Nazi=banda sviní

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-500 | Další strana
Medvěd
Medvěd - 28.5.2009 6:06

....To mě pak akorád nasere a i kuli tomuhle uvažuji jestli se tam zase příští rok otočím a věř,že jsem nebyl sám komu třeba tohle vadilo !

Hele jinak je i dobře,že hodně antifáků je opravdu hustě militantních,to schvaluji a jsem toho názoru,že s touhle hnědou lůzou se musí jednat jedině násilím,protože jak jsi si určitě i ty sám všiml,tak dialogem to nejde.Co mě třeba ještě zaujalo,tak bylo to,že třeba vyjadřovat odpor proti hákošům choděj i třeba patnáctiletí účastníci,to je sice paráda,ale nedokáži si pomoci,jak by to vypadalo,kdyby se dostali tihle ještě s prominutím děti do kontaktu s pleškama.Nechci nikoho podceňovat,ale asi by to nedopadlo pro ně dobře.Za kordonem policajtů bych v těhlech letech byl asi nejvědší militant na světě taky,vo tom žádná :-) Ale taky bych chtěl vidět kolik by tam těch dětiček zůstalo,kdyby tam ten kordon nebyl a hákoši by si to vyrazili jejich směrem.To by pak asi nestačili utíkat :-)))) Fakt jen můj názor a byl jsem toho svědkem,když na jedný akci co se konala kdysi v Hradci Králové nás taky přišti podpořit hodně náctiletí,no a když už se šlo do rvačky,která tenkrát byla nevyhnutelná,tak ti mladí,převážně punx byli ti tam,někteří zdrhli úplně a druzí se jen zmohli na nějaký pořvávání,které šlo opravdu z velké dálky :-)

No a takový - to antifašista dokážu být taky !!! Je to zkrátka o tom,jak to kdo pojme,někdo to bere jako chvilkovou modu a povyražení v náctiletejch letech a někdo to opravdu chce řešit a není mu lhostejné,že i v 21.století tady ta nacistická verbež dokáže pochodovat,což je velice smutný !!! ...no a to by bylo odemě pro začátek všechno :-)))

 
Medvěd
Medvěd - 28.5.2009 5:51

topo: A tak si to tak neber :-) Za co ty se považuješ konkrétně ? Hele v každý odnoži se najde někdo,kdo se bude chovat,at' třeba na koncertě,demonstraci,v hospodě a nebo úplně někde jinde jako idiot.Takový jsou orostě lidi,co ti na to mám říct ? Pak je ale dobrý,když se někdo alespoň bude snažit to těm idiotům vysvětlit a postavit je zpátky nohama na zem.Když ted' budu mluvit o náckách,tak já osobně jsem to vzdal už dávno :-) Tam je to dle mě úplně marný.Měl jsem s nima hodně debat a to jak na téma antifašismus,tak i na ty jejich ideologie.No dopadlo to tak,že jsme se vždy chytli,páč kdo nechce pochopit,tak je to pak těžký.Normálně jsem to třeba po půl hodině vzdal a šel jsem si po svejch,protože tihle lidi vydějí jen tu svou "úžasnou" ideologii a prostě s nima formou debaty nehneš,to by se muselo něco stát,aby třeba uznali,že máš pravdu.Jenže to oni nikdy neudělají,páč mají svojí hrdost a ikdyž mu budeš tvrdit,že holocaust byl (což snad ví každej),tak on ti ho s přehledem zapře,kretén no :-)Takových lidí už je mi pak líto.

Hele.Byl jsem na tom festu na Císařský louce a taky si mi tam moc některé věci nelíbi,co tam dělali Antifáci.Třeba to jak už vše končilo a oni to začli obcházet a ty lidi vyhazovat.To mě zkazilo do té doby perfektní dojmy z akce,které byla úplně perfektní.Co naděláš,holt to někteří z nich žerou až moc a ted' mám namysli to pořadatelství.Celá akce se nese takových spontáním duchu a pak ti to tihle blbečci během dvou minut co do tebe hustěj at' se zbalíš a vypadneš,vykurvej.A to je taky přístup na hovno ! To je jako po demonstraci na Těšnově v Praze,která si myslím byla velice vydařená.Kde ti pak na stránkách v reportu napíšou,že to bylo perfektní,ale že by jsme se takhle měli scházet pořád,ted' myslím ten počet účastníků co tam byl,že by jsme ve stejném počtu měli takhle jezdi po celé republice.No tak to abych tohle mohl zvládat,tak bych potřeboval asi 100.dní dovolený,nebo co :-))))

