Já chci zpátky kvalitu!!!

Já chci zpátky kvalitu!!!

Dneska ráno jsem si šel pro snídani a musel jsem se zase jako už v tomhle případě poněkolikáté nasrat.

O co mi jde. Jde mi o to, že mám osobně například od mala oblíbené určité druhy potravin, na které jsem léta zvyklej, které, když jdu do obchodu, tak z 90% vždy kupuji, a čas od času se stane, že zase o nějakou z nich příjdu. Teď v neposlední případě to "vodsraly" mé oblíbené sušenky s griliášovou náplní s názvem Vlnka! Za prvé už mají jinej obal, což by nebyl ani takovej problém. A za druhé a to je horší, je přez ně zkrátka "vidět"! Jo, normálně jsou o minimálně půlku tenčí, než byly dříve!!! Vím, svět se z toho nehroutí (teda alespoň mně né), ale nasere to, kurva. Si vždycky řeknu: "Zase další věc, kterou se těm mrdkám podařilo zkurvit". Ty vole, to je každou chvíli něco. Jednou to byly jogurty, pak pivo, salámy už taky dávno nejsou to, co bejvaly. Tak třeba takovej Lovečák, nebo Poličan, které jsou v obchodě dodnes na rozdíl od Vlnek, mé oblibené pochutiny, kterou rád snídám, obědvám a klidně i večeřím. Tuhle jsem si je taky koupil a po prvním kolečku jsem měl co dělat, abych se nepoblil, jaký to bylo "bláto"! Nebo vinné klobásy, ty už ve většině případů obsahujou víc strouhanky, než masa. No tak, kde to kurva jsme?! Já byl dřív zvyklej na určitý věci, že když je zakoupím, tak budou jako vždy stejný a teď? Teď když jdu třeba pro ten Loveckej salám, tak nejdřív řeknu prodavačce ať mi dá ochutnat, načež ona na mě čumí jak na blbce :-) Ták. Teď jsem vám výjmenovaj jen něco málo z potravin, co stojej v dnešní době za velkou píču (a že, jak víme nezůstává zdaleka jen u potravin, prostě se už dávno začalo šidit prakticky všechno), a chtěl bych na to znát váš názor.

2vlnky

Můj je asi takovej. Nikdo mi nevysvětlí, že se to třeba dělo ještě před tím, než ty naše české firmy začaly převážně skupovat firmy zahraniční a to hlavně z Německa. Ty, například Německé firmy, začaly používat svoje méně kvalitní suroviny a tím to začlo stát za hovno a co víc, začaly těm, ještě donedávna českejm, poctivejm výrobkům, díky jejich nastolené kvalitě kurvit jméno a odsoudily je prakticky k zániku. Mě, jako zastánce českého kvalitního produktu se to samozřejmě nelíbí. Vemte si jen kolik tady dodnes zůstalo fabrik a podniků, které se můžou pochlubit, že je kdejakej skopčák, Japonec, Rusák a kdo ví, kdo ještě nekoupil. Dle mého názoru jich moc nebude. Třeba tady u nás tehdá Plastimat, kterej dnes pomalu každý dva roky vlastní někdo jinej. Teď mě napadá, že jen za šest let třeba, že se to jmenovalo například Cadence, Poguform Bohemia, Magna atd atd... Ještě, než si tenhle podnik začly zahraniční firmy přehazovat jak horkej brambor, tak za doby, kdy byl ještě českej, tak z něj šlo nejvíc výplní pro Madoboleslavskou Škodovku a to jsme byli ještě vesnice!!! Zahraniční firmy sem začly dodávat aušusovej materiál a dnes už ten odbyt není takovej, páč tou jejich slavnou kvalitou ho posrali.

