Národní Odpor = Národní Odpad

Úvodní strana / Diskuse / Vaše diskuse / K zamyšlení / Národní Odpor = Národní Odpad

Založila OiPunk! poslat vzkaz
Jsou to zmrdečci
Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-170
komár
komár - 7.11.2007 19:19

mrtvola:ja nevim.....diskuze neni na miste....proste di do prdelesmajlik - 1proc to vyblejvas tady?bez si o tom pokecat s narodovcemasmajlik - 10

 
Třesk
Třesk - 7.11.2007 9:20

to co napsal Mussolini s Giovanni Gentile neberu za směrodatný. podle mě byl první fašista Napoleon a je dost možný, že se tak projevoval i někdo dřív v historii.

možná byla itálie v tomhle ohledu tolerantnější, ale ostatní fašistický státy se německu dost vyrovnávaly. prostě národní socialismus má svoje základy ve fašismu, hitler se benitem dost inspiroval, aspoň ze začátku. netvrdim, že jsou jedno a totéž. jistá podoba tu je a oba směřujou k totalitnímu státu. přesvědčil si mě a už mezi ně nebudu dávat rovnítko...

a to rozšiřování území beru jako vtip. aspoň za druhý světový války to všechno táhlo německo a naopak ty ostatní státy mu to kazily. kdyby etiopani neměli "jen kopí" tak nevim jak by to dopadlo. italská armáda v druhý světový válce se mi jeví jako nejvíc neschopná

 
mrtvola ©
mrtvola © - 6.11.2007 20:31

Už ses vyblil? OK, no a teď se pokus hodit něco k věci. OiOi!

 
anti-AFA
anti-AFA - 6.11.2007 18:48

anarchysmus = utopie smradismajlik - 23 a je modra! oi oi

 
mrtvola ©
mrtvola © - 6.11.2007 17:51

Pokračování někdy příště, abych to tu celé nezahltil. Je toho moc :-)

 
mrtvola ©
mrtvola © - 6.11.2007 17:48

Ještě jednou, snad srozumitelněji: fašisté nazaložili svůj režim na základě ideálů o systematické likvidaci méněcenných ras a podlidí ( Židé, Cikáni, homosexuálové, mentální invalidé...). Fašisté nerozšiřovali svá území proto, aby získali vitální prostor pro svou rasu, ale proto, že chtěli ukázat sílu svého státu.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 6.11.2007 17:39

Rasová teorie byla základem národně-socialistické ideologie. Podle tzv. Norimberských zákonů a jejich doplňků Židé ztratili německé občanství a začala jejich persekuce a plánovaná genocida.

To je první zásadní rozdíl, ten největší.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 6.11.2007 17:25

1. Fašismus vznikl v Itálii a neměl nic společného s nějakým rasismem. Toto je citace z knihy Fašistická doktrína, kterou v roce 1937 napsal Mussolini s filosofem Giovanni Gentile:

"Všech, kteří na základě lidské přirozenosti, či historie vytváří etnický národ a zároveň sledují stejnou vývojovou a duchovní linii směřující ke jedinému vědomí a jediné vůli. V žádném případě se nejedná o rasu, nebo o nějakou zeměpisně ohraničenou oblast, ale o seskupení, jež historicky přežívá, množství sjednocené v ideálu, který lze nazvat vůlí k existenci a síle, ideálu, který jsme pojmenovali vědomí sebe sama, osobnost."
La doctrine du fascisme, Benito Mussolini, Vallechi editore Firenze-1937

A ještě jedna citace k tomu údajnému rasismu:

"Lidská rasa: to je jen pocit, který s realitou nemá nic společného, z 95% se jedná o pocit."
Emil.Ludwig, Entretiens avec Mussolini (Rozhovory s Mussolinim), str.75

Ve fašistické Itálii nebyli Židé žádným způsobem utlačováni, ani fyzicky, ani majetkově.