Nevím,prostě jsou i tací,co to strašně žerou (neřekl bych,že by to mělo mít něco společného s namyšleností),čímž trochu i odrazují ostatní a to není dobře.Navíc,když mi pak někdo tvrdí,abych se choval svobodně a já to tak dělám,svoboda u mě byla to,že jsem s mladou v tom areálu chtěl zůstat déle a chtěl jsem si ještě třeba dát nějaký to pívo,načež týpek na mě,at' se seberem a jdem do hajzlu.To mě pak akorád nasere a i kuli tomuhle uvaž

 
topo
topo - 27.5.2009 23:37

Nkki.punx:no 'chvala bohu'ze te neznam a nepadla snad od tebe veta 'lidi serte na nacky stejne je nevyhubime'nebo tak nrjak formulovan.....??? A to uz mluvi za vse,jsi dalsi z tisice tech,kdyby jste zvedli zadek a sli napr na proti demo tak to uplne vypada jinak a nackove by se nemuseli prochazet bez strachu ze dostanou po drzce....jenze bohuzel nejsi jedina ktera k tomuto problemu pristupuje uplne lhostejne,ale vy zacnete brecet az dostanete po drzce, I presto ze se do niceho michat nebudete....
Medved:jako my o koze a ty o voze fakt bo co dodat....tu je jedno ci to je sharpak ci 'to je apol. skinhead....me jde o jejich chovani a asi tezko poznam kdyz jsou zahaleni od hlavy az k pate ci to je to nebo tamto...tu jde o princip,jak se chovaji-jako. Namysleni curaci co si o sobe mysli ze kdyz si muzou rict'jsem antifak'tak jsou neco vic nez ti co pristupujou k antifasismu uplne stejne akorat se nezaclenujou nikam do zadne organizace...to my tu celou dobu resime....
Eddie:slecna si z nas neutahovala,ona proste jakozto typicke chovani u naglu....byla sama u kompu a zaclo do ni hustit vic lidi tak hodila zpatecku,ale podruhe uz beztak mela nejakeho podcloveka u sebe tak se ji hnedka zvedl hrebinek ze rasistkosmajlik - 18

 
Medvěd
Medvěd - 27.5.2009 17:59

OiPunk!: Jasně,sorry :-) AFA skins,tudíž máš na mysli asi nejvíce SHARP skins že ? Odvozuji od toho,že co chodím na demošky,tak jsou tam právě nejvíce k vidění SHARP skins (většinou taky fanoušci Bohemians 1905).A tudíž,když třeba jdou podpořit demonstraci Antify a nebo jsou to rovnou Afáci,tak jsou to dle tebe stejný mrdky,jako jsou ty vymaštěnci co se považujou za skins,z NO,ty boneheads,nebo jak se to píše... To je blbost né.Osobně jsem se za svůj život nesetkal se Sharpákem se kterým bych si názorově nesednul a nebo s ním měl jaký koliv jiný konflikt,vždy to bylo naopak,pohoda u píva nebo na koncertě a nebo i jen tak,když jsme se potkali na ulici.Hele a byl to třeba Bohemák,načež já jsem zarytej Spart'an a taky to šlo,sic jsme měli chvilku každej keci,ale pak to dopadlo vždy dobře.A řeknu ti,že i si troufnu jít třeba se Spart'anskou šálou mezi ně do kotle a nebo u Bohemky do hospody U pepíčka !!!

