MÁMO, NAVAL ŠKVÁRU, JDU SE "BAVIT" !!!

MÁMO, NAVAL ŠKVÁRU, JDU SE

Nemůžu si pomoct, ale poslední dobou začínám čím dál tím více sledovat, jak pro některé převážně mladší punkery je tenhle styl jen záležitost dvou dnů v týdnu a ted' mám na mysli pátek a sobotu. V těchto dnech se ze spořádaných "dětí" stávají ti nejdrsnější a největší punkoví hroziči. S příchodem neděle se situace o 100% mění a zůstavají z nich jen a pouze ty hodné dětičky rodičů, které se potřebovaly jen na chvilku za jejich prachy vyblbnout!

Možná tenhle můj výplod vyzní jako kritika do vlastních řad. Ten, kdo si to bude myslet, tak není daleko od pravdy ! Opravdu se kolikrát nestačím divit, co je možný na koncertech potkat za sortu, která se k tomuhle hnutí hlásí a hlavně, jak se chová. To chování je někdy fakt zarážející a člověk ze zdravým rozumem má co dělat, aby ho pobral! Úplně asi nejvíce mě rozsekávaj tací, co si myslej, že když po pěti pívech začnou vše kolem sebe demolovat, tak jsou ti nejdrsnější a že se z nich každej posere. Omyl. Spíš si myslím, že jsou tak akorád pouze a jen k velkému smíchu a v nejbližší době by se měli nad sebou zamyslet, páč tudy cesta zřejmě nepovede. Celkově mi to příjde jako projev takového toho povrchního a snobského chování, které právě punk a vůbec hnutí jako takové odsuzuje, kritizuje a podobně. Vysvětlete mi, co je to třeba za hrdinství vykopat v kulturáku, kde probíhá například punk fest, sádrokarton na zdi ??? Tohle může napadnout jen idiota !!! Copak si ten dotyčnej neuvědomuje, že tu škodu bude muset majitel zaplatit? A jak jinak. Povětšinou z toho, co když pánbůh dal, tak vydělal například na vlezu a podobně? Příjde mi to ujetý. Nebo, tuhle sem zase na jedný akci viděl totálně rozkopanej hajzl, což, jak jinak, mi hlava taky moc nebrala. Když se pak našel viník a majitel to s ním řešil, tak na něj čuměl jak tele na nový vrata a jediný, na co se zmohl, bylo to, že přece: "Punk, vole, né?!" V tomhle já ten punk zase nevidím a myslím, že nejsem zdaleka sám !!!

Opravdu mě kolikrát zaráží, co dokážou naši mladší vrstevníci, kteří by, spíš, si myslím, měli tu pomyslnou štafetu po nás převzít a dál se "zapříčinit" o to, aby tenhle styl a kultura nezahynula, předvádí.Tohle je dle mě právě jedna z věcí, která punk zabíjí !!! V případě toho vykopanýho sádroše se ten dotyčnej zasloužil o to, že se povolení na příští akci málem zamítlo, a o to, aby se pořádal další ročník, se muselo hodně a dlouho usilovat! Nakonec to zaplat' pánbůh vyšlo. Ale první odezva od toho města, v kterém se žádalo o povolení na uskutečnění koncertu, zněla jasně NE!!! Důvod je jasnej. A vůbec. Jsem toho názoru, že dnešní náctietí punx nemají ve většině případů ani tušení, co slovo hodnota vůbec znamená a jakej to má vlastně význam. To umím taky si říct každej pátek rodičům o dva litry a dva dny v kuse se chovat jako ten nejdrsnější z vesnice. Fuck off !!! Běžte třeba na brigádu a ty love si poctivě vydělejte. Příjdete na to, že se vám ty peníze utrácej jiným způsobem, než kačky vod fotra a nebo vod matky, který vám ani zdaleka neříkaj pane!!! Rodiče si myslej, že když vám na dva dny zavřou hubu prachama, tak budou mít od vás klid!!! Omyl, postupem času se to stejně někde projeví a vy zjistíte, že už vás to taky nebaví. Ze začátku si ani nebude chtít přiznat, že vám to vaši nacpou jen pro to, aby se vás zbavili a nemuseli vám sedm dní v tejdnu "utírat ty vaše prdele", Fuck off na druhou !!! :-) Tak, to jen tak naokraj :-)))))

