MÁMO, NAVAL ŠKVÁRU, JDU SE "BAVIT" !!!

MÁMO, NAVAL ŠKVÁRU, JDU SE

Nemůžu si pomoct, ale poslední dobou začínám čím dál tím více sledovat, jak pro některé převážně mladší punkery je tenhle styl jen záležitost dvou dnů v týdnu a ted' mám na mysli pátek a sobotu. V těchto dnech se ze spořádaných "dětí" stávají ti nejdrsnější a největší punkoví hroziči. S příchodem neděle se situace o 100% mění a zůstavají z nich jen a pouze ty hodné dětičky rodičů, které se potřebovaly jen na chvilku za jejich prachy vyblbnout!

Možná tenhle můj výplod vyzní jako kritika do vlastních řad. Ten, kdo si to bude myslet, tak není daleko od pravdy ! Opravdu se kolikrát nestačím divit, co je možný na koncertech potkat za sortu, která se k tomuhle hnutí hlásí a hlavně, jak se chová. To chování je někdy fakt zarážející a člověk ze zdravým rozumem má co dělat, aby ho pobral! Úplně asi nejvíce mě rozsekávaj tací, co si myslej, že když po pěti pívech začnou vše kolem sebe demolovat, tak jsou ti nejdrsnější a že se z nich každej posere. Omyl. Spíš si myslím, že jsou tak akorád pouze a jen k velkému smíchu a v nejbližší době by se měli nad sebou zamyslet, páč tudy cesta zřejmě nepovede. Celkově mi to příjde jako projev takového toho povrchního a snobského chování, které právě punk a vůbec hnutí jako takové odsuzuje, kritizuje a podobně. Vysvětlete mi, co je to třeba za hrdinství vykopat v kulturáku, kde probíhá například punk fest, sádrokarton na zdi ??? Tohle může napadnout jen idiota !!! Copak si ten dotyčnej neuvědomuje, že tu škodu bude muset majitel zaplatit? A jak jinak. Povětšinou z toho, co když pánbůh dal, tak vydělal například na vlezu a podobně? Příjde mi to ujetý. Nebo, tuhle sem zase na jedný akci viděl totálně rozkopanej hajzl, což, jak jinak, mi hlava taky moc nebrala. Když se pak našel viník a majitel to s ním řešil, tak na něj čuměl jak tele na nový vrata a jediný, na co se zmohl, bylo to, že přece: "Punk, vole, né?!" V tomhle já ten punk zase nevidím a myslím, že nejsem zdaleka sám !!!

Opravdu mě kolikrát zaráží, co dokážou naši mladší vrstevníci, kteří by, spíš, si myslím, měli tu pomyslnou štafetu po nás převzít a dál se "zapříčinit" o to, aby tenhle styl a kultura nezahynula, předvádí.Tohle je dle mě právě jedna z věcí, která punk zabíjí !!! V případě toho vykopanýho sádroše se ten dotyčnej zasloužil o to, že se povolení na příští akci málem zamítlo, a o to, aby se pořádal další ročník, se muselo hodně a dlouho usilovat! Nakonec to zaplat' pánbůh vyšlo. Ale první odezva od toho města, v kterém se žádalo o povolení na uskutečnění koncertu, zněla jasně NE!!! Důvod je jasnej. A vůbec. Jsem toho názoru, že dnešní náctietí punx nemají ve většině případů ani tušení, co slovo hodnota vůbec znamená a jakej to má vlastně význam. To umím taky si říct každej pátek rodičům o dva litry a dva dny v kuse se chovat jako ten nejdrsnější z vesnice. Fuck off !!! Běžte třeba na brigádu a ty love si poctivě vydělejte. Příjdete na to, že se vám ty peníze utrácej jiným způsobem, než kačky vod fotra a nebo vod matky, který vám ani zdaleka neříkaj pane!!! Rodiče si myslej, že když vám na dva dny zavřou hubu prachama, tak budou mít od vás klid!!! Omyl, postupem času se to stejně někde projeví a vy zjistíte, že už vás to taky nebaví. Ze začátku si ani nebude chtít přiznat, že vám to vaši nacpou jen pro to, aby se vás zbavili a nemuseli vám sedm dní v tejdnu "utírat ty vaše prdele", Fuck off na druhou !!! :-) Tak, to jen tak naokraj :-)))))