Ze Sparty odešlo kdysi z kotle hodně hooligans z řad skins,co tam chodili třeba i celej život,načež pak začli fandit Bohemce a chodit jí na stadion fandit !!!,protože už je ty náckové co jsou na Spartě,začli srát.Jinak taky osobně za ty léta co chodím na Letnou znám plno hákošů a oni zase mě,to je jasný.Myslím,že když jsem měl ještě číro,tak se mě v kotli ještě s pár dalšíma Spart'anskejma punx,co jsme tam chodili (osobně chodím na Spartu od šesti let,tak cca 23.let!!!),nešlo nevšimnout :-)) Jo,měli jsme taky tenkrát v tom kotli problémy a to vědšinou kuli tomu jak vypadáme,ale tak nás brali,páč jsme fandili stejnejm barvám,zato na demonstracích,když jsme šli podpořit AFU,tak to bylo jiný kafe,když nácek Franta stál na druhý straně a šlo se do fightu :-)

 
OiPunk!
OiPunk! - 27.5.2009 17:24

topo: smajlik - 5
Medvěd: začínáš mě urážet jak neodpovídáš na muj dotaz čéče smajlik - 11
Eddie: takže jsi si znás jen utahovala když jsi říkala že tě to přešlo...smajlik - 11

 
Medvěd
Medvěd - 27.5.2009 15:54

topo: Jasný,jakej jsem ? To by mě zajímalo a navíc jsem to nějak nepobral :-)))

 
nikki.punx
nikki.punx - 27.5.2009 14:30

topo: neznas me tak jak mozes rikat co su a cone???smajlik - 1smajlik - 1smajlik - 1

 
topo
topo - 27.5.2009 12:55

Medved:ija radeji aby to byl jen muj boj(ikdyz neni)nez aby to zkoncilo u takovych jako jsi ty,nikki.punx a 'nedej boze'' slecna eddie......eddie:co bychom si s vama spinili ruce...my nikdy nebudem jako vy...a radeji zdechnu nez abych vas jakozto spodinu lidstva mela nekdy podporit,protoze NE zidi,cigani,pristehovalci jsou podlidi,ale jste to prave vy kdo tu prekazite vsem normalnim logikcky myslicim lidem...A.F.A.B.

 
Eddie
Eddie - 27.5.2009 10:21

nikki.punx: no v něčem s tebou musím souhlasit ato s tím že nás nevyhubíte...v tom máš absolutní pravdu

 
OiPunk!
OiPunk! - 26.5.2009 20:17

Medvěd: Muj taky a takovejch lidí je víc smajlik - 21 Proč jsi neodpověděl ?

 
Medvěd
Medvěd - 25.5.2009 16:04

topo: To je pouze a jen tvůj boj...

 
topo
topo - 25.5.2009 15:50

OiPunk!:no přesně....byla jsem pro afu do jistych dob, než se fakt ukázali jako totalni zmetci namyšlení,neřeknu kdyby se mi to stalo jednou,ale jako dvakrat uplně to samé "diky pěkné"je možné že ztěch ostatních autonomních skupin jsou ti lidi jiní,ale zatím mi nikdo ten názor na ně nezmění......
Medvěd:jo o kože ty wo vože....smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 24.5.2009 19:15

topo: Jasný,ještě jsem Tě nepotkal :-)

 
OiPunk!
OiPunk! - 24.5.2009 17:28

nikki.punx: neser se do cizích hovoru káčo, normálně jsem se zeptal protože mě zajímalo co se mu nelíbí tak neříkej že se s nim hádám. Neříkej že tě tak vzalo když jsem ti říkal že drogy jsou svinstvo.
topo: já jsem taky proti fašismu a vubec proti všem totalitním směrum politiky ale dost lidí z afy jsou taky sráčové proto se nebudu s žádnou stranou paktovat a radši je budu všechny fuckovat.

 
topo
topo - 24.5.2009 14:57

nikki.punx: ty slečno, podle tvých přispěvků viš ganc hovno,tak pomlč......
Medvěd:ty sis asi ještě nezažil žadneho spravneho "antifaka"jak vidim:D:D
OiPunk!:jako ja jsem antifašistka,ale to co předvaději mi přijde vic než trapne....bych to jejich chovani fakt nejradši nakopalasmajlik - 20

 
nikki.punx
nikki.punx - 24.5.2009 10:42

OiPunk!: ty tupče s tebu se musi kazdy enom pohádat!!!

 
OiPunk!
OiPunk! - 23.5.2009 18:14

Medvěd: Co je? Máš rád namyšlený agresivní idioty nebo proč nesouhlasíš?