Myslím, že by nebylo od věci, kdyby se do tohodle "potencionálního zasvěcování" náctiltejch punx zapojili starší vrstevníci a tak nějak udělali tu práci, kterou odflákli už od začátku rodiče!!! Vím, ted' tady mluvím jako nějakej fotr tohodle hnutí. Ani za zlatý prase a od tohodle jsou tu jiný kapacity :-)))))) Poukazuji, si myslím (si pořád něco myslím,he he héééé ...), na docela zavážnou a i (a to hlavně pro druhé), nepříjemnou věc. Předejdu tomu, co by mohlo následovat a z fleku řeknu, že né všichni, o kterých tady píši, se tak chovají. To bych ostatní v tomhle věku, co se po pátym škopku nezačnou chovat jako hovada sprostě urazil!!! Což nechci!!! Napadlo mě, že někdo okamžitě napíše, že to, co jsem tu výše zmiňoval, můžeme vidět i u o hodně starších návštěvníků akcí, což jim neberu. Tam už si ale myslím, že jakákoliv pomoc je zbytečná a rovnou bych takový vypatlaný magory řezal, kdežto u mladejch se toho dá ještě hodně zachránit a nějakým způsobem jim vysvětlit, jak se věci mají... Nebudu nic skrejvat a rovnou na závěr řeknu, že jsem, když mi bylo třeba patnáct a tak, nebyl jinej. Choval jsem se hodně podobně tomu, co tu ted' sám kritizuju. Jenže mě právě a jsem za to dodnes velice rád, potkalo štěstí a jeden týpek (nebudu ho jmenovat), mě postavil nohama na zem a já si dokázal plno věcí v tý svý palici srovnat, čímž mě ušetřil plno všelijakejch starostí, které s tímhle chováním jsou neodmyslitelně spojené a ve většině případů nepřináší žádná pozitiva, ba právě naopak !!!

 

Punk's not dead !!!!!

Medvěd


2.4.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 122   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,7
jde to 1,7
 

Diskuse ke článku - MÁMO, NAVAL ŠKVÁRU, JDU SE "BAVIT" !!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120
Medvěd
Medvěd - 4.4.2009 10:09

Linkos: On nás neplatil,jak si na to proboha přišel ? A vůbec,proč by nás měl platit ? Tam to takhle nechodilo.Heh,platit :-) Tam to chodilo tak,že tam bylo pár lidí co chodili normálně hákovat a pár takovejch jako jsem byl já,co na to dlabali a nebo taky nedlabali a sem tam si šli nějakou tu káču vydělat.Prostě vždy se to nějak udělalo,aby jsme tam nežili jako nějaký socky.

Hodně věcí jsme si i vypěstovali (brambory,koření,kukuřici,tabák atd),mléko a sýry jsme taky měli svoje,což tam vlastně funguje dodnes.Zkoušeli jsme si dělat i vlastní pivo,ale asi po třech nezdařilejch pokusech jsme to vzdali :-) Pekli jsme i chleba například. Jinak,ostatní věci (třeba maso)jsme chodili normálně kupovat do samošky.

Standa ještě donedávna žil z peněz co měl z politiky.Jarmila (jeho přítelkyně) je na mateřský,tak nějaký peníze taky pobírá.Ted' co se rozpadla naše dlouhá léta fungující sestava,to je asi špatný,nevím,dlouho jsem tam nebyl.Vím jen,že Klokan sockuje v Praze na Andělu,Ivan se Fšeljakem dělaj u archeologů,Motýl je v base,Draslík odjel zase zpátky do Přerova a normálně tam maká,Skřítek je taky v Praze,Dejmor je nezvěstnej a já též už od září se stal Pražákem :-) . Ted' na statku asi nikdo není a standa tam válčí s kozama a oslama sám :-) Občas se tam přijede někdo mrknout a vypomoci mu a to třeba na čtrnáct dní.Zkrátka ty časy už jsou pryč,postupem let to docela dost stagnuje a bohužel se to rozjíždí jen pár dní před mejdanem.Takhle to dříve nebývalo !!!

