mi bylo 18 a přišel čas voleb, příjdu domů a ve dveřích už na mě čeká moje "milá" babička se slovy: "Tak honem Míšo už čekáme jenom na tebe, abychom mohli jít všichni k volbám společně." Když jí na to odvětím, že k volbám nepudu, tak slyším, jak se děda zvedá z postele a naštvaným tónem řiká: "Cooože? Ty nikam nepudeš? Vždyť ty musíš jít volit." Povídám: "Dědo, já nic nemusím."

mt

Po krátké debatě, kdy oba pochopili, že takhle mě nepřesvědčej, na chvilku odešli. Babička s dědou nám vždycky k vánocům místo dárku dávaj peníze, ať si za to koupíme, co uznáme sami za vhodný..... Asi tak za 5 minut přišli se slovy: "Tak mi teda deme a jelikož ty nechces jít k volbám, tak k vánocům uvidiš od nás o polovinu míň peněz, než normálně." V domnění, že mě tohle přesvědčí a nakonec s nimi půjdu, babča povídá: " Tak půjdeš teda?" Když sem jim na to odpověděl, že ne, že nepůjdu, ať si to užijou, rozčileně zabouchli dveře a už byli konečně ty tam. Docela mě tohle jejich chování nasralo a kvůli těm penězům už bych tam just nešel! Jako, chápete někdo tohle chování? Mně to teda vůbec neleze do hlavy. No nic, tak jsem měl vánoce o polovic chudší, než normálně, aspoň si začínám zvykat na skromný časy :-)) Někdo si může říct, že jsem blb, že jsem nešel volit, ale já si to nemyslím :-) Šlo hlavně o ten princip, že se nenechám jen tak koupit. Teď se blížej další volby, na který se taky náramě tešim :-))))

Právě to je to, co mi v dnešní společnosti vadí. Lidi se snažej ovlivňovat ty druhý jen pro svůj prospěch, maj plnou hubu keců a neuměj se kouknout na ten daný problém z obou stran, jak to vidí ten druhej, a nesnažej se ho pochopit. A zase jsme u toho, človek, i když má víc, než potřebuje, chce ješte víc (neřikám že všichni, ale drtivá většina). Proč jsou tu války, proč se lidi zabíjej a proč sebou nechávaj zametat? Bezdůvodně? Proč?? Protože jsou lidi odlišný a mají rozdílný názory. Tak se zkuste nad sebou trošku zamyslet, než někomu budete nadávat do debilů, utlačovat ho a nebo dokonce, než někoho udeříte jen proto, že není stejnej jako vy a má jinej pohled na věci:-) Stačí jen zakroutit nad tím hlavou a jít zas o dům dál. Chce to trošku víc tolerance, to je to, čím se odlišujeme od zvířar! Ne tím, že nepoužíváme jazyk k čištění genitálií:-)))

Neříkám, že tohle, co jsem tu sesmolil, je pravda všech pravd:-) Jen prostě můj názor.

Houda


31.5.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 51   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,9
jde to 1,9
 

Diskuse ke článku - HRDOST, NEBO BLBOST?

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-51
Liuk
Liuk - 31.5.2009 17:18

smajlik - 5Každý je sice jiný, ale já mám úplně stejné názory jako tysmajlik - 10úplně se vším 100%ně souhlasímsmajlik - 10smajlik - 10

 
Houda?
Houda? - 31.5.2009 17:10

Lord.Alex: to je prave to o cem mel bejt ten clanek...ze kazdej je jinej...ja sem jina generace nez moje babicka a deda tak samozdrejme budeme mit jiny nazory ktery....ty nazory ktery opacne nechapeme.
jo a s tim ze nikdy budu muset skonit hrbet a tu svoji hrdost schovat ...vzdyt to sem psal ze je to nejspis tim ze jeste nestojim na svejch nohach:)

 
Houda?
Houda? - 31.5.2009 17:05

dookovany: nerikam ze je nesmysl v neco verit....ale myslim si ze je nesmysl verit v neco co sirej ostatni zamerne.....napr: dyz do evropy sli kdy si davno sirit krestanstvi.

 
Squat_the_world
Squat_the_world - 31.5.2009 17:04

Houda: jasny, tunelový vidění, egoismus, demagogie, strach a nevědomost v kombinaci se špatně pochopeným idealismem, ať už náboženským či politickým, vždy tvoří pořádně třaskavou a krvavou směssmajlik - 1

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 31.5.2009 17:04

Houda:no nevim co nechápeš na jednání babičky a dědečka? Oni žily v době, kdy se volit MUSELO!!!! a tka to prostě beoru jako nějakou společenskou událost no, mě to přijde úplně normální...vidim to u babičky svojí.
Jinak souhlas, že náboženství zavraždilo nejvíc lidí v historii, ale církev neni víra, jak zde někde psal. A to platí i pro jiné kultury.
A možná až budeš někde pracovat, tak taky zjistíš, že někdy musíš holt sklonit hřbet a tu svojí hrdost schovat pod vyšší moc.-) uvidíš sám

 
Houda?
Houda? - 31.5.2009 17:01

Squat_the_world: dobre asi mas pravdu ze je to neco jinyho bylo spis mysleny to nabozenstvi, co zapricinuje valky atd.

 
Jarovít
Jarovít - 31.5.2009 16:28

Tenhle článek je samí hovno sračka úplně vo hovněsmajlik - 11

 
23punky23
23punky23 - 31.5.2009 16:09

Tak na takovej článek jsem tady dlouho čekal kdo se tim začne zabejvta ?? Hele jo mas dobrej názor na věc ale vem to tak že i když jsi to tady napsal nikdo te neveme važne dokuď neco neudelas ...a jinak k víře ja sam jsme začal v boha věřit teprve nedávno z osobních duvodu cirkev je sračka víra ma bejt o svobodnym rozhodnutí .. sam jsi tady napsal že ti prijde hloupy odsoudit cloveka kvuli názoru ale není víra taky názor ? smajlik - 3

 
dookovany
dookovany - 31.5.2009 15:47

někdy bohužel nezbyde nic jinýho než věřit..ale asi to myslím jinak než vy

 
Squat_the_world
Squat_the_world - 31.5.2009 15:06

Prosil bych nesměšovat víru v Boha a náboženstvísmajlik - 1
btw., nikdo z nás doopravdy neviděl ani vlastní oči, ani svoji duši. A nevěříme snad v ni?smajlik - 16

 
mikesh
mikesh - 31.5.2009 14:55

"verite v boha ?"
"ne, nechapu jak nekdo muze",
"proc by nemohl?"
"nejsou dukazy, nikdo ho nikdy nevidel"
"vsak vasu picu sem taky nevidel a verim ze ju mate" smajlik - 1smajlik - 1

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-51