Já chci zpátky kvalitu!!!

Já chci zpátky kvalitu!!!

Dneska ráno jsem si šel pro snídani a musel jsem se zase jako už v tomhle případě poněkolikáté nasrat.

O co mi jde. Jde mi o to, že mám osobně například od mala oblíbené určité druhy potravin, na které jsem léta zvyklej, které, když jdu do obchodu, tak z 90% vždy kupuji, a čas od času se stane, že zase o nějakou z nich příjdu. Teď v neposlední případě to "vodsraly" mé oblíbené sušenky s griliášovou náplní s názvem Vlnka! Za prvé už mají jinej obal, což by nebyl ani takovej problém. A za druhé a to je horší, je přez ně zkrátka "vidět"! Jo, normálně jsou o minimálně půlku tenčí, než byly dříve!!! Vím, svět se z toho nehroutí (teda alespoň mně né), ale nasere to, kurva. Si vždycky řeknu: "Zase další věc, kterou se těm mrdkám podařilo zkurvit". Ty vole, to je každou chvíli něco. Jednou to byly jogurty, pak pivo, salámy už taky dávno nejsou to, co bejvaly. Tak třeba takovej Lovečák, nebo Poličan, které jsou v obchodě dodnes na rozdíl od Vlnek, mé oblibené pochutiny, kterou rád snídám, obědvám a klidně i večeřím. Tuhle jsem si je taky koupil a po prvním kolečku jsem měl co dělat, abych se nepoblil, jaký to bylo "bláto"! Nebo vinné klobásy, ty už ve většině případů obsahujou víc strouhanky, než masa. No tak, kde to kurva jsme?! Já byl dřív zvyklej na určitý věci, že když je zakoupím, tak budou jako vždy stejný a teď? Teď když jdu třeba pro ten Loveckej salám, tak nejdřív řeknu prodavačce ať mi dá ochutnat, načež ona na mě čumí jak na blbce :-) Ták. Teď jsem vám výjmenovaj jen něco málo z potravin, co stojej v dnešní době za velkou píču (a že, jak víme nezůstává zdaleka jen u potravin, prostě se už dávno začalo šidit prakticky všechno), a chtěl bych na to znát váš názor.

2vlnky

Můj je asi takovej. Nikdo mi nevysvětlí, že se to třeba dělo ještě před tím, než ty naše české firmy začaly převážně skupovat firmy zahraniční a to hlavně z Německa. Ty, například Německé firmy, začaly používat svoje méně kvalitní suroviny a tím to začlo stát za hovno a co víc, začaly těm, ještě donedávna českejm, poctivejm výrobkům, díky jejich nastolené kvalitě kurvit jméno a odsoudily je prakticky k zániku. Mě, jako zastánce českého kvalitního produktu se to samozřejmě nelíbí. Vemte si jen kolik tady dodnes zůstalo fabrik a podniků, které se můžou pochlubit, že je kdejakej skopčák, Japonec, Rusák a kdo ví, kdo ještě nekoupil. Dle mého názoru jich moc nebude. Třeba tady u nás tehdá Plastimat, kterej dnes pomalu každý dva roky vlastní někdo jinej. Teď mě napadá, že jen za šest let třeba, že se to jmenovalo například Cadence, Poguform Bohemia, Magna atd atd... Ještě, než si tenhle podnik začly zahraniční firmy přehazovat jak horkej brambor, tak za doby, kdy byl ještě českej, tak z něj šlo nejvíc výplní pro Madoboleslavskou Škodovku a to jsme byli ještě vesnice!!! Zahraniční firmy sem začly dodávat aušusovej materiál a dnes už ten odbyt není takovej, páč tou jejich slavnou kvalitou ho posrali.

Nechci teď odkazovat na doby za minulého režimu. Ale tehdá a i pár let po revoluci, jsme si ještě jako jako stát vedli velice dobře a hlavně jsme si byli soběstační. Sic se třeba za komunistů dělalo na sklad, nebo se to cpalo do jinejch komunistickejch zemí, to je pravda, ale my jako stát jsme měli, co se týče výrobků, prakticky všechno a naše výrobky měly ve světě a podotýkám, že i v západních zemích, jméno jako řemen!!! Vezměte si třeba jabloneckou bižuterii, sklo, hadry z různej našich textilek, spořebiče. Bylo toho hodně. Dneska ty fabriky díky zahraniční investorům, kteří sem přišli, buď zanikly nadobro a nebo po tom, co je skoupili a začli sem dodávat ty jejich bláto suroviny pro výrobu pod českou značkou, čímž zkurvili jméno, tak nemaj odbyt, páč to už nikdo nechce, načež choděj do různejch výběrovejch řízení a konkurzů, které stejně povedou k tomu, že půjdou do hajzlu, viz třeba OPP Prostějov že? Takže to bylo "jen tak naokraj".