Jinak on nikdy neměl kozy na to aby mu vydělávaly,to je blbost :-)))) Má je proto,žemá rád zvířata.A vůbec,máš to kousek,tak se ho můžeš jít zeptat přímo a pohyb na čerstvém vzduchu ti jen prospěje :-))))))

 
plusminus
plusminus - 4.4.2009 10:03

ty vole cejtim se trapne dneska du na koncert a musel sem si pucit od fotra 300 xD

 
Linkos
Linkos - 4.4.2009 9:44

Medvěd: Máš pravdu v tom, že řemeslo může bejt dobrej výdělek. Ale dneska je lepší si tu maturitu udělat, kdybych si moch vybrat taky bych ji chtěl. Jenže né všichni maj takový štěstí a rodiče je sponzorujou...
Můžu se zeptat jak vás pencák platil?? Z čeho on vlastně žije, mi neříkej že ho uživí těch pár koz

 
Medvěd
Medvěd - 4.4.2009 6:58

janoucnice: Myslíš to "Když se Čechům nechce,tak není jiná volba ? Však za tím si pevně stojím a neříkej,že to není pravda :-) Jen se podívej kolem sebe a nebo když se bavíš s dnešní studující mládeží,tak většina jde po nějaké škole ještě na další školu,z té jde zase na ještě další školu a "vypadne třeba v šestadvaceti. Málo kdo si myslím,že dnes udělá tři roky na učňáku a jde rovnou hákovat.Povětšinou si ještě minimálně udělá nástavbu,aby měl maturitu.Prostě řemeslo jako takové podle mě zaniká,každý chce sedět v kanceláři u compu a v pracovní době sjíždět třeba Punk.cz :-)))))) Né,ted' jsem si dělal prdel :-) Ale jinak je to opravdu tak.Já třeba ted' dělám betonáže (základové desky),tak se pohybuju po různých stavbách převážně kolem Prahy a vidím kolik je třeba pod mega firmou s názvem Scanska Českej zaměstnanců a kolik zaměstnanců z řad zahraničních dělníků.Musím říct,že ti zahraniční převažují,Češi jsou převážně jejich mistři,kteří ty "lopaty" hlídaj a říkají jim co mají dělat.To by si myslím,že někdo kdo má "pouze" učňák dělat nemohl.Ty mistři maj třeba několik vysokejch škol,prostě různý stavařiny a tak.

No a pak je tu samozhřejmě otázka a názor hodně lidí,že je dnes řemeslo špatně placené.Můj názor na tohle je ten,že je to absolutní blbost !!! Ten kdo tu práci dělá pořádně a poctivě a není úplně blbej,tak si dokáže přijít na krásný peníze.Uvede třeba jako příklad kominíka.Mám tady v Praze kamaráda,který tuto profesi dělá a je úplně vysmátej za ty léta :-) A má z toho větší požitek něž nějaká sekretářka,která musí potupně každý ráno na osmou vařit šéfovy kafe.Tak na tohle neprotřřebuji mít vzdělání.Kafe umím uvařit i já :-))) On ale musí o své práci něco vědět,znát ty techniky a podobně ... ale to jen tak,zase jsem se dostal úplně někam jinam kam jsem nechtěl

 
Medvěd
Medvěd - 4.4.2009 6:00

janoucnice: Souhlas !!!

 
janoucnice
janoucnice - 3.4.2009 22:44

OldHandFromHell: co to je za kec "jako by bylo hřích"? Mě připadá fakt hodně hloupý hrát si na děsně nezávislýho a nakupovat rumy a nášivky za peníze od maminky...to bych se asi hambou propadla
Jinak nevim co si mám myslet o tý druhý poznámce, neřekla bych že bych věděla hovno, možná na rozdíl od těch co se "plně soustředili na studium" jsem po maturitě věděla taky něco o tom jak to v životě chodí (jinak jsem na vš na kterou jsem chtěla a pracuju v ústavu AV ČR, takže myslim že mi moje dětský brigády fakt neublížily)

