K ČEMU TO JE A CO Z TOHO ZBYLO

K ČEMU TO JE A CO Z TOHO ZBYLO

Akorát jsem dokoukal na vynikající film Kult Hákového kříže (  http://www.csfd.cz/film/5069-kult-hakoveho-krize-american-history-x/   ), výbornej film, doporučuju všem). A idea filmu a vlastně tak nějak jedno s druhým mě přivedlo na tuto myšlenku... Stejně jako Derek Winiard, i já jsem si kdysi myslel, že kolem "ideálů" a stylu se točí svět a že jedině tato cesta je správná a tento způsob bude navždy a ostatní jsou paka....Ale postupem let a zkušeností sem zjistil, že je tomu opravdu jinak a ukázali mi to lidi, od kterých bych to ani nečekal v 17 letech- stejně jako Derek.. Dnešní doba je super, ať si říká, kdo chce, co chce. Máš milion možností a je jen na tobě, kterou se dáš. A pokud se nějakou dáš, tak musíš vědět, proč s jí dáváš, pokud se chceš někam řadit a nevíš sám proč, jsi sračka.

Dneska se každej druhej ptá: "Čau, co ty seš zač? Punker, metloš, emař..?" co to kurva je? Co by člověk měl, sakra, bejt?

Někam se řadit, no to je spíše známka slabosti, protože to ukazuje na nejistotu z tvé strany. Nejsi si jistej, tak drž lajnu a zařad se. Tohle by mohli punkeři podepsat. Stejné názory, stejné uniformy, stejná idea. Ale ono to tak ani není. Co to je "bejt punker"???? Drtivá většina mi na to řekne bláboly typu: "Jsme proti rasismu, jsme proti majetnictví, jsme proti státu, nejsme anarchisti, máme rádi muziku, máme svůj styl, nejdem s davem." Rozumnej člověk v těchle frázích, který znějí jak na populistickym mítingu KSČM, vidí rozpory.

Proti rasismu je i moje babička a není punkerka, proti rasismu je každej druhej a není punker. Na druhou stranu tihle hrdí nerasističtí lidé uráží lidi z jiných scén (hopeři jsou zmrdi, diskanti jsou zmrdi, podnikatelé jsou zmrdi atd.), rozdíl mezi rasovou a společenskou otázkou já neznám a NIKDO NIKDY mi to nevysvětlil... V čem je třídní rasismus měkčí, než lidskej rasovej???? Nevím. Takže jsme kde? Na nule. Na diskotéce je každej stejně oblečenej, nevím, kam ti punkeři na diskotéky choděj (divný, že vůbec choděj, ale musí, jinak by to přece nevěděli, ne). Ale já tam nikdy neviděl víc jak 2 stejný lidi (se stejným tričkem), na punkových koncertech nosí 80% lidí číra, nebo řetězy, nášivky, roztrhaný hadry a trička Sex Pistols, Exploited), kde vidíme rozdíl???? Ptám se...

Jsme proti státu, takovouhle hlášku jsem taky občas slyšel... Dobrý, ale NIKDO NIKDY mi neřekl, jakou FUNGUJICÍ formu by zavedl... Zas krásná fráze, těm lidem NIKDY nebylo víc jak 20 let...

Máme rádi muziku, super, tu má rád každej, i ten, kdo jde na disko ne? Nejdeme s davem. Od lidí, co chodí na školu a můžou vesele "rebelovat hubou" to jde, živí je rodiče, nebo brigády většinou v komerčních firmách a to se pak chvástá rebélii...

Ale co pak? Až půjdou do práce? Budou stejný "ovce" jak stádo... Ale to už asi je v pořádku, že. Jak zpívá Nežfaleš: "I zdrhnout z boje je rebélie...." proč ne, je to upřímný a je to super! Ale nehrát na dvě strany!!!