Myslím, že by nebylo od věci, kdyby se do tohodle "potencionálního zasvěcování" náctiltejch punx zapojili starší vrstevníci a tak nějak udělali tu práci, kterou odflákli už od začátku rodiče!!! Vím, ted' tady mluvím jako nějakej fotr tohodle hnutí. Ani za zlatý prase a od tohodle jsou tu jiný kapacity :-)))))) Poukazuji, si myslím (si pořád něco myslím,he he héééé ...), na docela zavážnou a i (a to hlavně pro druhé), nepříjemnou věc. Předejdu tomu, co by mohlo následovat a z fleku řeknu, že né všichni, o kterých tady píši, se tak chovají. To bych ostatní v tomhle věku, co se po pátym škopku nezačnou chovat jako hovada sprostě urazil!!! Což nechci!!! Napadlo mě, že někdo okamžitě napíše, že to, co jsem tu výše zmiňoval, můžeme vidět i u o hodně starších návštěvníků akcí, což jim neberu. Tam už si ale myslím, že jakákoliv pomoc je zbytečná a rovnou bych takový vypatlaný magory řezal, kdežto u mladejch se toho dá ještě hodně zachránit a nějakým způsobem jim vysvětlit, jak se věci mají... Nebudu nic skrejvat a rovnou na závěr řeknu, že jsem, když mi bylo třeba patnáct a tak, nebyl jinej. Choval jsem se hodně podobně tomu, co tu ted' sám kritizuju. Jenže mě právě a jsem za to dodnes velice rád, potkalo štěstí a jeden týpek (nebudu ho jmenovat), mě postavil nohama na zem a já si dokázal plno věcí v tý svý palici srovnat, čímž mě ušetřil plno všelijakejch starostí, které s tímhle chováním jsou neodmyslitelně spojené a ve většině případů nepřináší žádná pozitiva, ba právě naopak !!!

 

Punk's not dead !!!!!

Medvěd


2.4.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 122   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,7
jde to 1,7
 

Diskuse ke článku - MÁMO, NAVAL ŠKVÁRU, JDU SE "BAVIT" !!!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120
Jarovít
Jarovít - 7.4.2009 21:58

StreetPunx: dobrá ikonasmajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10

 
Jarovít
Jarovít - 7.4.2009 21:41

janoucnice: ignoruješ mě? neodpovídáš víš.Jo a stím masem se to má tak když seš pipina a děláš hovno tak žrát maso nemusíš ,ale lidi co makaj fyzicky tak potřebujou chápej bud si trapka co to nebere nebo to chápeš a víš že prostě nemůžeš odbít každýho pečivem nebo sojou asi i tvůj pes jí vege stravu znám takoví lidi a sou vylízaný jak svině prostě když sedíš na prdeli tak žrát maso nemusíš

 
mončaa
mončaa - 7.4.2009 19:03

souhlasim se článkem,ale já snad ani taková nebyla......na první koncert,někdy v 8nebo 9třídě,si pro mě přišli naši,tak sem se ani neopovážila chlastat.....a jinak,taky sme někdy dělaly a děláme bordel,ale že bysme něco demolovali,to fakt ne,...možná občas rozbijem pulitr,nebo někdo ožralej spadne do repráku,a nebo se vyleje pivo,a někdo ožralej spadne při´pogu do aparatury,nebo na podium do kabelú...
a jinak,koncerty a spol sem si dycky cvakala z kapesnýho,který sem na základce fakt skoro neměla,náký kilčo na měsíc...na střední to je lepší,.ale zas mě naši víc pouštěj,tak kapesný padne na koncerty,ty ´4kila,to mám tak 2-3akce,víc fakt většinou nedávám,a stejně,pak mám problémy s "propustkama"....

ale vubec,mužu bejt ráda,že mám kde spát,co jíst,co na sebe,a že mám vubec střechu nad hlavou,že mě naši docela podporujou,ikdyž spousta věcí nechápou,a nepochopěj,ale ´to už je jiná věc...
a když je nejhúř,tak mě fakt podržej.....




a ještě:punk není o tom,kolik kdo vypije,a kolik vyhulí....já třeba vubec nekouřim,na koncertě si dám 2piva,a nemám problém se bavit i bez alkoholu......