Nechci teď odkazovat na doby za minulého režimu. Ale tehdá a i pár let po revoluci, jsme si ještě jako jako stát vedli velice dobře a hlavně jsme si byli soběstační. Sic se třeba za komunistů dělalo na sklad, nebo se to cpalo do jinejch komunistickejch zemí, to je pravda, ale my jako stát jsme měli, co se týče výrobků, prakticky všechno a naše výrobky měly ve světě a podotýkám, že i v západních zemích, jméno jako řemen!!! Vezměte si třeba jabloneckou bižuterii, sklo, hadry z různej našich textilek, spořebiče. Bylo toho hodně. Dneska ty fabriky díky zahraniční investorům, kteří sem přišli, buď zanikly nadobro a nebo po tom, co je skoupili a začli sem dodávat ty jejich bláto suroviny pro výrobu pod českou značkou, čímž zkurvili jméno, tak nemaj odbyt, páč to už nikdo nechce, načež choděj do různejch výběrovejch řízení a konkurzů, které stejně povedou k tomu, že půjdou do hajzlu, viz třeba OPP Prostějov že? Takže to bylo "jen tak naokraj".

vlnkycok Další věc je ta, že náš stát byl a vždycky bude jedna velká prodejná děvka, která je i za pár korun schopná podlehnou všemu. Ale to snad nemusím nikomu říkat, to musí vidět i slepej :-))) Celkově tohle všechno, co jsem tu sáhodlouze vyjmenoval, tak zapříčinilo další průser, kterej nese název "nezaměstnanost českejch lidí" (opět třeba OPP Prostějov a vůbec prakticky každá naše fabrika,Škodovku nevyjímaje). Zahraniční firmy si u nás v ČESKÉ REPUBLICE začly dovážet i své zaměstnance, což mělo za příčinu to, že ti naši museli jít, jak se tak říká "od válu", a byli nahrazeni například levnější pracovní silou  ze zemí bývalého východního bloku a v neposlední řadě z asijských zemí. Tohle všechno taky má na svědomí naše prodejná vláda, čímž se zase slovem vláda dostávám k těm prodejnej, úplatnejm, křivejm děvkám...

No a vidíte. Začal jsem u salámů a sušenek a kam sem se dostal :-)))) Jedno s druhým podle mě souvisí a "šlape" jak dobře namazanej stroj. Já už se ale v týhle zemi nedivím ničemu. Když zase ve zprávách slyším, jak támhleten nebo tamten si zase díky nějaké mega prodeji (tunelu) do zahraničí  namazal kapsu, tak už se nad tím ani nepozastavuji, prostě nad tím jen mávnu rukou a jdu dál. Jediný, co si tak pro sebe v duchu řeknu, tak je asi tohle: "Vy kluci vykutálení, hlavně, aby jste za pět let měli ještě co prodávat..."

Takže sem s vašimi názory, jak třeba na situaci u nás,tak třeba na ty naše (ne spíš už pomalu jejich), české produkty a podniky.

Punku zdar, vládě zmar!!!

Medvěd


4.12.2010   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 207   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 3
normálka 3
 

Diskuse ke článku - Já chci zpátky kvalitu!!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana
Lord.Alex
Lord.Alex - 6.12.2010 0:41

Medvěd:debatovat s tebou je ztráta času, takže tě nechám při tvém a je to:=)

 
Medvěd
Medvěd - 6.12.2010 0:22

...už mě to ani nepíše... vydělal a vono tam toho je víc... seru na to,on to Alex vopraví.. :-)

 
Medvěd
Medvěd - 6.12.2010 0:21

Lord.Alex: Ať si každej nosí co chce,mě je to jedno...

Živořej,jo ? Hm.A co když za to nemůžou a to,že živořej je vina státu,politiky atd ??? Najít si lepší práci.Ty si to představuješ jak Hurvínek válku :-) Sám víš,že i v dnešní době je to v Praze problém najít solidní zaměstnání.Pro mě je třeba abys věděl představa solidního zaměstnání to,když člověk bere alespoň dvanáct - třináct čistýho,což už i firmy v Praze málo kde nabízejí.Hele,chtěl bych vidět tebe,kdyby tě někdo na hodinu vylil z práce ,jak by sháněl :-)A vůbec bych chtěl vidět,kdyby ti to jako např.jinejm trvalo i půl roku a ty by ses mesíc co měsíc řítil do dluhů za nájem,jak pak bys,kdybys neměl bud našetřeno a nebo neměl za prdelí rodiče (což asi máš,páč tu na mě celou dobu působíš,jak rozmazlenej fakan,kterej si ještě donedávna bez mámi ani neutřel prdel),to řešil.Aha,co :-))) Byl by si v hajzlu a věř,že by to taky každýmu bylo jedno a ještě by ti "žebračenky" od státu byly dobrý :-))) ...bys sociálku ajim podobný instituce dojil viď ? :-) Ale ty se svým štestím tohle nezažiješ,to je taky fakt.Ale alespoň dej stranou to své sobecké ego a zkus se do takové - to situace vžít a zamyslet se nad ní.Vše může jednou zkončit,rodiče tu taky nebudou vždycky.Prostě zkus tím svým zakomplexovaným mozkem trochu zauvažovat nad situací někojinýho (teda pokavaď to není pod tvou úroveň) a zkus si jí představit.

Jinak nic nechci,vždy jsem si dokázal poradit sám a nepotřeboval sem něčí pomoc.Teda krom úřadů,ale to jsem měl jako bonus k tomu,co jsem si vidělal nelegálně jinde.Ale to je zas na jinou debatu.S tou hypotékou jsi to nepobral,no nic.Dnes už jdu ležet,tak ti o tom poreferuji možná zítra :-)))

Ještě mi ale pověz o čem si povídáte v tej hospodě,páč to určitě musí mít smyslu plnej význam,něco jako má debata s tebou že ? Hele,to jsou ty připosraný Slávistický hákoši,kteří před náma vždy před a nebo po derby vždy utíkali ???? :-))) Ta "elita" připosranců ??? Hošek s nima taky peče a schází se s nima třeba U Sudu na "calambre" ?????? ... U Sudu jsem byl asi všeho všudy dvakrát a nikdy by mi nepřišlo,že se tam ta tvoje fašos svoloč schází :-) Vy spíš tem McDonalds né ? :-))) Dobrou a těším se na zítra!

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.12.2010 23:42

Medvěd:no já věřim, že ty jsi na to blbej dost za nima běžet, hele, ty nosíš nike,.=))
pro idioty ještě jednou, pokud takhle živořej, tak si holt musí najít lepší práci, já nevim jak ti to mám vysvětlit:=) nikdo tě nedrží řetězama:=) ale pokud je to člověk co má základku, nemá praxi nikde a neumí např ani jazyk, tak holt pak nemuže čekat že se bude mít jak prase v žitě:=) Co bys jako chtěl aby na něj ty co se snažěj celej život aby něco dokázali dopláceli? komoušina zas, ty máš víc, tak koukej dávat na ty co maj mín...kdyby to takhle fungovalo, tak tady ještě jezdíme na trakařích, páč by se nikdo nemusel snažit. Ale to ty nepochopíš.
A ano já mám hypotéku na byt taky no a co jako? Na tom je něco špatnýho?:=)
mejm kámošům náckům nevim, my si povídáme o jinejch věcech v hospodě.=)

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.12.2010 23:03

karlos:aha to sme si nerozuměli, ok. Neee, já si to nemyslim, nevěřim tomu, ale ani se tim nějak nezabejvám:) takže něco je určo poctivé, něco je špatně, jako vždy a se všim. proto si tim nelámu hlavu. Ale prostě souhlasim s mrtvolou, že dneska se to všechno moc nafukuje.