Paetr: jasně že jsem v tý době bydlela doma a jedla doma a tak....když si vyděláš na svoje zábavy tak mi to přijde v pohodě...jinak teda to šetření na jídle a tak si nedovedu moc představit:D možná ty hadry prostě DIY

Mr.Hyde: jo chtěla bych takový dítě co místo aby jelo na 14 dní sportovat a byl od něj klid, radši jelo na dva dny se někam zřídit:D

 
OldHandFromHell
OldHandFromHell - 3.4.2009 15:10

janoucnice: ty tady děláš, jako by bylo hřích nepracovatsmajlik - 10...jinak je rozdíl udělat a vědět hovno a udělat a něco znát;)

 
Jarovít
Jarovít - 3.4.2009 15:06

Paetr: dit jo já když studoval tak sem taky na brigády nechodil a máti dycky pustila nějákou tu kačku na festáčky já na ně jezdil jako místo táborů sem měl prostě svou dovolenou smajlik - 10

 
Paetr
Paetr - 3.4.2009 14:59

janoucnice: Asi ti to přijde ujetý, ale těch pár stovek kapesnýho se hodí... Kdybych se hned potom, co dostanu nějaký peníze, za ně šel opít, tak bych měl slušný výčitky, takže si občas někde něco vydělám (koncerty tedy jdou z mého), ale nechce se mně věřit, že by někdo v mém věku byl jenom o tom, co si vydělá (stejně rodiče děti živí, oblékají a tak, takže myslím, že jde spíš o to se moc neroztahovat právě v tom jídle, oblečení a tak celkově moc peněz nechtět...)

 
Jarovít
Jarovít - 3.4.2009 14:56

Banjo: smajlik - 1smajlik - 1smajlik - 1smajlik - 1ty karatisto .Sem měl taky problémi ze zdravotním,ale platil sem radši hned oni tě nechaj neplatit,ale po pěti letech to zjistěj a pošlou i penále sou to úředníci ty sou víc přece.smajlik - 11

 
Banjo
Banjo - 3.4.2009 14:47

Zdar Medvěde, zdravotní pojištění? To znám, dva tejdny jsem nebyl zaměstnanej, a skoro 5 let potom mi přišlo - že dlužím těm kurvám z VZP asi 8 stovek - 250 za pojistný, zbytek úroky a penále (nevím úplně přesně ty sumy, ale nějak takhle to bylo). A kurvy jsou to z toho důvodu, že mě na to upozornili až v době, kdy z toho měli největší úroky - 4 a půl roku o tom věděli a drželi hubu, aby pak shrábli pár prašivejch stovek navíc. Proto jsem taky hned potom změnil zdravotní pojišťovnu.
A jinak jsem asi vadnej, protože jsem ani v pubertě nerozkopával zdi, nerozbíjel okna, neporážel popelnice... Vlastně akorát asi v 6. třídě základky jsme s klukama dělali "karate" s taškama- bobrovkama někde u školní družiny. Tehdá nám to připadalo ohromně vtipný a my jsme byli ohromně silní...

 
janoucnice
janoucnice - 3.4.2009 14:44

ou ou ou, tu poslední hlášku sis teda moh odpustit medvěde:D
jinak jděte do hajzlu s tim že si při studiu musíte brát prachy od rodičů....dělala jsem (a dodělala) jeden z oficiálně nejhustších gymplů v čechách a v klidu jsem si od patnácti na koncerty vydělala....aby mi rodiče platily chlast a večírky tohoto druhu mi přijde dost ujetý...