 
Medvěd
Medvěd - 23.5.2009 11:42

OiPunk!: smajlik - 11

 
OiPunk!
OiPunk! - 22.5.2009 18:01

topo: taky mi příjde... a afácký rádoby skíni jsou píči jak od odporu. Prostě good night any side aneb proti všemsmajlik - 21

 
topo
topo - 22.5.2009 15:47

nikki.punx:jen tak mimochodem jsem taky holka ale v pogosmajlik - 1smajlik - 1smajlik - 1.....:D:D:D...... no jdi:D

 
nikki.punx
nikki.punx - 21.5.2009 12:28

sru na tebe ty hnupe....dybys byl unas ve meste nedivila bych se dybys rikal co ja .....podle me si debil..vole du a poserte se aj..

 
topo
topo - 21.5.2009 8:31

nikki.punx:má tam být"přístup má.."

 
topo
topo - 21.5.2009 8:30

nikki.punx:hey pokud se nepletu tak to je diskuze o nackach,tak nevim co tu řešiš TY.....nooo jo jestli takový přistup k tomu vic takových jako jsi ty,tak už se ničemu nedivim.....
OiPunk!:no neskutečne.....mi přijde,že jako lidi od afy si myslií. že jsou něco víc a ti co v ní nejsou,,ale "bojujou"proti tomu stejně ba někdy i víc, tak jsou něco mín....

 
OiPunk!
OiPunk! - 20.5.2009 15:54

topo: nebyl, jen vim sví...
nikki.punx: hlavně ať ti nezaskočí slina smajlik - 16

 
nikki.punx
nikki.punx - 19.5.2009 15:00

Eddie: hej jo tu je zas ta skurvena debata co tu byla:-DDDD lidi ty nacky stejne nevyhubííme serme na ne ...my se jim mozem leda tak smát..smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 1

 
topo
topo - 17.5.2009 21:41

OiPunk:tys tam byl taky?..no no comment

 
OiPunk!
OiPunk! - 13.5.2009 21:44

topo: já zas na 100% vim že to byli jen nějaký pozéři anracháčský, prostě stejný jelimani jak náglové jen na druhý straně

 
Eddie
Eddie - 13.5.2009 11:43

tywoe tady se to zase začíná rozebírat co?

 
mrhooligan
mrhooligan - 9.5.2009 21:26

http://www.youtube.com/watch?v=z8yYO8AccCM smajlik - 1smajlik - 13

 
topo
topo - 7.5.2009 23:47

OiPunk!:jako upřímně mě to zamrzelo,protože kvůli tomu že asi nejsem slečinka v lonsdale a nějaká fiflena, tak jako jsem já i kámoška byly odsuzovane,jsem si fakt připadala jak "v jiném světě"nevím co to bylo za chuje,ale na stoprocent vím, že to byli skinheadi a členové antify....

 
topo
topo - 7.5.2009 23:44

OiPunk!:no bohužel i po may-day nevím co dodat, znám skinheady, kteří jsou fakt v pohodě,ale to co jsme si zažily na may day,jako aby si na mě "antifak"ukazoval prstem a haha pankerky,no tak kurva kde jsme:///.......¨
nikki.punx:a pak kurva že se v televizi hlasi,že jsme banda anarchistickych feťáků a opilců://,demo je od toho, že se proti něčemu nějakým způsobem "bojuje" a ne že se půjdete zchlastat jak hovada a pak tam něco pořvavat:/,ojejjjjjjj.......chlastat můžete furt....

 
OiPunk!
OiPunk! - 7.5.2009 18:43

nikki.punx: opravdu inteligentní chlastat na demošce smajlik - 23

 
OiPunk!
OiPunk! - 7.5.2009 18:43

nikki.punx: opravdu inteligentní chlastat na demošce smajlik - 23

 
nikki.punx
nikki.punx - 6.5.2009 17:08

hej cuzz všecí esli znáte veselí nad moravou toz dojedde ted v pátek na ten svátek v 1 h pred kino.mame tam povolený taky mensi pochod proti nackum jakoze..trochu zacli delat ve meste poradky a ty jejich bitky... tak jim ukazem ze porad zijem a ze se nedáme ...nwm ale jak to skonci:-D ..pac se pude do parku smajlik - 7asi pit:-Dtoz dojedte zatíím cuzzsmajlik - 3