 
Medvěd
Medvěd - 7.4.2009 18:44

Banjo: Ahoj.Ano,sere mě když mi do toho melou :-) Se Skřetem to byla prdel,to máš recht :-)
janoucnice: smajlik - 1

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 7.4.2009 16:38

A-Lex:super kapely, ale za punkový je muže považovat jen idiot:-)

PS:zkuste klokana!!! Je super§ Maj ho v Praglu v každý lepší restauraci, nebo třeba ve Slaném hodně.

 
A-Lex
A-Lex - 7.4.2009 15:16

Souhlasim s článkem, tyhle lidi by vubec neměly pouštět na koncerty. Mně je sice 17, ale da se řict, že se o mě postaraly starší kámoši( a to nejenom punkáči, ale i metloši). Ještě bych dodal jednu věc.....vůbec nejlepší sou takoví ti punkáči, co dojdou na koncert, začnu se s nima bavit co poslouchaj a oni mi tvrděj, že jedinej pořádnej punk sou skupiny jako Good Sharlote nebo My chemical romancesmajlik - 1smajlik - 1smajlik - 1

 
Linkos
Linkos - 7.4.2009 1:51

janoucnice: Spíš bych řek, že to je o jídelníčku. Ale těžko říct...

 
janoucnice
janoucnice - 6.4.2009 16:16

Medvěd: trochu zpátky...jj myslela jsem to ohledně mála čechů v řemeslech....ale nevyprovokovalo to to co jsem očekávala....jinak myšlenka veskrze známá no

docela zajímavá diskuze s těma komunitama, plánujem něco takovýho s kamarádkama, ale až s rodinou....no k těm veganům a tak...já nejim maso 9 let a nic mi neni...ale znám lidi který maj zdravotní potíže, asi to neni pro každýho

 
Banjo
Banjo - 6.4.2009 8:06

Medvěde, já si rejpnu - tobě vadí, když ti vegoši vyprávějí něco o guláši při guláši.
A ty jsi vegetícímu Skřetovi dělal co? V podstatě jsi mu taky kecal do toho, co (ne)žere. Na druhou stranu to ale asi byla docela prča, jak to popisuješ...
A co se vegetariánství týká - jo, den dva se to dá vydržet. Potom jsem ochoten na tohle téma debatovat jedině u dobrýho stejku smajlik - 1

 
mikesh
mikesh - 6.4.2009 7:45

Linkos: vetsinou kdyz prestanes s masem, tak jeste nemas moc informaci co a jak, jak to nahradit a podobne, ale driv nebo pozdejc si to clovek dohleda, nebo se popta kolem... v tom problem nevidim, hlavne hodne piva, kvuli vitaminu B12 smajlik - 10smajlik - 10

 
Medvěd
Medvěd - 6.4.2009 5:54

Linkos: No to si živě pamatuju :-) Tenkrát Skřet přestal jíst maso a vůbec vše s ním spojené a vždycky když si někde sedal tak mu zavrzaly kolena.Na čež jsem vždycky nelenil a řekl jsem mu "Vidíš Skřítku,kdyby si se nevysral na to pojídání masa,tak takhle nevržeš !!!" no a pokračoval sem ... "To musí bejt prdel,když šukáš nějakou mařku a začneš do toho jejího hekání takhle vrzat co ?" :-))))) No a ten byl na dně :-))) Dostal jsem od něj vždycky přednášku jak noha :-) něco v tomhle slova smyslu... "Víš co Medvěde,starej se o sebe,vem si Klokana a běžte se jak vy to umíte zase někam vožrat,a vůbec polib mi prdel !!!" No a bylo vymalováno :-))))))) Neměl to s náma jednoduchý.Vždy se urazil a utekl za statek do Záhubskýho lesa a celej den jsme ho neviděli :-))) Tak to byl Skřet :-)))

S komunitou.Je to tak jak říkáš,když to budu brát podle sebe,tak jsem je tam už taky chtěl opustit (a néjen já).Chybělo mi postupem času takové - to soukromí.Když jsem si tam třeba přivedl mařku a chtěli jsme si zamrdat,tak jsem musel dát vědět,že na socku třeba celý odpoledne nikdo nesmí,prostě že je obsazená :-) Člověk když chtěl mít alespoň chvilku pro sebe,tak se musel někam vypařit... Tohle mi postupně začlo docela vadit.Navíc byly i doby,kdy jsme se taky srali mezi sebou,páč jsme se viděli od rána do večera denno denně.To pak taky s té komunity někam zdrhneš,páč máš z těch lidí takovou ponorku,že jsi třeba nasranej,či dokonce plnej agrese.To třeba trvá jeden den a pak už je to ok,alev tu chvíli jsem třeba já radši odešel :-)

A nazávěr ti řeknu,že je to milion krát lepší jak ve fabrice !!! Nikdo tě nebuzeruje,když se ti něco nepovede,si pánem svého času,děláš věci jak uznáš za vhodné ty a né nějakej Skopčák,kterej je tvůj nadřízený,nebo různé možnosti v podobě seberealizace a ták.Prostě pohoda a i v dnešní době,která skýtá různá úskalí naprostá svoboda a i by se to dalo nazvat jako útěk od civilizace a žití v takové anarchii,bud' jen ve své a nebo skupinové.A to mě na tom nejvíce bavilo :-) Punk s váma,jdu do háku :-))))

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.4.2009 23:17

Linkos: je to určitě o něčem jiném, než bouchat ve fabrice, to je jasné. Ale na druhé straně, když se tak někde schováš uprostřed lesů, tak budeš mimo civilizaci (internet, sociálka, lékařská péče......). Jako, něco získáš a něco ztratíš. To prostě záleží na tobě, čemu dáváš přednost.

 
Linkos
Linkos - 5.4.2009 23:10

mrtvola: co sem takle zjištoval, pár lidí dělá tu chybu, že přestanou jíst maso a nenahradího něčim výživným, pak se není čemu divit...

Ono s tou komunitou to je asi různý. Jednak se asi nedá počítat s tím že tam budeš do konce života, ale jako získání skušeností to je asi celkem dobrej způsob... Přeci jen oni už vědí co a jak...
No a třeba to není taková nuda jako ve fabrice...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.4.2009 22:37

Medvěd: Vím o tom, páč kolegové v zemních pracích, kteří se ke káblům dostanou první, ty ceny sledují taky :-)

Jinak co se týče masa a blbých narážek, tak souhlas.

 
Medvěd
Medvěd - 5.4.2009 22:18

mrtvola: No hele,za měd' díky krizi je dnes velký hovno !!! Tady v Praze dávají pouze 60 kč,což je pěkná bída !!! Před krizí byla cena za kilo 130 !!! No ale tam kde ted' makáme,tak tam ještě tak takových třicet,čtyřicet kilo je :-)))) Právě kdybych to zejtra stihnul oloupat,tak ohledně toho Tibetu není co řešit.Ale zhřejmě nebude čas,páč zejtra zalejváme desku,takže snad v úterý :-)))

O mém vstahu k nejezení masa se tu bavit nebudeme.Já mám maso velice rád a nikdo na tom nic nezmění.Na druhou stranu lidi co ho nejedí respektuji.Ale pokud',když si před někým takovým dám třeba guláš a on mi do toho nekecá a nemá blbé narážky,tak je to taky v pohodě.Jak se ale do mě začne srát,tak s ním udělám krátkej proces,páč mě u toho guláše ty jeho hlemzy nezajímají a chci se hlavně v klidu nachálovat :-))))

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.4.2009 21:43

Medvěd: vůbec ne, jsem nežral ani ryby. Ale sýry jo. A v práci to bylo taky v pohodě.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.4.2009 21:33

Medvěd: ty vole, ti ty měděné kábly sakra nesou, nebo co ;-)))) Asi se přestěhuju do Prahy.

 
Medvěd
Medvěd - 5.4.2009 21:29

...Karlovejch ...

 
Medvěd
Medvěd - 5.4.2009 21:28

Houda: Pozer jsem já,páč se tady vohání pankáčema a přitom chodím ob den na mega dskotéku do Karvovejch lázní !!!! ... a je to venku :-)

 
mrtvola ©
mrtvola © - 5.4.2009 21:27

Houda: Nevím, to se dá těžko popsat. Myslím si, že to tak nějak vnitřně cítíš hned, když jsi s někým v osobním kontaktu. Jako, jestli je to pohodový týpek, nebo ne a tak.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120