 
Medvěd
Medvěd - 3.4.2009 14:18

plusminus: Kdo je tady pozér nevím .-)))) Ještě poslední věc.Ano makal sem,ale né třeba tak jako tady Linkoš ve Škodovce (na směny).Chodil jsem do práce jen když to bylo potřeba a když jsem potřeboval lováky a většinou mi to ten dotyčnej kam jsem chodil včas řekl a nebo sem se ho šel zeptat rovnou (k Řezníčkovi :-)))) ).Nebyl jsem nějaká s prominutím ovce,která když jednou nepříjde do háku tak má áčko nebo v horším případě rovnou letí,takhle jsem to opravdu nedělal... byl jsem prostě pánem svého času a dělal sem si co chci,když jsem potřeboval love třeba na fest ve Svojšicích,tak jsem prostě a jednoduše šel a vydělal ty prachy,nebyl sem nikdy někde vázanej nějakou smlouvou,která by mi něco nařizovala a já bych se jí musel třeba proti své vůli podřizovat,jen abych neměl v práci problémy a podobně.Ted' toho lituji,páč mám docela velkej dluh za neplacení sociálního a zdravotního,no velkej,zas tak velkej né.Převážnou dobu po škole jsem byl na úřadu práce,kterej to za mě platil :-)

Prostě makat někde na smlouvu a navíc třeba na směny by byl pro mě konec,bych si ten život ani neužil.Jsem na jednu stranu velice rád,že jsem se nikde neupsal a podobně.Někdo může namítat,že nebudu mít odpracované roky ,které se počítají do důchodu.Na to mu řeknu asi něco v tom smyslu,že nějak byloa nějak bude a tohle mě nějak netrápí :-) ... Seru na to,končím debatu o mě,stejně to není nic úchvatnýho :-))))) Jinak ted' taky tady v Praze makám,ale jak jinak,na černo,takže bez nějaké smlouvy a navíc už si platím i to prokletý sociální a zdravotní...trošku u mě pokrok :-))))

Linkoši,já tady tvrdil něco o tom,že kluci nemají chodit do školy,nebo co ? Nevzpomínám si :-) Jinak jen at' choděj,však je to jen dobře ! Jen ještě jedna věc co mě mrzí je ta,že z těch co se učej,tak většinou dnes vylezou samé kancelářské krysy a do studování klasických řemesel se nehrnou,což není dobrý,páč ty místa co se naskýtají by se daly zaplnit našima zaměstnancema ané lidma z východu.Ale zase když se Čechům nechce,tak není jiná volba.

 
Sanovak
Sanovak - 3.4.2009 12:38

o.k.p-co je kundo???? dneska se zmastimeje krasnesmajlik - 14
Mr.Hyde-no to ja mam taky dycky hlad a zizen ale mam smulu pac nemam prachy :-/

 
Leina
Leina - 3.4.2009 12:14

Souhlasím s OldHandFromHell s otázkou těch peněz. Někdo třeba chce na vysokou, tak se učí...někdo na to buď není..nebo prostě nechce, baví ho něco jinýho...jde na učňák naučí se řemeslo, jde po 3-5ti letech pracovat a příjem má.
Co ostatní? Mají být doma, když nemají peníze? Jen proto, aby si nevzali prachy od rodičů? Mě třeba naši říkají: studuj, uč se, radši ti peníze dáme. Budeš mít lepší možnosti. A je to tak. Za vás to bylo jinak, teď,je to jinak ale my za to nemůžeme. Tak to nejde srovnávat. A mimochodem 2 litry na víkend snad dostávaj jen zazobové.
Se zbytkem souhlasim. Zlitky, strašný hrdinové...k smíchu...

 
plusminus
plusminus - 3.4.2009 12:05

o.k.p: sig hajl anarcho pank smajlik - 7smajlik - 1

 
Jarovít
Jarovít - 3.4.2009 11:49

Sanovak: Já ani nevim koupim si dycky nějáký nášivky co se mi pak stejně válej doma pak dostanu z toho poskakování a pogování hlad a žízen a pak to zmizí rychle občas někomu koupím i pivko,ale že by to bylo furt to taky ne

 
o.k.p
o.k.p - 3.4.2009 11:31

Sanovak: drz hubu honzosmajlik - 20

 
Sanovak
Sanovak - 3.4.2009 11:20

Mr.Hyde-jak to delas s tim litrem to zves celou hospodu ne :-)

 
o.k.p
o.k.p - 3.4.2009 11:08

plusminus: anarcho punk picosmajlik - 7

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120