Medvěd:kde maj vzít peníze třeba na kurz? To si děláš prdel?:=) nebo na noční školu?:=) Ty voe já nevim kde ty žiješ, asi fakt v domnění, že tady celá republika má 6 tisíc měsíčně ne:=))))
Jo a ještě nosim adidas hadry, lonsdale, everlast, umbro a tušim mám něco od vansu taky. hruza co:-( já se tak stydimsmajlik - 12A Ano nezajímá mě ani drobet kde to kdo ušil:=) mj.stejný svině jako já jsou třeba tvoji bozi z Visacího zámku, jak sem viděl na Valniku:=) 3 měli boty Nike, mužu říct kdo konkrétně:=) ale oni můžou asi vid:=) ?

 
Medvěd
Medvěd - 5.12.2010 22:33

Lord.Alex: A teď mi řekni,z čeho se mají pokusit vzdělávat,když jsou "rádí,že jsou rádi ?" Kde na to mají vzít peníze ?

Karlos: Co ti na to mám říci ? Jinak bych se tomu taky nedivil,že to tak funguje,když například v Plzni se rozhazovaly maturity zadarmo...

Karlos:Alexovi je jedno,co se kde píše,ten slyší na značku,viz jeho botičky NIKEsmajlik - 1To,že je šijou támhle např,Mongolové v tristních podmínkách,tak to už ho nezajímá.On narozdíl od nich je v ulicích "KING" ..."starýho psa novejm kouskům nenaučíš a v jeho případě by to ani nemělo cenu,páč to je jak když hrách o stěnu házíš....

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.12.2010 22:09

karlos:na to, že píšeš, jak lidi kašlou na bio, eko např a hrabou. tak jen říkám, že nevěřim, že bys nehrabal taky, kdybys měl tu možnost.
Jinak bez urážky, finační poradce těžko má informace kde se dozví, co nadnárodní banky protunelovali a co ne:=) A propo v cizině se taky muže spořit:=)

Medvěd:Maj zkusit najít si jinou práci, vzdělat se atd. Aby měli víc peněz. proto odmalička rodiče cpou dětem do hlavy, uč se:=)

 
Medvěd
Medvěd - 5.12.2010 21:31

Lord.Alex: Na mě se vykašli.Spíš mi řekni z čeho si maj šetřit ti,co žijou "z ruky do huby" ?To by mě zajímalo na co přídeš a co vymyslíš,ty chytrá hlavo.

 
Karlos
Karlos - 5.12.2010 21:28

Lord.Alex: Že se lidstvo nezničí, s tím nesouhlasím. Dříve nebo později k tomu dojde.

Víš, pro mě třeba peníze nejsou na prvním místě a nevím na co konkrétně narážíš, na který můj příspěvek.

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.12.2010 21:20

karlos:sim tě chtěl bych vidět tebe a další, jak řekneš, NE nechci miliony a miliony dolarů pro sebe a své lidi, budu šetřit přírodu:=) to bych rád viděl:=)

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 5.12.2010 21:19

Medvěd.a proč si lemplové jako ty nejsou schopný vydělat na duchod? .=) Duchod dostaneš podle toho kolik si vydělával ne?:=) A proč si idioti jako ty nejsous chopný spořit na duchod? Dneska jsou krásný možnosti spoření a třeba pětikilo měsíčně si dát od boku a spočítej si to-ty radši na kalkulačce kolik ti to hodí za 40 let treba:=) atd atd atd:=) nebejt líný prase jen:=) A nebejt blbej no:=)

Jinak souhlas s mrtvolou, až se to zasere, tak se zas vymyslí něco nového, lidi nejsou blbý a poradí si vždycky, historie nás to učí:=) Lidstvo se nezničí a ted je fainy:=)

 
Karlos
Karlos - 5.12.2010 21:16

Chara-din: To je totiž o tom, že na "bio", "eko" a podobné lidi dneska slyší...další způsob jak z nich něco vytřískat

 
Chara-din
Chara-din - 5.12.2010 21:11

mrtvola ©: To vidím samozřejmě taky a je to špatně. Dokonce jsem to i ve svém příspěvku psal: ,,Na místech, kde by se měli pěstovat potraviny, rostou ,,energetické rostliny". To jak vypadá současná ekologie, je jen a jen důsledek toho, že ,,trh" si uvědomil, že i na ,ekologii" jde zbohatnout, v podstatě učebnicový příklad zaplnění díry na trhu. smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 5.12.2010 21:07

Chara-din: Liberalisti,to je stejná svoloč jak kapitalisti.Nasaděj růžové brýle,metodu cukru a biče a jedou.Po nás potopa....smajlik - 10smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 5.12.2010 21:05

Lord.Alex: Kdo si celej život platí sociální a zdravotní,tak by se například v důchodu měl dále starat o sebe,ikdyž státu odvedl né jeden milion korun za vše ? jestl takhle přemejšlej kapitalisti alá ODS a jim podobní,tak to já chci opravdu zpět KSČM,páč ti se v důchodovém věku alespoň dokázali o člověka postarat.Kdežto tyhle novodobé svině,co nám tu vládnou v domnění,že žijem v demokracii (chybí kousek k totalitě,fízlové !!)NE !!! A buďte klidně vy zastánci kapitalismu na mě nasraní jak chcete.Jste jen slepci a Alexi ty jsi ubohej čůrák.

A vlastně.Proč já se tu dohaduji....nakonec tady stejně ten špatnej budu zase já....Jinak bych posunul odchod do důchodu minimálně na 85.let ať ty svině kapitalistický vyrejžujou co nejvíc! Jen jestli to ale někdo vydrží....Nečas a jemu podobní šmejdi by to zajisté rádi udělali a Alex by si nad tím honil vocas :-))))) Samolibec zasraná,náplava slovenská... :-))))))))) Makej na Slovači ty trotle,proč se sereš do naší vlasti,ty náplavo,to jsme ti dobrý co ??? Heh,a jsme zasae tam kde jsme byli...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.12.2010 21:01

Chara-din: já spíš kolem sebe vidím, že na místech, kde by se měly pěstovat potraviny, rostou zelené nesmysly jako řepka, nebo solární elektrárny. Taky asi dál pokračovat nemusím....

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.12.2010 20:57

Karlos: tím líp, tak to prostě v momentě, kdy to bude výhodnější, než současný stav okamžitě spustí.

 
Chara-din
Chara-din - 5.12.2010 20:49

mrtvola ©: Samozřejmě, že to něják dopadne, vždycky to něják dopadne. Ono i teď to funguje. Pralesy se kácejí. Lidé hladoví. Na místech, kde by se měli pěstovat potraviny, rostou ,,energetické rostliny". Ve světovém oceánu tvrdě ubývá ryb... Myslím, že dál pokračovat nemusím. Za pád mayské civilizace pravděpodobně mohl fakt, že vyčerpali půdu a shnili ve vlastní špíně. Je to jen otázka času. Oni ale na rozdíl od nás nezasrali celou planetu a nezahltili ji svinstvy, které budou nedbezpečné ještě za tisíciletí.

 
Karlos
Karlos - 5.12.2010 20:45

Mrtvola: Můj názor je takový, že to všechno, o čem mluvíš, už vymyšlené je. Jen prostě jisté skupiny lidí nemají zájem něco měnit, dokud jim sype z toho, jak je to nastolené nyní.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.12.2010 20:39

P.B.V.: a proč ne? Osobně to všem přeji a doufám, že se toho jednou lidstvo dožije. Když už bude situace se zplodinami a odpadem a tak nesnesitelná, tak lidi vymyslí něco, co to bude řešit. Třeba auta na jiný pohon, jiné zdroje energie, jiný způsob zpracování odpadu.......

No jo, no, existují asi dva typy lidí, jedni věří v lidstvo a v to, že jsme v podstatě dobří a vždy se nakonec najde nějaké řešení, které nejen, že nebude omezovat svobodu lidí, ale dokonce jim i zvýší jejich blahobyt, no a pak ti druzí, jako třeba ty, co všechno vidí v pochmurných barvách a budoucnost je pro ně zahalena temnotou. S tím se asi nedá nic dělat.smajlik - 1

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Další strana