 
HippieHunter
HippieHunter - 5.5.2009 23:07

a misto z na zacatku zas s, kurna nejak me ta klavesnice dneska neposloucha xD

 
HippieHunter
HippieHunter - 5.5.2009 23:06

misto s tam ma byt a

 
HippieHunter
HippieHunter - 5.5.2009 23:06

Medvěd: z bl jdi do riti, to je na podobny urovni v podavani informaci jako web NO s podobnejch zaslepencu :-/

 
OiPunk!
OiPunk! - 5.5.2009 17:41

topo: namyšlený skinheady? spíš jestli jsi nepoznala ty zkurvence RASHe smajlik - 16

 
Eddie
Eddie - 28.4.2009 17:36

Medvěd: ?????

 
Medvěd
Medvěd - 28.4.2009 16:53

Tak co si stěžujeme?

„Je třeba bojovat s ideologickým extremistickým podhoubím, z něhož se rodí podobné žhářské a další útoky,“ prohlásil premiér Mirek Topolánek.

Může začít politickou scénu kultivovat nemilitantní podobou politiky ODS: bez strašáků Vítězného února, bez výhrůžek nocí dlouhých nožů. Bez sprostoty a valašského chacharství. Bez svého vyjednavače Dalíka, pro kterého jsou kompromateriály či kšefty s novináři běžnou praxí. Může začít stranicky trestat strarostku Chomutova Řápkovou (ODS) za vytvářen dluhové pasti bídy sociálně vyloučeným. Může začít trestat starostu města Slaný Rubika (ODS) za podvody, s jakými se pokoušel bojovat se slánskými Romy. Konzervativní hodnoty se neprojevují vztyčenými prostředníčky.

Tak co si stěžujeme? My jsme přece přizpůsobivá komunita...

Občané, jménem zákona, rozejděte se.


zdroj: www.blisty.cz
autor: Štěpán Kotrba

 
Medvěd
Medvěd - 28.4.2009 16:52

Jako by mi mluvil autor z duše !!!

21-04-2009 ::: Média i "slušní občané" se diví, že se "najednou" v ulicích objevili obdivovatelé Adolfa Hitlera. Přitom se neobjevili najednou. Pochodňový pochod pražským Židovským městem se konal před lety. Nikdo z policistů nevyhodnotil tehdejší situaci. Nikdo nepracoval s operativními poznatky neonacistické scény. Vždyť šlo přece o Židy...

www.blisty.cz/art/46488.html
Extrémní nacionalismus a xenofobii "slušní novináři" mainstreamových médií doposud podporovali. Stejně jako BIS, která varuje před "nebezpečím radikálního antifašismu". "Slušní novináři" tu sprostotu nikdy nekritizovali. Přece oni nejsou radikální a proč by měli být antifašisté? "Slušní novináři" se nikdy neptali po příčinách sociálního vyloučení Romů, neptali se po příčinách bídy bezdomovců či gastarbeiterů. Neptali se po životě nezaměstnaných. Neptala se pravicová média, neptali se politici. Neptali se policisté, státní zástupci, ani soudci, když policisté mlátili technaře či anarchisty. Neptal se ministr vnitra, který má jen pokaždé v televizi svalnaté kecy, když zjistil, že čtvrtina policistů sympatizuje s krajní pravicí a někteří dokonce neonacisty školí v bojových uměních či střelbě. Neptal se premiér a předseda ODS, když si pobesedoval s předsedkyní krajně pravicové, xenofobní a neonacionalistické partaje o možné povolební spolupráci. Tak co si stěžujeme?

Máme fašistickou policii. Dali jsme jí moc, peníze, auta, benzín, vysílačky, štěnice, obušky a zbraně. Dali jsme jí právo je používat bez rozmyslu, odpovědnosti. Tak co si stěžujeme?

Morální rozklad české policie došel tak daleko, že policie oficiálně chrání neonacisty a stejně oficiálně mlátí antifašisty. Média nerozlišují. Krev je krev. Morální rozklad policie došel tak daleko, že policie se kamarádí se zločinci. Média nerozlišují a zločinci se stávají celebritami. Policie toleruje zločin. Policie krade, loupí, vraždí, vydírá, bere úplatky. Policie provádí na politickou objednávku provokace a jiné špinavé práce. A cynicky si napsala na každé auto, že chce pomáhat a chránit.

Pomáhá grázlům a grázly chrání. Chrání neonacisty, Romové se budou muset začít chránit sami. A to je konec "státu pro slušné lidi", protože ulice ovládne chaos a každý, kdo bude mít zbraň

 
Eddie
Eddie - 28.4.2009 12:26

nn nedostala jsem na držku ale prostě asi to bylo jen chvilko ví TOPO máš pravdu mno
souhlasím ale tak myslím že se to začne řešit.....
smajlik - 20smajlik - 1smajlik - 1smajlik - 1

 
topo
topo - 27.4.2009 21:39

OiPunk!:no,ono antifa,každy ji zna z jineho pohledu,ja jsem lidi od afy poznala taky jako namyšlene skinheady co si hrajou na spasu světa,ale znám i zase antifaky co jsou uplně v pohodě......nooo jest tak ,dokud se nezměni zákony tak se mužem všici posrat a stejně si ty pochody dělat budou.....je těžke udělat zakony na tohle svinstvo,respektive,řešení by bylo hned-udělat pro ně koncentraky a zavřit jetam aspon na 24 hodin at okusi aspon trochu te prace,ponižení a pak se uvidi jestli budou zvedat pravice,jenže to stat udělat nemužesmajlik - 1smajlik - 4.....no začina to bythodně šilene :/

 
OiPunk!
OiPunk! - 26.4.2009 16:42

Eddie: všicni jsme jenom lidi a každej máme nějakej hřích, hlavní je jak se k tomu postavíme smajlik - 21
topo: jde o to že je celkem dost poldů co s nima simpatizujou podle mího názoru takovejch je nejvíc u měšťáků. Na antifě mi vadí že většina těch lidí co jí podporujou jsou ultralevičáci co si neviděj na špičku nosu a chovaj se často jako náckové. Nejvíc mě však serou ty idioti co soustavně povolují náckům pochody, měl by se zavíst nějakej zákon aby si ty policejní manévry a škody uhradily ty idioti co jim to dovolili....

 
topo
topo - 25.4.2009 16:30

OiPunk:jasně,že by se to mělo začít řešit a hlavně co by se ted spíš mělo začít řešit, je těch přibývajících náglů,.....jenže politici ti si nad tim max.přihřejou polivčičku,nágly označi za nebezpečné extremisty,nasadi do akce haldu benga s vyzbroji od a-z,vyšlou par protikonfliktních tymu a špitec.... antifas se tam sjede max.100 z těch noviny udělaji bandu alkoholiku a fetaku což akorat přida těm kryplum,je sice pravda,že kdyby aspon ti antifašisti co tam jdou měli trochu rozumu tak chlast nechaji chlastem a jdou tam fakt na protidemo....
EDDIE:no to si asi faGt :D:D....hlavně že ti to "došlo"co si snad dostala po tlamě v krupce nebo v ustí?:D:D

 
Eddie
Eddie - 24.4.2009 11:26

asi máte pravdu.... asi sem fagt píča..........
měli ste ptravdu měla sem si to uvědomit dřív

 
Punk-rock-phínas
Punk-rock-phínas - 23.4.2009 9:34

nikki.punx-přesněsmajlik - 5smajlik - 13

 
OiPunk!
OiPunk! - 22.4.2009 19:04

topo: Myslim že bylo myšleno něco v tom smyslu že většina nácků jsou náckové kvůli cikánům. To je podle mě celkem fakt ale myslim že by se mělo uvažovovat i o jiných řešeních než nabízej náckové nebo naše supr vláda která dělá akorát hovno.
topo 15.4.2009 20:00: páč většina lidí co se zapojí do diskuzí na tomhle serveru po čase zmizí až na pár mohikánů co se tu poflakují roky smajlik - 16

 
topo
topo - 19.4.2009 20:28

lol,tak sorry,alenějak se mi to tu nezobrazuje,až ted....smajlik - 1smajlik - 1

 
topo
topo - 19.4.2009 20:27

někdo chytry smazal muj přispěvek no budiš......

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-200 | 201-250 | 251-300 | 301-350 | 351-400 | 401-450 | 451-500 | Další strana