vlnkycok Další věc je ta, že náš stát byl a vždycky bude jedna velká prodejná děvka, která je i za pár korun schopná podlehnou všemu. Ale to snad nemusím nikomu říkat, to musí vidět i slepej :-))) Celkově tohle všechno, co jsem tu sáhodlouze vyjmenoval, tak zapříčinilo další průser, kterej nese název "nezaměstnanost českejch lidí" (opět třeba OPP Prostějov a vůbec prakticky každá naše fabrika,Škodovku nevyjímaje). Zahraniční firmy si u nás v ČESKÉ REPUBLICE začly dovážet i své zaměstnance, což mělo za příčinu to, že ti naši museli jít, jak se tak říká "od válu", a byli nahrazeni například levnější pracovní silou  ze zemí bývalého východního bloku a v neposlední řadě z asijských zemí. Tohle všechno taky má na svědomí naše prodejná vláda, čímž se zase slovem vláda dostávám k těm prodejnej, úplatnejm, křivejm děvkám...

No a vidíte. Začal jsem u salámů a sušenek a kam sem se dostal :-)))) Jedno s druhým podle mě souvisí a "šlape" jak dobře namazanej stroj. Já už se ale v týhle zemi nedivím ničemu. Když zase ve zprávách slyším, jak támhleten nebo tamten si zase díky nějaké mega prodeji (tunelu) do zahraničí  namazal kapsu, tak už se nad tím ani nepozastavuji, prostě nad tím jen mávnu rukou a jdu dál. Jediný, co si tak pro sebe v duchu řeknu, tak je asi tohle: "Vy kluci vykutálení, hlavně, aby jste za pět let měli ještě co prodávat..."

Takže sem s vašimi názory, jak třeba na situaci u nás,tak třeba na ty naše (ne spíš už pomalu jejich), české produkty a podniky.

Punku zdar, vládě zmar!!!

Medvěd


4.12.2010   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 207   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 3
normálka 3
 

Diskuse ke článku - Já chci zpátky kvalitu!!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
Medvěd
Medvěd - 4.12.2010 15:18

Pítrs: a menší...smajlik - 5

 
Pítrs
Pítrs - 4.12.2010 15:17

Vlnky - ,,Nové, levnější, lehčí." :-D

 
Medvěd
Medvěd - 4.12.2010 15:14

Zase jsem se strašně zviditelnil !!!!! To je vůl.......smajlik - 1smajlik - 10

 
Papež kouří trávu
Papež kouří trávu - 4.12.2010 15:14

Lord.Alex: http://sweatshopinfo.wordpress.com/2007/03/30/sweatshopy-a-alternativni-kultura/

Neříkám nic, jen by mě zajímalo co si o tom myslíš. Nejsem žádný ekohippie pasivista ale tohle mi příjde zajímavý. Značku Nike nijak nemusím, ale sám vím že nosím dost hader za který lidi co je vyrobili dostali pár šušňů a moc nadšený z toho teda nejsem....

 
Medvěd
Medvěd - 4.12.2010 15:14

Já mám taky steelky a už mi sloužej dobrej šest let,asi ještě tehdy to byla kvalita a nebo jsem měl prostě štastnou ruku :-)))

Lord.Alex: Pán bůh si odškrtl dalšího blbce :-)))))) Heineken,že je dobrý pivo ??? Cha chááááá........

Hele Alexi.Byl si dneska v Edenu na brigádě ? Prej se tam budou přebarvovat sedačky na zelenobílou barvu.smajlik - 1smajlik - 10

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 4.12.2010 15:05

Ty voe medvěd se zas potřebovla zviditeelnit, tak si zaplakal:=)

Jinak mrtvola má pravdu s tim jak se kouká na svět, realisticky a ne utopisticky, takže fain.
A serte na nějaký těžký boty, máte si koupit krásný pohodlný lehký Nike jako já a je to ne. Jo a Heineken je vynikající pivo!

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.12.2010 14:41

Papež kouří trávu: co se týče sluchátek, tak dobré stojí prachy. Osobně zůstávám u značky Sennheiser. Mám tři a nespokojený jsem jen s bezdrátovými, to ještě není vychytané, reagují třeba na ledničku a lupe to v nich, no a navíc je zvuk slabší, než po drátě. bezdrát nedoporučuji.

Ty levné používám k počítači, mám už je tři roky a pořád šlapou. U hifárny mám drahé a nemohu si je vynachválit.