 
Třesk
Třesk - 6.11.2007 9:21

aspoň podle tohodle soudim:
fašizmus, fašismus >> nacionálně šovinistické a rasistické hnutí spojené s totalitní formou vlády

 
Třesk
Třesk - 6.11.2007 9:18

pro mrtvola: nesouhlasím s tím, že národní socialismu a fašismus jsou rozdílný hnutí. stejný sice taky nejsou, ale NS z fašismu čerpá. je to jeho rozvinutí.

pravda je, že tyhle hnutí jsou často hodně vlevo. u nás se ovšem všechny házej do jednoho pytle ultra-pravice. tohle je špatně a mělo by se to rozlišovat

 
OiPunk!
OiPunk! - 5.11.2007 13:42

mrtvola: Proste zalezi jak na to nahlidnes . Je jasny ze na politiku se vzdycky nadavalo a bude nadavat . Neni punkac jako pankac smajlik - 1 Kazdej z nas se ke vsemu stavy jinak . Klidne sem muzes dal psat nejaky zajimavosti tykajici se tohohle nekonecneho tematu smajlik - 5

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.11.2007 19:24

Screwdriver, ach jo, doufám, že už je to v pořádku.....

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.11.2007 19:22

Ramones, sorry....

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.11.2007 19:20

Žádná sláva, jsem prostě o hodně starší než vy, no a tak jsem toho zažil a přečetl více. Navíc nejsem omezený jen na češtinu, takže jsem se dostal i k informacím, které v češtině nenajdete.

S tou politikou to nejde zevšeobecňovat, máš pravdu, ale když vznikl punk, jednalo se o hnutí, které protestovalo proti tehdejší společenské a kulturní situaci, což je podle mne politika. Je fakt, že třeba Generation X, Ultravox, Buzzcoks a jiné punkové kapely inklinující k popu se politikou moc nezabývaly, i když třeba song Hirosima Mon Amour od Ultravox je svým způsobem politický postoj.

Pistole rozpoutaly bordel, totální anarchii, Rottenovy skvělé texty byly také o politice, přečti si je a uvidíš. Clash byla levicová kapela, ultralevicoví Crass se vysloveně angažovali politicky třeba proti konfliktu na Malvínách, Conflict podporovali stávkující dělníky a dodnes vedou boj proti kapitalismu, Dead Kennedys bojovali proti republikánům a Reaganovi, Screwdriwer se posunuli k neonacismu, Sham 69 měli také politické texty, no bylo jich více. Ženské kapely, které bojují proti sexismu a tak, i to je politický postoj.....

Je fakt, že spousta jiných kapel jako třeba Ramonnes, zpívala o tom, že Pepa klátí Anču, o čmuchání toulenu a podobně, ale politika podle mě k punku vždycky patřila a patří dodnes.

 
OiPunk!
OiPunk! - 4.11.2007 12:25

mrtvola: s tebou nema cenu se hadat protze mas fakt prehled a cenim si toho ze sem pises a trochu nam vsem rozsirujes obzory .. aspon to neni tak moc zabita diskusesmajlik - 5smajlik - 3smajlik - 21smajlik - 16

 
Arashid
Arashid - 4.11.2007 12:17

mrtvola: klobouk dolu kámo, máš fakt maxi přehled smajlik - 5
Oi!Punk!: politika v punku, to záleží na tom, jak to kdo bere

 
OiPunk!
OiPunk! - 4.11.2007 11:48

mrtvola: klid nabozenstvi jsem nemel na mysli ... smajlik - 1
to bylo smerovano do oblasti politiky Tak to by me zajimalo kdes zase cetl ze punk je politika smajlik - 1 asi v nejakym BRAVO smajlik - 16
Pokud vim tak punk se tyka jednotlivcu , o anarchii bych spis nez o punku rekl ze je politika smajlik - 1

 
mrtvola ©
mrtvola © - 4.11.2007 1:37

Přesně tak, OiPunk, ať už se jedná o ČSSD, ODS, zelené, či lidovce, o KSČM raději ani nemluvím, ti se naštěstí zatím k moci nedostali.

Politika není na pyču, i punk byl a je politika. Jasně, nikdy nemůžeš vyhovět všem, ale to je prostě demokracie. Budhismus, taoismus....... atd....... není na hovno, všechny ismy nemůžeš poslat do hajzlu. Hmm, můžeš, je to tvůj svět. Fuck off!