Punk v roce 2009 není NIC extra. Opět - kdo tohle vyvrátí, bude náctiletej školák. Jinak každej řekne, že je to JEN A JEN A JEN zábava, jako cokoli jinýho, nic hlubšího v tom DNESKA NEJDE hledat. Viz dnešní kapely, Zona A, Plexis a tak. Berou punk jako revoltu? Hahaha, berou to jako zábavu, muziku a baví se a vše další je jim u prdele a TAK TO MÁ DNESKA DLE MĚ BEJT!!!!!!!!! Proč sem tahat 30 let starý nesmysly? Proč dneska někdo nadává na dnešní dobu, ve které má milión možností?

Podle mě jen proto, že si sám neni jistej, co vlatsně ještě chce, a tak si najde něco, k čemu se upne. Tak budu punk, řekne si. Dobrý, no, ale dneska už to neni žádná lahůdka... Sorry, spletl sis dobu.

Dostali jsme se vlastně tam, kam Derek. V určitém věku jsou rebelie a ideály punku super, ale později zevšední a nenajdou oporu v dnešnim světě. Pak už stojí za to, se zamyslet nad otázkou, o které zpívají "Jaksi taksi" ve své písni "K čemu to je a co z toho zbylo". Vždyt dneska, když už člověk odejde ze školy a má povinnosti, by se měl bavit a užívat si toho, co mu je nabízeno. Ta rebelie, na které vznikl punkrock v New Yorku, už dnes je přece jen někde jinde a přesunula se jinam. Dnes kapely hrajou pro zábavu a tak by to mělo bejt. Bavte se, veselte se, ale nepleťte ideály a názory do muziky, protože v dnešní době to spojit asi ani nejde. Alespoň ne v reálu. Pro někoho možná ano, ale toho někoho já celkem lituju a obdivuju zároven. Na jendu stranu lidi, co zůstanou "věrný", zaslouží obdiv, na druhou stranu jsou bohužel ve svém vakuu uzavřený ve své společnosti a ztrácí možnost pocítit okolní radovánky a možnosti. Když je to stále baví, nechť je jim to přáno. Já si radši užiju více scén, možností a budu si užívat a nezasírat život tím, co jsme hlásal a čemu už dnes sám nemůžu věřit.

Nech žijeme.

Lord.Alex


20.6.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 135   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,3
jde to 2,3
 

Diskuse ke článku - K ČEMU TO JE A CO Z TOHO ZBYLO

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-135
Medvěd
Medvěd - 25.6.2009 21:01

mikesh: Já vím přesně kde to je,tak někdy zavítámesmajlik - 10 ... přesunem se na do hlavní diskuze,aby Alex nepíčoval,znáš ho :-))))))

 
mikesh
mikesh - 25.6.2009 20:58

Medvěd: to dodnes nevim, kde bylo... nejakej sklep silenej, ale uz bych to nenasel asi, ale tam bych zasel, ne ze ne

 
Medvěd
Medvěd - 25.6.2009 20:52

mikesh: A nebo jak je hnedle vedle ten bordel,víš,jak jsme jeli loni z Vysočanský z Už Jsme doma,tam to bylo taky fajn.Teda do chvíle než jsem to tam klasicky zalomil :-)))))

 
Medvěd
Medvěd - 25.6.2009 20:50

mikesh: Jasně Suchá Dáseň !! Na tu bych zapoměl kurvasmajlik - 1

 
mikesh
mikesh - 25.6.2009 20:47

Parukářkasmajlik - 18,Nádražkasmajlik - 18,U vystřelnýho vokasmajlik - 18 jeste jsi zapomnel U Viktorkysmajlik - 18, nebo Suchou Dasensmajlik - 18

 
Medvěd
Medvěd - 25.6.2009 20:41

Jo a ještě bych zapoměl !!! Taky jedna z nej je ve Vršovicích U hrocha a samozhřejmě Spart'anská Na Mělnícesmajlik - 10

 
Medvěd
Medvěd - 25.6.2009 20:31

Lord.Alex: Já taky jsem rád,že ty jsi Rath :-))))

Ono říci v takové - to pozici (zaměstnanec),že bych si to dovolil je dost těžký.Navíc jsem nikdy pod nikým nepracoval,takže takovouhle zkušenost nemám.Ale asi ano,poslal bych ho do hajzlua at' se třeba posere a stěžuje si.Majiteli bych to vysvětli a on by to bud'to pochopil a souhlasil by a nebo by mě zato vyhodil,kdo ví...