 
Karlos
Karlos - 4.12.2010 14:37

papež kouří trávu: sluchátka, to máš pravdu, to je taky kapitola sama os sobě...už mě vyloženě sralo kupovat pořád nový, tak jsem si přoplatil a koupil Kossy za litr s doživotní zárukou...co mě ale pobavilo, tak hrajou vždycky cca rok a pak mi dají nové, stalo se mi to už dvakrát po sobě,aspoň člověk vidí, jakou musí mít doopravdy cenu...

Nebude dlouho trvat a všechny výrobky se budou dělat tak, aby vydrželi dva roky, co běží záruka a pak s nimi bude amen, holt máme se na co těšit...

 
Papež kouří trávu
Papež kouří trávu - 4.12.2010 14:29

Jo já už těřký boty nenosím, jeětě teda jsou použitelný, ale jsou děravý a domlácený (za cca dva tři roky), teďkon si frčím ve vanskách, tak uvidím jak dlouho mi vydrží....
Ale co mě mrdá nejvíc jsou sluchátka. Ty nemají životnost nikdy delší než půl roku a to je mám třeba jenom na doma! A po půl roce už polouchám jenom na jedno.

 
Karlos
Karlos - 4.12.2010 14:26

Sanovak: taky jsem si už zanadával, když jsem napsal hezkej sloh a spadlo mi to a nikam se nic neuložilosmajlik - 2

Jinak k těm botám: já měl dříve steelky, vydržely mě cca dva roky a normálně se mi roztrhly v tom trojšvu na špičce, šel jsem k obuvníkovi a on mi narovinu řekl, (jo musím ještě dodat, že byly oranžovočerné) že tím jak tu kůži stříknou, tak se zkurví , musí se pak člověk o ně vííc starat, častěji krémovat atd, samozřejmě je už nespravil. Byl jsem nasranej, jel jsem do krámu, že si koupím Martensky, že si radši připlatím za kvalitu a ten prodejce mi taky narovinu řekl, že tam má jiné značky, o polovinu levnější a že vydrží stejně jako ty Marteny, tak jsem si koupil klasické černé Shark, mám je tři roky, jsou trochu okopané, ale v cajku a nosím je celý rok...a nedávno jsem přišel do klasické obuvi, kde bych těžké boty nikdy nečekal a tam na mě vybafly steely za nějakejch 1200,- tak si říkám, že to snad není možný a prodavačka na mě, že to je náhražka z Polska,takže asi tak...tak je to dneska se vším a s tou škodovkou, mám tam kámoše a on tvrdí to samé, že byli fašouni nasraný, že SuperB byl na tom lépe než Pasat a že se k tomu patřičně postavili a myslím, že když to dojde do extrému,tak to tady celé utípnou a náš stát bude v píči, když má ekonomiku postavenou na jediném průmyslu, smutnésmajlik - 2

 
Sanovak
Sanovak - 4.12.2010 13:12

do pici napsal sem takovej sloh a vono se to neulozilo!!!
mrdat to vemu to ve skratce..

Medvěd-ja uz se ani nerozciluju dyz slysim ze tamtem zas prodal tamtu znacku nekomu za zahranici,o dalsi ceskou kvalitni znacku min...ono popravde uz tady ani neni poradne co rozprodat :-))

jako treba zlatopramen pivo ktery jsem mohl chalstat do smrti klidne se v nem i koupat a v lete ze se schladim tak si du koupit jeden kousek (samozrejmne k vietnamcum cesky vecerky uz tady nejsou.. :-) )vietnamka na me udela xicht jako kdybych ji strasne obezoval(je zvykla na arabi co tam utratej 1000 ,tak asi neni zvedava na nakyho prihratyho punkera co si chce koupit 1 pivo ) co naplat oplatim jeji pohled vezmu si lahev ktera je misto cerny zelena otevru to napiju se a malem sem myslel ze umru...takova sracka !!!! samozrejmne ze to koupil heineken, uz to ani nema penu dyz to nalejes do sklenice...no od ty doby jedu breznaky a braniky to se da jeste dobre pit celkem...a takhle je to tady ze vsim.....

k tem tezkejm botam - uz ani nevim o jediny znacce ktery by se nerozpadali ci nepraskala kuze...vsecko to zlevnily o nekolik stovek ale uz ti to nevydrzi 5 let jak predtim ci vice ale 1-2 roky a to jim jeste fandim...

mrtvola-no s tema skodovkama sem to cetl ze sou lepci nez VW ,prej skopcaci to nemohli rozdejchat tak skdovce dolova zakazali davat tam tydle svetla tudle specialni vybavu todle a tamto..asi aby to nak vyrovnali ci co,no to me treba pekne nasralo !