 
OiPunk!
OiPunk! - 1.11.2007 18:58

mrtvola: Asi takhle , vono je vsechno moc pekny nez se to dostane k moci
potom se to zvrhne ve sracku at je to komunismus , fasismus , nacismus ... tak to vzdy chodi . Proste politika je na picu , nikdy nemuzes vyhovet vsem . Vsechno co konci na -ismus je na hovno smajlik - 13

 
OiPunk!
OiPunk! - 1.11.2007 18:20

mrtvola: A komunisti at se jdou taky nekam vysrat smajlik - 16

 
mrtvola ©
mrtvola © - 1.11.2007 0:50

Čeští fašisté (Národní korporativismus a Národní čest), 28. říjen, vznik Masarykovy ČSR :
http://www.youtube.com/watch?v=oVoFfLDwSiQ&eurl=http://www.translate.ru/url/tran_url.asp?lang=ru&direction=sf&template=General&transliterate=&autotranslateiurl=http://img.youtube.com/vi/oVoFfLDwSiQ/default.jpg

No a toto je reakce národních socialistů z NO k demonstraci:
http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=710

 
mrtvola ©
mrtvola © - 31.10.2007 20:58

Nejednalo se o žádné primitivní myšlení, OiPunk!, národní socialismus bylo něco, co se naprosto vymyká celé dosavadní historii lidské civilizace. Pokud chceš něco kritizovat, měl by sis o tom nejdříve něco přečíst. A pokud chceš být alespoň trochu objektivní, měl by sis nastudovat i názory protistrany. Co se děje ve Švýcarsku a v Maďarsku není veselé, ale vadí mi hlavně to, co se děje ČR. Komunisti mají u nás největší zastoupení v Parlamentu z celé EU.

 
OiPunk!
OiPunk! - 31.10.2007 20:25

mrtvola: vis o tom ze ve Svicarsku vyhraly volby nackove ? A v Madarsku jak maj novou nazi-lidovou milici ? To je voser smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13

 
OiPunk!
OiPunk! - 31.10.2007 20:22

mrtvola: To je prave ta nazi blbost ze vetsina z nich o tom vi hovno nebo si neuvedomujou co je to za sracku .... no kdo by se divil kdyz maj vsichni v hlavach vakuum nebo velkej kus hovna . STOP NAZI smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13 A je obre ze aspon nekdo vi jak to bylo , ja se radsi moc dohloubky nezajimam o tyhle posrany rezimy protoze je to nekdy pekne nechutny ty zverstva a primitivni mysleni smajlik - 13smajlik - 21smajlik - 21smajlik - 21smajlik - 3

 
mrtvola ©
mrtvola © - 31.10.2007 19:13

Máš pravdu, zrovna o tomto tématu toho vím hodně. Řekl bych, že více, než všichni naci a fašističtí skins&punks pohromadě v celé bývalé ČSSR.

Jo, souhlasím s tebou, že jsou to všichni pěkní zmrdi.

Měj se ;-)

 
OiPunk!
OiPunk! - 31.10.2007 18:27

mrtvola: V pohode je videt ze mas prehled radsi se o tom uz nebudu dohadovat smajlik - 16

 
mrtvola ©
mrtvola © - 28.10.2007 16:38

Žádných socialistů se nezastávám a už vůbec ne těch národních, prostě mě to jen dlouhodobě zajímá a hodně jsem o tom přečetl. Jak už jsem psal, ani nacismus, ani fašismus nepovažuji za pravici, ale za jakousi třetí cestu mezi pravicí a levicí s výraznou sociální politikou a tím, že kapitál nebyl znárodněný. Fašismus a národní socialismus (nacismus) není to samé a lidi ty dva pojmy často zaměňují a dávají dohromady. Třeba v Dollfussově Rakousku byl nejdříve fašistický (klerikálně-korporativistický) režim. Až po úspěšném atentátu na Dolfusse ( provedli ho rakouští nacisté, kteří byli zakázáni stejně jako sociální demokraté a komunisté) a po následném anšlusu Rakouska Německem v Rakousku nastoupil národní socialismus.