Jinak kolik beru,to ti tady psát nebudu,to snad chápeš :-) Ale řeknu ti,že si vydělám slušný peníze,který kdybych makal tam u nás,tak nevydělám !! Holt vesnice no :-) Co to bylo za práci ? Dejme tomu,že tomu budem říkat bokovka a samozhřejmě bez smlouvy.Jenže,když jsem teda tady v tej Praze začal po tolika letech hákovat,tak teda už za pořádný peníze ! Ted' to řeknu ošklivě,ale abych vstával denně v pět ráno za desítku a v Praze,tak to po mě nikdo nemůže chtít :-)))) To jsem se starou mohl zůstat na statku v Milkovicích a ještě bych si bokem vydělal taky takový peníze :-) To fakt né.Ty by si v Praze pracoval za 10.000 ????? ... jinak ano,bylo by to taky rukama.Mě to nedělá problém a i kdybych měl to vzdělání a mohl bych jít třeba do kanclu ke compu atd,tak by stejně nešel,páč tahle práce styl života je mi odpornej a já jsem radši na čerstvým vzduchu a klidně at' chčije nebo je -15,to mi jedno,hlavně né kancl nebo fabrika,to bych umřel :-))) Navíc ta sorta lidí (v kancelářích atd),to není nic pro mě... Do Rock Cafe jít na pivo ? Ale jo,mám na to,ale znám v Praze plno jinejch (lepších) míst,kam zajít na pivo například Parukářka,Růžek,Nádražka,Nad kostelem,U Voháků,U vystřelnýho voka atd.. Rock Cafe jen na koncerty,a to ještě jen sporadicky.

Ha háááá,myslel jsem si to :-))))) Ale to nevadí ... S tím hodnocením.Ty taky hodnotíš akce kam chodím třeba já,tak o co jde ? To je úplně to samé.Ty taky říkáš,že na koncenrty co chodím třeba já,tak zajdeš jednou,dvakrát do roka.No tak vidíš.Já třeba zase zajdu na typ koncertu jednou do roka,kam chodíš ty,úplně stejný Alexi,úplně stejný :-))))) Akorát rozdíl je v tom,žá já ty lidi na těch koncertech nehodnotím a hned je k něčemu nepřirovnávám jako ty :-)

P.S:Alexi,nic nemusíš !!! To je jen tvá představa.Chtít není muset !!! .... Jediný co vlastně musíš je akorát umřít :-)))))

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 25.6.2009 19:40

Medvěd:wow, to sem rád.

Tak se zeptám jinak, jako zaměstnanec by sis to dovolil? Já už nejsem majitel, jsme ted normální zaměstnanec. Za pultem. takže i tak bysis to dovolil, když slušně přijde?

Novinky dobrý, apson ses přiznal...

Negativně ano, ale nepsla sme co bych dělal já... takže zas nic. A jinak fetkám pomáhat nebudu to máš pravdu.

Kolik bereš thyo? Podle mě lopaty dneska maj docela slušný prachy, mylsim lopaty jako lopaty...co vim pod 15 čistýho nemaj.
Jinak já chodim o pauze taky na jídlo do nejbližší hospody a chodí tam chlapi v monterkách i v sakách a kravatách, páč je to v centru a nevidim nikde problém čeče. Jasný, že jsou takový co by tam nešly, ale ne akždý že.
Jinak co to bylo za práci, že po tobě nechtěli školu ani praxi?????? zas něco rukama co? No šak je to třeba aby to někdo dělal, ale taky je teřab aby někdo byl v kanclu nebo ne???
A propo neříkej, že nemáš na to jít do rock cafe an pivo...

No ano mylsim, že chodíš na koncerty jen těhle kapel. A pak ted anehcápu jak mužeš hodnotit lidi na akcích co teřba já chodim. A když chci jít ted teřba an Rise against a ti hrají v Roxy , tak prostě musim do Roxy. A proč hrjaí v Roxy? protože na Miladě by hrát nemohli logicky. A tak chodim jen na vybraný koncerty a ty jsou prostě ve těhle klubech no. Protože ty kluby maj parametry na to aby v nich hráli takovýhle kapely.
Takže to neni o ohrnování rypáku, ale o tom kam prostě musíš tak nějak jít že.
Ikdyž samozřejmě já rád čistý hajzly, uklizeno a čisto a pohodlí pro návštěvníka než nějakej rozpadlej shit to je ale celkem jasný.

 
Medvěd
Medvěd - 25.6.2009 19:25

...Hele ty si pořád myslíš,že chodím třeba jen na VZ,SPS,E!E atd vid' ? :-) No tak jestli jo,tak si hodně vedle.tady v Praze chodím na tyhle koncert kamarádů jasně.Ty kapely který mám rád,co jsou ze zahraničí,tak ty jsi schovávám na letní festivaly,kde si je užiji daleko víc,jak tady v Praze v klubu.A i si je užiju levněji !!! Ano,v některých pražských klubech jsou ty ceny hodně natažený (Rock cafe například,či Lucerna music bar).Celkově mi to v tý Praze ty akce až třeba na Miladu nebo Dejvickou nádražku,příjde takový strohý a umělý a to jak po stránce těch lidí,kteří se baví úplně jinak než my vidláci na vesnici,tak i po stránce kapel,kde si myslím,že kapela co hraje mimo prahu ze sebe vidá daleko víc (můj názor pouze).Já mám rád akce v menších městech jako je např.Havl Brod,Lomnice,Boleslav,Hradec atd,tam je to takové spontánější a není tam tolik přetvářky jako tady v Praze !!! A to je tak vše...

 
Medvěd
Medvěd - 25.6.2009 19:23

Lord.Alex: tak jdem na to:-)

Řekl bych mu to,proč bych mu to jako majitel obchodu nemohl říci ? Mohl ! Než pobrat peníze od takové lůzy,to si ten kšeft nechám radši utéci.Zní to asi hloupě,ale já je opravdu nemám rád :-) Jinak,jen mě najednou zaráží to,že ty tady celou dobu verbuješ do cikánů,ale jak by ti nějak přinesl prachy,tak je všechno jinak a ty tvé blitky jdou stranou,divný.. ale i vlastně od tebe očekávaný...

Ty novinky neokecám,to máš pravdu.Co jsem ti chtěl na podobné téma napsat,to jsem ti nenapsal a ted' už ani nevím,co jsem ti to chtěl vlastně napsat,přiznávám...

Ohledně čerňáku.Jestli se ti bude chtít (a tobě se určitě bude),tak si tu diskuzi projed' a sám uvidíš co jsi tam k tomu psal (víš,ty keci o fetkách a ták :-) )A vůbec tak nějak celkově si se tam k tomu vyjadřoval negativně atd.. no koukni na to :-)

Dál.Proč by neměla být otázka toho kam se chodíš bavit otázkou toho,jak žiješ a na co máš ? Myslím,že to v klidu jde.Vezmu to třeba z mého pohledu,když chodím v práci někdy na oběd.My chodíme do normální hospody,kde mají jídla tak za šest - sedm pětek(chápej jsme dělníci :-) ),kdežto kancelářský krysy a jiná jim podobná sorta lidí,by třeba do takové to hospody ani nepáchla a navíc by to bylo pod jejich ůroveň.Je to taky otázky žití né že né.Lopata si nemůže každej den dát do žaludku svíčkovou za 120,gulášovku a tři pětky a zalejt to Plzní za čtyřicet,páč to má hnedle skoro dvě kila,kdežto třeba kravat'áci ty na tohle mají,páč ty vydělávají víc peněz,než lopaty :-).Uvědom si,že kdyby byli všichni jako oni (což nejde),tak zase tady zanikne to řemeslo a ták,které vlastně pomalu ale jistě zaniká,páč Češi to dělat nechtěj,tak se bere námezní síla z Ukrajiny,která jde pod cenu (ikdyž dnes si to ukáčka nechaj taky šeredně zatáhnout),ale to jsem zase odbočil.Hele já třeba ted' normálně pracuju (zdrcující přiznání :-))) ) a stejně nemám ty peníze,abych mohl navštívit ty akce který bych chtěl,páč pak by nám nevyšly love na jiné věci.Uvažooval jsem o tom,že změním fachu,ale tak nějak jsem ještě nenarazil an něco,co by mi za to stálo (jako narazil,ale bylo to hodně špatně,v dnešní době krize,placené,tak jsem do toho nešel a budeš se divit,tam po tobě nechtěl ani vzdělání,spíš zkušenosti).

Hele ty si pořád myslíš,že chodím třeba jen na VZ,SPS,E!E atd vid' ? :-

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 23.6.2009 14:51

hajkors:ale no tak:-)))

 
hajkros
hajkros - 23.6.2009 12:22

Lord.Alex: pro vesničana je desítka za 25 dostsmajlik - 1

 
chrpa
chrpa - 22.6.2009 23:58

článek sem si přečetl a nepřekvapils mne míšo...

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 22.6.2009 22:32

Medvěd:No tak v práci musí člověk překousnotu hafo věcí ne. Ty bys na mém místě řekl náckovy sorry, já tě neobsloužim? v obchodě? hmmm, tak jo no.
Navíc, kdžy cigán přijde slušně, pozdraví a je slušnej, tak proč ne.
Takže jestli ti přijde blbý reagovat na slušnost slušně, nebo se drobet zapřít v práci...tak to pak jo no...

O těch novinkách teda fakt nevim:-) tohle nevokecáš, tohle prostě nenajdeš nikde, že sem psal:-) já třeba mám mobil co je starej 4 roky:-) v novinkách si nelibuju hehe, to fakt si jen plácnul:-))))

Nu a dál vlastně nic konrkétního si nenapsal, jeden vejmysl a jednu věc co at teda zhodnotí ostatní jak moc je špatná...klasika.

Jo ještě k tomu černáku, článek si muže každej najít:-)) já sem tam nic co ty píšeš k tomuhle nepsal:-) co ybch dělal nemám tušení, nikdy se mi to nestalo, tak nevim. Ale kdyby se tam dva prali, tak bych se do toho asi nemíchal no. Prostě se dva rvou, tak co se do toho budu srát. Nevim.

Otázka klubů a kapel už neni otázka žití ne:-) ?
Jinak nejde o kluby, ale kapely na který já chodim hrajou v lepších klubech a ne v druhořadejch, proto logicky chodim do lepších klubů. Předražený Futurum? Pivo za 25 a panák za 25 je předražený? WOW :-))) tak to jo..:-)))
A sorta lidi o kterých mluvíš mi prostě nesedí, ty ohrnuješ rypák nad diskantama a hoperama - KDE je rozdíl ptám se? :-)

 
Medvěd
Medvěd - 22.6.2009 22:13

Lord.Alex: Nechtěl,páč by mě to nebavilo žít tak jako ty.Co mě vadí? Tak třeba to,jak tady nadáváš na cikány,ale jak příjde na kšeft,tak nesnášenlivost jde stranou,hlavně že mám peníze.To je si myslím povrchní jako svině :-) O sraní si do huby nemluvě... Dál bych třeba nechtěl žít podle posledních novinek,v kterých ty si libuješ a i jsi to psal.A vůbec se mi celkově to co tady od tebe čtu nezamlouvá a tak jak ty některé věci preferuješ,tak já bych to ani nedělal a bylo by mi to jedno a upřímě bych je k životu ani nepotřeboval,páč jsem zvyklej žít skromě,nic no... Jinak co je třeba na tom špatnýho,když ti třeba já a nebo kdokoliv jinej napíše,že se mu třeba nelíbí to jak ty se koukáš jen sám na sebe a okolní věci,který si myslím,že by se tě měly týkat,tak ty neřešíš,prostě dokavad' nejde o mě,tak je mi to jedno.Viz třeba debata v článku o tom,jak jsem psal,že na Čerňáku hákoš mydlil týpka a nikdo mu nepomohl,jako by se nic nedělo a těm co to jen přehlíželi by bylo jedno,kdyby ten týpek zařval ... To mě příjde jako velice sobecká věc.Ale co bych vlastně měl čekat od sobce,kterej počítá jen ty prachy a přitom si nevidí na špičku nosu :-)

Já jsem jinej jak ty.Nepotřebuju chodit na kapely do nobl klubů jako ty,spokojím se a užijuji si třeba ten samej koncert,té samé kapely daleko víc na dejvický nádražce,kde nemaj předraženej chlast a podobně,než třeba ve Futuru,kde ty si třeba libuješ.Není mi proti srsti jako tobě navštívit a vylejt se v nějaký zaplivaný,zahulený knajpě,do který by tebe nikdo nikdy nedostal,nejsem zkrátka tak zpohodlnějel jako ty a nebohrdám takovými podniky a lidmi co je navštěvujou (viz lidé třeba co chodí na SPS a jiný "zábavovky").Neocejchuji slovem sedlák někoho,že sjíždí The |Exploited,SPS,E!E a pdobně a neodsoudím ho podle nějaký mikiny,na který má název mnou zmiňovaných kapel.To mi příjde docela dost ubohý a hlavně mi to k tobě vůbec nesedí,páč ty se tady pořád prezentuješ jako pan někdo,kterej je rádoby nad všema nadřazenej (alespoň si to myslí),ale přitom se tímhle schazuješ a děláš ze sebe tak maximálně blbce :-))))) ... Jsi úplně stejnej jako mi,akorád si to nechceš připustit :-)

Tak pár konkrétních věcí jsem uvedl,takže ted' je řada na tobě...

 
mikesh
mikesh - 22.6.2009 22:05

Houda: v hospode vetsinou k nejakymu vysledku dojdes.. nekdy je to i rana pesti no :-)

 
Houda?
Houda? - 22.6.2009 21:52

mikesh: jooo tak uz chapu proc alex nechce s medvedem na pivko do hospody:-))))....tam by neyyhraval ten kdo ma silnejsi argumenty ale spis ten kdo ma silnejsi ranu pulitrem jo?:-)))))

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 22.6.2009 21:48

Houda:sleduj...
Ted se totiž zeptám Medvěda:nechtěl ybs žít jako já proč, co ti vadí přesně?
a ted sleduj houdo jestli napíše něco konkrétního...nečekám.
A jinak jsi ho hezky setřel:-) ano Brumlo, kdybych si myslel, že to co dělám je špatně, tak to logicky nedělám.-)

 
mikesh
mikesh - 22.6.2009 21:43

Houda: no to je tim, ze tady uz jde akorat o to, najit novy silnejsi a silnejsi argumenty, kteryma sundas druhou stranu, o hledani nejaky pravdy nebo vychodiska uz v techhle debatach nejde, coz je skoda, ale to uz je riziko debaty na internetu, v hospode se to utne v momente, kdy uz nejsou diskutujici schopni udrzet myslenku a pullitr smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 22.6.2009 21:37

Houda: Jo jo...

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-135