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.12.2010 12:51

Berny: to je fakt škoda. Poslední černé vysoké martensky jsem si koupil někdy před dvaceti lety a vydžely mi skoro deset let. Vlastně jsem je vyhodil do popelnice až nedávno, pořád jsem si je z nostalgie schovával ve sklepě v krabici. Byly okopané, domlácené, ale pořád se ještě daly nosit. Jen jazyk na levé botě byl vevnitř roztržený. Když jsem si je koupil, tak v krabici k tomu byl i leták na nějakou britskou pojišťovnu, která, kdybych to vyplnil a odeslal, by mě pojistila proti zranění a tak.....

Prostě to měli vymakané smajlik - 1

 
Berny
Berny - 4.12.2010 12:43

ono to bude tím, že už pár let se Marteny nevyrábí ručně v Anglii, ale začalo se to vyrábět v posrané Číněsmajlik - 6

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.12.2010 12:39

Medvěd: s posledním příspěvkem souhlasím. Také patřím k těm, co raději konzumují méně, ale zato kvalitněji.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.12.2010 12:38

winďas: tak to má být a tak to funguje. Buď rád, že máš z čeho vybírat, za komančů výběr neexistoval.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.12.2010 12:35

komár: zamilovanej, hmm, těžko říct, to bys taky mohl napsat, že jsem zamilovaný třeba do vesmíru. Prostě to beru jako přirozené uspořádání vztahů mezi lidmi, jediné, které je opravdu funkční a nevede k totalitním režimům.

Co se týče Martensek, tak jestli kvalita šla dolů, tak si je prostě už nekupuj. Nemusíš být za každou cenu obětí módy a toho, co ti reklama hustí do palice. Třeba já jsem to vyřešil tak, že si v tom stylu kupuju pravé vojenské kanady z tlusté vepřovice (né ty levné napodobeniny s jazykem z koženky a podobně), a podobné problémy nemám.

 
Radovan
Radovan - 4.12.2010 12:30

nic nového pod sluncem, ale jsem rád že jsi na to upozornil...tahle doba mě donutila vybírat si v obchodech néjen proto že jsem vegetariánem.....smajlik - 2smajlik - 5

 
komár
komár - 4.12.2010 11:23

mrtvola: kdyz chces neco kvalitniho tak si to musis zaplatit? jo to ja rad...ale je mi to hovno platny..kdyz sem si pred deseti lety koupil prvni marteny tak vydrzeli tri roky a este se daly.ted sou za rok v hajzlu...vono na tom snizování kvality a naopak zvysovani cen neco bude...martensky prece nekoupis v lidlu. ses do toho kapitálismu moc zamilovanej

 
Medvěd
Medvěd - 4.12.2010 11:08

mrtvola ©: Z toho jsem měl právě strach,že to tak vyzní.Ten druhej odstavec jsem taky čekal,že tak vyzní :-) Měl jsem tam napsat,že se stály fronty na banány,hajzl papír,že si třeba byl i v pořadníku na auto a ták.To jsem tam nenapsal,to je fakt.

Škodovku tu beru.Tam to ti Němci v určitejch věcech zvládli,jasně.Ale taky to v určitejch věcech posrali,viz ty výplně třeba.Lepší nevím jestli je,ale říká se to a si myslím,že je to pravda možná.Ikdyž volksfagen si myslím,že stejně vede.Co se týče kvalitních věcí,tak máš taky pravdu.To vidím ostatně sám,jak to funguje u nás s ložiskama.Lidi než aby tam dali kvalitu za dejme tomu tisíc korun,tak tam místo ní šoupnou Čínu za tři stovky,která se jim za půl roku vysere a pak mají ještě takovou drzost,že ti za to kolikrát i vynadaj.Když jsem jim to ale na krámě povídal,že třeba do kol se zpravidla Čínský ložiska nedávaj,tak si mysleli,že kecám...je to složity a takhle je to se vším.Já jsem třeba jeden z těch,co si radši zaplatí tu kvalitu a ještě u toho podpoří Českej výrobek a né nějakou repliku támhle někde z Číny.Mrtvolo,já tohle chápu,mě to vysvětlovat nemusíš.Horší je to u jinejch lidí.Kdyby ybli třeba všichni jako já,tak tady tenhle obchod se šmejdama nezkvétá,tomu věř.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.12.2010 10:46

Sova: ty bys měl odjet na měsíční stáž k Hočiminovi směr Severní Korea. Dostal bys slušivou modrou uniformu, tři misky rýže na den a po pár dnech bys s láskou vzpomínal na ten náš evropský sociální kapitalismus smajlik - 10

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana