PUNKS NOT DEAD!

PUNKS NOT DEAD!

Až legendy umřou, kdo nás tu bude svojí zábavou "obšt'astňovat"? Naše hnutí ty nástupce narozdíl od nich má!!!!!

No, kdopak to bude, až to Helenka Vondráčků, Karlik Gottů, Lucinka Bílá, Eva Pilarová, Hanča Hegerová a jiné dlouholeté stálice naší populární scény zabalej a začnou si konečně ve věku asi 120 let vychutnávat ty zasloužené pocity oddechu a klidu po vyčerpávající a poctivé práci?

 

graffiti1

To by mě docela zajímalo a i mně to tak trochu vrtá hlavou, kdo půjde v jejich stopách a bude náš národ bavit v různej estrádách, galavečerech, Silvestrech atd... Né, že bych byl nějakej pravidelnej pozorovatel téhle scény, to ani né. Ale když se náhodou kouknu, tak nějak vidím, že v těchto pořadech jsou pořád titéž a samí lidé, bez kterých by to prostě nešlo!!! Kde je nadějná mladá krev, která půjde v jejich šlépjejích a naváže tak na jejich odchody a převezme tu štafetu a bude i nadále ve stejné kvalitě obšt'astňovat diváky v sálech a u televizních přijímačů? No tak, kde je ta mladá krev? Kde jsou ti nástupci těchto legend, které po desetiletí prezentovaly a některé stále prezentují naši zem? Nemůžu si pomoci, ale jak tak koukám, nevidím skoro nikde nic! Co ale vidím, tak je kvantita mladejch "umělců", kteří se jak blesk z čistého nebe někde "blejsknou", chvilku jsou "na výsluní" a tak jak rychle přišli, tak i rychle odešli do dávných časů zapomnění!!! Jakto, že to tak bylo a stále je??? Že by právě ta kvalita chyběla? Asi ano. Ono, ruku na srdce. Nahradit Got'áka či Vondráčkovou, to je velkej špás a člověk by asi něco měl umět, aby ty předchozí bohy alespoň z poloviny nahradil, vo tom ani popel :-)

Ale ted' opravdu k tomu,o čem chci vlastně psát. Chci psát o tom, že narozdíl od populární scény, která každým rokem ztrácí kvalitu a kterou ve velké míře nahrazuje kvantita, my ty nástupce máme!!! My máme nové nástupce třeba v podobě kapel, či samostatných umělců, co dokáží ty legendy v našem hnutí plně zastoupit a dál ve stejné kvalitě (a kolikrát i v daleko větší !), pokračovat a nadále podporovat a držet to naše hnutí na parádní úrovni. My máme právě ty kapely, které dokážou nahradit například dnes již legendární Visáče, HNF, Plexis, F.P.B., Šanov, Extempore a spousty dalších bandů, které tu v dobách, kdy tu pevnou rukou vládl bolševik, tvrdily muziku, a bez kterých by tohle hnutí ani u nás nezačalo existovat! A to je právě perfektní!!! Naše hnutí pořád dokáže nabídnou nové a nové kapely, umělce atd. Jen s tím rozdílem, že o proti těm dnešním maškarám, co jsou v televizích, rádiích a já nevím, kde všude, tak oni umí!!! Proto mě třeba trochu zarazil, no spíš pobavil a tak trochu i zamrzel článek kolegy z redakce, který nese název "Proč je punk mrtvej?"

 

graffiti3

Nehodlám mu jeho osobní názor vyvracet, však na něj má právo a i s ním v některých věcech, co jsou tam uvedené, souhlasím!!! Ale! Právě třeba díky tomu, že my máme pořád stejně kvalitní kapely (a jak jsem psal, tak některé dnes mnohokrát kvalitnější) jako v začátcích, tak tenhle styl nikdy neumřel a doufám, že tak to bude i nadále!!! Zatím co Helence na jejím plastickým ksichtě skáčou další a další vrásky a Karel nenávratně prohrává boj s prostatou, tak v našem hnutí vznikají další a další squadry, které jsou 100% odhodlány navazovat a podporovat tohle hnutí!!! To je na tom to krásný a je to jedna z mnoha věcí kuli kterým si myslím, že tvrzení "Punk is dead!" je mylné!!! Jen třeba, kdyby nebylo punx, tak například demonstrace proti čemukoliv, co punk odsuzuje a proti čemu bojuje (nacizmus, práva zvířat, globalizace, maloměšt'áctví a plno dalších věcí), by neměly takovou sílu, odezvu a hlavně zastoupení. Proto taky Punk¨s not dead!!! Je možný a asi je to i pravda, že třeba po tý formě pouličních protestů, kde, když se něco dělo, tak tam okamžitě naběhla banda punků a začla tam dělat vyrvál, to už nemá takovou sílu, to bych řekl, že docela upadlo. Upadlo, ale pořád to, ač už né v takové míře jako dříve, žije a punx a vůbec celkově lidé z tohodle hnutí, do kterého spadá například (HC, Ska, Oi!, Grunge, Crust, Techno atd.), do těch ulic jsou ještě pořád schopný vyrazit a dát pěkně od plic všem těm mrdkám najevo, že s tím a nebo s támhletím nesouhlasí!!!

Nevím jak vy, ale já třeba nikdy neviděl příznivce disca, popu a jiný podobný sračky někde za něco demonstrovat a vůbec se celkově jako naše hnutí angažovat. Jo, snad ještě tak ty mítingy, co během nich létaly vejce na soudruhy z ČSSD :-))) Ale tím to tak končí!!! Těch věcí, jak jsem již psal, je daleko více. Například vydávání různých tiskovin, pořádání koncertů všelijakých hudebních žánrů, co tenhle styl zahrnuje, vydávání hudebních nosičů. DIY a vůbec celkově životní postoj a tak, schopnost se od ostatních odlišovat, celková volnost a plno dalšího, co značí to, že ten punk prostě neustále žije!

Naše hnutí prostě mrtvý nebylo, není a nikdy nebude!!! Zatím, co všechno kolem upadá, my jsme pořád stejní!!!!!!

PUNK´S NOT DEAD!!!! Medvěd


13.6.2009   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 106   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 1,1
PUNK 1,1
 

Diskuse ke článku - PUNKS NOT DEAD!

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-106
23punky23
23punky23 - 16.6.2009 17:07

Ajaja tady jsou zas všichni nafroceny fest netvoří počet lidí ale nalada volové takž eje jedno jestli je 800 lidí nebo 8000 Mužu sam za seb srovnat dva festy MOR 07 byl fakt kotel lidi jenže co stoho potkaš hoplku pokecas pokališ seš sní pres noc rano se stratíš a druhej den ji nenajdeš ale bz fest byl menší spíše undeground ale lidi jsi potkavala ten skym jsi byl rano na pivu te odpoledne potkal a šli jste znova až do rána smajlik - 14smajlik - 14 Ja říkam NAladu tvoří lidi né počet

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 16.6.2009 16:58

nahlas:ale zas sem se upřímně zasmál dneska:-)

Medvěd:v tom případě je akždej fest monster:-))) co teda je Rock am ring třeba?
To je dle mě monster akce, v česku RFP, Benátská noc, Votvírák třeba.fest s 30 kapelama a 5 tisíci lidma je běžnej normální festival pro mě.
Bohužel ty argumenty došli tobě, ne mě.-) vždy. Já vždycky svůj názor vysvětlim a odpovim, pokud je to k tématu teda. Sem holt zvyklej na jiný jednání...kdžy se o nečem baví, beru to vážně, holt bohužel s někym to nejde se bavit vážně a smysluplně někdy.
Nu a znova, v tom poslednim odstavci je 10 řádků, který jdou napsat ve dvou...furt dokola, kde pak člověk v tolika zbytečnostech má najít myšlenku, když neni přímo řečená. Myslim tim jinde, zde je jasná.

 
Medvěd
Medvěd - 16.6.2009 16:47

Lord.Alex: Jaj.Tím koncem jsi mi to opravdu nandal :-)))) Jakto,že to neděláš ?Však tam dole píše konec debaty,tak já už opravdu nevím Alexi.Že ty si ze mě tak trochu střílíš ? :-)) Kdybych tě tady na netu neznal,tak řeknu,že jsi blbej,ale po tom co tě už nějakej pátek čtu,tak tohle slovo (blbej) nepřipadá v úvahu !!! :-) Jeden fest,ale byl kámo,to se taky počítá,no nic,to je jako když chčiješ proti větru.Jinak děkuji za lekci z mateřského jazyka :-) Ještě k těm barvám teda:Ano,řekl bych,že když tam hraje cca třicet kapel,tak by se to v klidu za monster akci považovat dalo,ale jak tak koukám,tak nedalo,asi máme na tohle opět a zase jinej názor.Vůbec,řekni mi co si představuješ pod pojmem monster akce ?

Jo,s tou lamou sem se seknul,ale to je tím,že nejsem v Praze tak dlouho jako ty a tudíž ještě nejsem touhle maloměšt¨áckou hatmatilkou ostřílenej.Co je jinak aktuální a co je mezi pražskou elitou "trendy",schválně mě pouč,aby se takovýhleho prastarýho výrazu pro příště vyvaroval :-) No,tak honem ! ...pokračujem.Tak já se teda přiznávám ! Ano ukončil jsem tady s tebou debatu někdy a někde,to je pravda pravdoucí.Víš,ono když ti sem tam dojdou argumenty,tak se nedá dělat nic jiného,než to utnout a nebo,a to ještě se třeba (což se nám asi snad nikdy nestalo :-) ),shodnout,jednoduchý...

Jinak já mluvím věcně.To že je to někdy krapet delší,tak za to já nemohu.Prostě ti to všechno musím říct Alexi,vlastně ti to chci říct !!! Páč ty jsi ten jediný tady,kdo mě rozumí a kdo mě vždycky řekne,jak se mám v lecčem zachopat a kterej je takovej můj druhej tatínek,o kterého,když jsem byl malej jsem přišel :-( Proto ta dlouhá souvětí,které v sobě nesou tolik informací a nevyslyšených věcí,které jsou mím přáním a životní touhou ti je zdělit.Nezlob se za to prosím na mě a nelámej nade mnou hůl.Dej mi ještě šanci začít něco dělat s tím svým bídným životem.Podej mi tu pomocnou ruku a vyslyš,do těchto dob má tajná přání,která v sobě skoro tři desetiletí nosím,děkuji !

 
nahlas
nahlas - 16.6.2009 16:15

Houda: tak to je dojeb co?? s tím videem ..jak ses mohl takhle splést?smajlik - 1smajlik - 1

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 16.6.2009 16:12

Medvěd:to bohužel neudělám:-)
Myslim, že je neznáš, protože to neni sedlácká kapela ala casualties, exploited atd.-)
Provar se stane každýmu. Ono záleží na x faktorech, jako je místo, lidi atd.je docela blbost dělat třeba Houbu, pokud tam u vás jsou samí lidi s názorem jak ty...no nic.
No festy je množné číslo. Džbán byl jeden, LAMO (tenhle internetovej výraz svědčí o tom, že fakt nesleduješ trend) co dál tam máš?
Takže rozdíl mezi množnym a jednotnym číslem, naučit na příště!! Festy neni fest:-)
Barvy léta byla monster akce dle tebe? Ach tak..no tak to je vidět, že my dva sme fakt zažily jiný typy akcí no:-)
Pokud je u tebe festák s 5 tisíci lidmi monster akce....no nic.
ty ukončuješ debatu, když já se na něco ptám..a už prostě nejsou odpovědi. Tak radši nenapíšeš, každej si může projít historii článků, kdo se na něco ptal a kdo už neměl co říct, nech to každý udělá...
tady se neni o čem bavit dál. Nebo jako o čem bys chtěl mluvit? Víš lepší mluvit stručně a věcně, než napsat milion vět, ze kterejch se moc endovíš...chodit do školy,nebo dělat něco jinýho než na statku, naučíš se to.

 
Medvěd
Medvěd - 16.6.2009 15:56

Lord.Alex: Jasný xenofobe.Jsem rád,že ti ty sračky ještě pořád chutnaj a kéž by jsi se s nima chtěl udávit.Ale takovou radost mi asi neuděláš co ??? :-)))

Kde neumíme číst,to mě teda řekni.Jinak i na solo koncerty mají naše kapely plno,to jen tak aby řeč nestála.Proč myslíš,že neznám Boys ? A pak kdo koho tady zná :-) Co se týče Houby,tak komentář už jsme na toto téma vedli,nemyslíš ? :-) Já jen píšu to co jsem viděl,prostě to byl jeden velkej provar a i ta kapela se mě nelíbí.

Na jaký festy ? No tak třeba Džbán né,ty lamo.Si z něj psal dokonce report,to už si nevzpomínáš ? :-))) Nebo jsi tu kdysi psal,že jsi byl někde v Praze na Totálním nasazení (Futurum ?,ted' nevím),takže je to úplně jednoduchý stačí UMĚT číst !!! Takže divné to není,to jen ty máš krátkodobou pamět' :-))))) a ještě tak na okraj a pro to,aby se zasmál třeba tady zase Houda :-) Cituji:"Jinak na Votvíráku bych si mezi lidma neužil asi nic, tyhle monster akce jsou hrozný.".... Barvy léta nebyla monster akce ???? Já bych docela řekl,že ano.To mě pak ale vysvětli,co že jsi tam teda dělal,když jsou takovýhle akce hrozný :-)))) Opět a zase se potvrdilo,že jsi tam lez jen proto,že jsi neměl jinou zábavu na sobotu,vyved' mě kdyžtak z omylu jestli se mýlím :-) Hele nekonči debatu,to se nedělá a byl bys úplně ten samej případ jako já :-)))) Nejdřív mě to vyčítáš,že ukončuji debatu (nevím kde ? ) a pořád kuli tomu píčuješ a přitom to sám děláš ! No tak je tohle normální ??? U tebe asi ano,páč ty jsi se vším hned hotovej co :-) Takže si neser tímhle do huby a normálně zase začni debatovat,abych si o tobě pomalu ale jistě nezačínal myslet,že jsi baba :-)))))

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 16.6.2009 15:36

Skunx:s tim že to zkurvily a udělaly uniformy plně souhlasim. Do tej doby byli kapely stylový a origoš a pak byl každej stejnej. Kluci z Billa maj všichni velmi rádi punkrock, poslouchaj to všici, tak jsou punkeři asi, jako já:-) hehe

HOUDA:tos mě extremně pobavil chlape, ty mi posíláš at se pdoívám, kolik chodí na Ex-nito lidí a v tom klipu hrajou SPS :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) to je mazec:-)
Jinak na Votvíráku bych si mezi lidma neužil asi nic, tyhle monster akce jsou hrozný. A kolik je lidí je otázka kvality, kdžy je kapela dobrá, tak at je an ní narváno, mylsim, že plnej klub je super věc.

Medvěd:zase neumíme číst, no nic. Tak pro ty hloupější -.bavíme se o solo koncertech a ne o koncertech na festáku....
A ano, lidi co chodí na exploited a adicts jsou fakt jiná káva. Ostatně uvidíš na Boys (který ty ani neznáš asi) lidí co budou pařit na pozery z exploited bude určo víc, než na Boys, ale to bude holt daný antifestem nu...ale třeba sedláci překvapí.-) já si Boys ujít nenechám.
Na Houbu lidi nechodí, jasná věc nu...:-)) no tohle komentovat nebudem:-)
Na jaký festy? Do jakejch klubů na co? Asi víš líp jak já kde sem byl a kamc hodim:-) divné:-)
Na sračky nechodim, chodim tak 2x do roka na kámoše z Houby, TN, Nežfaleš, co se nosí vim za ty roky co sem na tyhle akce chodil dost a když hraje někde HOUBA S NVU-))))) tak to vidim taky že.-) konec debaty.
Jo a rasisto, v KFC mi pořád chutná.

 
Medvěd
Medvěd - 16.6.2009 13:49

Lord.Alex: A co KFC,ty klacku.Ještě to jde tak špatně od kosti,nebo už se zlepšili ??? :-))))))

 
Medvěd
Medvěd - 16.6.2009 13:43

Já to říkám pořád,že ten kluk je jinej :-))))) Alexi,kdes viděl padesát lidí třeba na Vision days,Exnito a podobně ????? Já si nemůžu pomoci,ale když jsem se vždy zůčastnil akce,kde oni hráli,tak tam v tom klubu na ně bylo vždy narváno !!! O festech a o tom když oni měli produkci ani nemluvě.Třeba loni na Brněnci na Vision days pogovalo bezmála asi osm stovek lidí !!! To krapet víc jak padesát,nemyslíš ? No tak klídek :-)

To samé třeba na Exploited (vidláky !!!) na Antifestu,Doupově,Podparou,to byly kotle !!! Ale to se nepočítá,to byli samí asociálové,kteří měli na mikinch,bundách a tričkách všude nášivky The Exploited,Sex Pistols,Ramones,VZ,SPS a podobně.To je úplně jiná sorta lidí,než na který seš zvyklej ty :-) Jo ale kdyby tam byli takový The Adicts,to by bylo panečku ono !!! Tam by to byl samej čistej,vymydlenej,upravenej a já nevím jakej ještě,člověk.Prostě by to tam byl asi samej Lord Alex !!!! To by bylo hned najednou debilů pohromadě co :-))))))) Řešil bych to tak,že bych objednal bagr (Lád'u Cívku z Doubku) a všechen tenhle podřadnej bordel bych naložil a odvezl bych ho někam na smětiště,kde bych ho posléze,po mě rasisticku vlastním zapálil,to by bylo smradu :-)))))) A stejně jsou jen tohle populistický keci a autoru nemůže být víc jak sedmnáct :-)))))

Jinak.Kdysi jsem dělal s kámošema akci,kde mimo jiné vystupovala i Houba a byl to totální propadák (cca to tvý pade se sešlo).Celkově prostě hrůza a tuhle kapelu bych už nikam nikdy nepozval.Kdežto,asi tři měsíce na to jsme spáchali koncert kapele SPS (Lomnice ned Popelkou - Aion) a budeš se divit,když ti řeknu,že platících bylo asi bez patnácti 400 !!! Slušný né ? :-))) Na tu tvojí Houbu už dnes není nikdo zvědavej a kdyby je sebou nevozila kapela N.V.Ú.,tak nemaj takovej ohlas na scéně jako mají.Ono je to jednoduchý se vozit na cizí slávě asi a je to prakticky bez práce.A taky je pak jednoduchý říci,že na ně chodí třeba tři kila lidí.Bohužel ale,že ti lidé nepřišli na tuhle kapelu,ale na již zmiňovaný N.V.Ú. !

BTW:Česká scéna tě nezajímá,ale sereš se na ní do klubů a na festy,tak to pak nevím kde je zase chyba :-) Víš a znáš,co tam chodí za lidi,co se na těch koncertech nosí a já nevím co ještě.Tak by nebylo od věci,kdyby jsi mi to alespoň trošku objasnil :-) ...Jaj,já to hlava dubová zapomětlivá !!! Oni na ní přece choděj tvoji kamarádi a ty aby si mezi nima nebyl out,tak pokorně jdeš a na ty Český sračky chodíš s nima taky... tak to jo,to už chápu :-)))))))

 
plusminus
plusminus - 16.6.2009 13:12

Houda: presne tak kurva! radsi dobrou atmosferu a min lidi, nez lidi jak sracek a hovno z toho!

 
Houda?
Houda? - 16.6.2009 11:57

Lord.Alex: a navic nevim jak sou na tom ostatni ale ja osobne mam radsi kdyz je nakoncertu neni treba 1 nebo 2 tisice lidi....kolem ty 100 je idealni.....prece to v punku slo ne? vratit hudbu zas nikam do mensich klubu hospod sklepu a tak dale ne?.....hale dam priklad ted o vikendu sme byl na votviraku.....a kdybych mel srovnat dve kapely Volant(kterej moc nemusim a jen tak mi v mp3jce nehraje) a Skwory ktery si obcas poslechnu ....tak na tom votviraku sem si volanty uzil mnohem vic nez skwory ....podle me to bylo tim ze tam bylo min lidi..ale tech min lidi dakazalo udelat mnohem lepsi kulisu nez ty mraky lidi na skworech..mozna je to taky mentalitou tech fanousku...ale proste pro me naplny care volnti rozdrtili skwory

 
Houda?
Houda? - 16.6.2009 11:48

Skunx: jojo to souhlasim....
Lord.Alex: jo a jinak myslis ze na exnito chodi malo lidi??...koukni se na tohle a pak mi rekni jestli je to podle tebe malo:-)
http://www.youtube.com/watch?v=duKirUHe-Ho

 
plusminus
plusminus - 16.6.2009 6:44

Lord.Alex: ja nevim,ale me se zda,ze proste pokud se nejedna o adicts,tak na vsechny skupiny hazis spinu. a jinak podle me je adict sracka,ale nebudu ti to vnucovat jak to delas ty,ses takovej führersmajlik - 9

 
Skunx
Skunx - 15.6.2009 23:30

Lord.Alex: Jen rejpej mě nenasereš já sem flegmouš :-D..... myslel jsem tim že spoustalidí za "punk" považuje kapely jakože Jaksi taksi a tak dokonce Divokej Bill se tim i vohání....říkaji si punkeři :-D......Mě osobně je uplně jedno kdo si tak říká a kdo ne jsem pořád nad tim všim protože punk má bejt hlavně o tom aby byl každej sám sebou tady je vejška číra fakt nepodstatná věc.....A pokud jde třeba o ty číra dokonce sem četl a taky viděl v dokumentu že lidi z první vlny punku obviňujou 82 vlnu a tak že ten punk zničila a udělala ho uniformnim :-) Takže každýmu podle jeho gusta

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 15.6.2009 23:20

Houda:ale ono to tak je:-) zajdi an koncert těch kapel a uvidíš, kolik na nich bude lidí:-)
SKunx:jojo to je pravda, jen mi nedává smysl ta věta "at i vybere sám co má rád, protože co chce" .-))) hehe ale to jen tak rejpnutí no:-)
Jinak souhlas.

 
Skunx
Skunx - 15.6.2009 23:14

Lord.Alex: Houda: hoši řeknu vám to takhle (je to jen muj názor)......komerční kapely si tuhle cestu zvolili samy........nech´t se jim daří....ty který udělali opačnou věc tak ať se jim daří dvakrát tolik protože když nepočítám hudebnickej um tak v komerci tahá lidi hlavně jméno.... hudba je hlavně kulturou a zábavou tak ať si člověk sám vybere co má rád bo co chce smajlik - 10

 
Houda?
Houda? - 15.6.2009 22:41

Lord.Alex: to ze to tak vidis neznamena ze to tak je to si pomatuj:-)...tobhe se to nelibi ..ostatnim se to libit muze

 
Lord.Alex
Lord.Alex - 15.6.2009 22:35

plusminus:co má společnýho pořádat akci s tim jak bude uspěšná kapela? LOL
Houda:hele já to nebudu řešit, prostě na Vision days, Exnito atd, paří 5 kámošů, přijde 50 lidí a tečka. A lepší to nebude, protože ty kapely prostě hrát neumí lépe. Tak to vidim já.

 
Houda?
Houda? - 15.6.2009 22:13

Lord.Alex: hale ted de taky o to co tim myslis ze nahradej ty stavajici legendy punku?....jestli myslis aby byli neco jako visaci zamek aby je znala vetsina normlanich lidi co punk vubec nezajima tak mas pravdu ale to punk prece vubec nepotrebuje aby ty kapely znali normalni lidi co poslouchas komercni veci?...a myslim ze kdyz nikdo se o ten punk a o tu scenu bude zajimat tak se mu kapely typu vision days, exn!to, RV-4, S.A.S a tak dale dostanou do podvedomi uoplne sami;-)....staci jen chtit

 
plusminus
plusminus - 15.6.2009 21:54

Lord.Alex: tak ty chces tvrdit ze jmenovite treba vision days nemaj ambice,aby na ne chodilo co nejvic lidi? a proto teda poradaj brnenec jo ? aby tam neprisli lidi :D smajlik - 10

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-106