Kdyby ses pustil do studia dobových materiálů, byl bys opravdu překvapený tím, jak byly obě ty ideologie nalevo. Navíc fašismus nebyl oproti nacismu založený na rasismu a Židé nebyli v Mussoliniho Itálii nijak pronásledováni. To ovšem neznamená, že se nejednalo o totalitní režim.

Za ultrapravici považuji třeba anarchokapitalismus, nebo libertariány.

Vzhledem k tomu, že svobodu individua považuji za ten nejvyšší ideál, tak se samozřejmě ani s národním socialismem, ani s fašismem nemohu ztotožňovat.

 
OiPunk!
OiPunk! - 28.10.2007 15:44

mrtvola: Mozna mas pravdu ale jadro Narodniho Odpadu jsou fasos a je to nacisticka organizace a na tom nic nezmenis . Tobe prijde normalni kvuli penezum vybit mensiny ktery uz tak byli dlouhou dobu utlacovany a nemeli stejny prava ? A co jineho nez nacky si predstavujes pod Ultra-pravici? Dnesni nackove to proste nemuzou uplne na plnou hubu rict co jsou zac kdyz chtej vyhrat volby , delat pochody a pod. Promin jestly jsem se te dotk ale trochu to vyznelo jako zastavani
smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 21smajlik - 3

 
OiPunk!
OiPunk! - 28.10.2007 14:41

mrtvola: Na tom letaku asi nic , mozna na tech strankach . Ale jestli jsi nekdy videl co je to za lidi a pod tak si dokazes predstavit co chtej prosadit. Pouzivaj nemecky druho valecny vlajky. Chtej projit zidovskym mestem v den vyroci nejvetsi pogromy proti zidum v historii. Jsou to drzy hulvati a swine. Nektery z tech lidi jsou na pojeny na nemecky fasos....
To vis neonacisti si hodne protirecej , uz treba to ze treba Thor Steinar se sije v Asii nebo jak jsou proti kapitalismu ... tak proc maj stranky v ty nejvic kapitalistycky zemi ? Nebo jak jsou proti komunismu , vdyt Komunismus je obracenej Fasismus. Krom toho tak za druhy svetovy jim komousi newadily .
Proste nackove vzdy kradly napady od ostatnich : Heilovani (puvodne Ave Caesar) , Orlice (puvodne Reckej Orel ) , Hakovej kriz (byl puvodne ve vice kulturach na celem svete , vetsinou znak miru ) a tak by se nechalo pokracovat dale ..... Dnesni neonacisti pro zmenu hodne vykradaj kult skins , coz je celkem nepochopitelne kdyz toto hnuti vzniklo spojenim delnicke mladeze a jamaiskych pristehovalcu . Nekdy v osmdesatejch letech nejakejm pozerum z hnuti skins ale bohuzel i punx ruplo v bedne a kvuli tomu ze byla Britanie plna pristehovalcu co mely praci a oini ne zacli heilovat.... dost smutne ale jak rikam takovy lidi to nemysleli vazne s puvodnim hnutim za ktery se jen schovavali .
smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 16smajlik - 21smajlik - 3

 
mrtvola ©
mrtvola © - 27.10.2007 18:54

A to je na tom všem pikantní, čeští nacisté a fašisté mají stránky na serverech v USA, které jsou jejich největším ideologickým nepřítelem. Tak se v tom někdo pokuste vyznat :-/

 
mrtvola ©
mrtvola © - 27.10.2007 18:49

Je to na serveru v USA, protože pro Američany je svoboda projevu posvátná. V EU a tedy i v ČR tomu tak není.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 27.10.2007 14:01

obrázek - poster_odpor1.jpg

Toto je propagační leták hnutí Národní odpor. Mohl by mi někdo z vás vysvětli, co je na něm pravicového, nebo dokonce ultra-pravicového?

 
OiPunk!
OiPunk! - 27.10.2007 13:51

mladystarenec: monitoring od slova monitor = takze sledovani smajlik - 16

 
mladystarenec
mladystarenec - 27.10.2007 13:13

OiPunk! :aha..sory:D a ja si myslel jak sem všimavy:D jo antifaci mi přidou takovy..no..takove to slovo..jako prostě..no prostě duti i když to neni to co sem chtěl řict
Andrew.X:jo kdybych věděl co je to ten monitoring tak možna i trochu chapu:)

 
OiPunk!
OiPunk! - 27.10.2007 13:04

Andrew.X: To sice nejsou ale cas od casu potkas nejakou korbu co je tomu verna .... Uvazuju o tom ze pujdu proti tem dutejm palicim ale na strane zidu a ne antify .. nejak nemusim tuhle organizaci co hranici s komunismem a je militantni jak fasouni jen obracene -:-)
mladystarenec: nevim o tom , porad mi jeste vysi fogl a koule v kalhotach -:-)

 
Andrew.X
Andrew.X - 26.10.2007 14:30

mladystarenec:
no já kdybych si dělal web tak si ho taky radši hodim jinam než na českej hosting:), a to s těma fízlama je pravda, u nás jim docela často blokovali stránky:D u amíků to asi dýl trvá a je to těžší, na druhou stranu ten jejich monitoring REDWATCH nevydržel přístupnej ani jedne den a to byl roztahanej po několika zahraničních servrech

 
mladystarenec
mladystarenec - 26.10.2007 13:26

OiPunk! : hej ty woe ty jsi baba?

 
mladystarenec
mladystarenec - 26.10.2007 13:25

Andrew.X: heh smajlik - 1 narodni otvor to jo:D
hej ale ten otvor ma stranky odpor.org..sem slyšel že s tim maj pry problemy fizly že si neonacisti davaj stranky na tentononc od amiku..ale proč si vlastenci hazi stranky k amikum? tak co je to za vlastence? smajlik - 21 jen se schovavaji za česko jak tenhle smejl :-)

 
Andrew.X
Andrew.X - 26.10.2007 6:55

OiPunk: no já myslel že tyhle už moc aktivní nejsou?? ? nejedete někdo 10listopadu do práglu proti hákošum- z okolí ČB?

 
OiPunk!
OiPunk! - 25.10.2007 18:50

Andrew.X: a co Bohemia Hammer Skins nebo Blood and Honor ? smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 21smajlik - 3

 
Andrew.X
Andrew.X - 25.10.2007 14:03

mladystarenec: nevim kdo je novej asi nějaký kucí z náhradního otvoru nebo toho druhýho spolku národní konzervárna bo tak nějaksmajlik - 16 ale oni si stejně nejvíc honí při představě těch starejchsmajlik - 4

 
mladystarenec
mladystarenec - 25.10.2007 13:01

Andrew.X:no a newiš kdo je takovy ten novy hitler? nebo spiš himmler na něm ujiždi spiše..smajlik - 20

 
mladystarenec
mladystarenec - 25.10.2007 13:00

OiPunk! , podlaha : to je zkratka,to nevite? Razoviti Občane Města smajlik - 6

 
OiPunk!
OiPunk! - 24.10.2007 16:45

podlaha: Spis celkem vystizny pro vetsinu tyhle komunity smajlik - 16

 
podlaha
podlaha - 24.10.2007 15:56

Oipunk!:Pěkný slovo ne?smajlik - 1

 
Andrew.X
Andrew.X - 24.10.2007 6:57

mladystarenec
takže terčem je scénárista smajlik - 16

 
mladystarenec
mladystarenec - 23.10.2007 17:23

OiPunk!: ale znaš to..hraje mrtveho brouka..at nemusi platit:)
Andrew.X : ale bez scenaře se stejně nebude hrat

 
OiPunk!
OiPunk! - 23.10.2007 13:56

podlaha - 11.10.2007 16:19 : Jen takovej dotaz ... roc jim rikas romove kdyz uz nejaky to stoleti jsou to cikani ? smajlik - 16 zkus precist ROM pozadu a uvidis co jsou opravdu zac smajlik - 16smajlik - 16smajlik - 16 smajlik - 21

 
OiPunk!
OiPunk! - 23.10.2007 13:52

mladystarenec: Myslim ze matka je davno mrtva ... uz od doby co ji prisel ücet za plyn smajlik - 16 smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13 smajlik - 9 smajlik - 21

 
Andrew.X
Andrew.X - 23.10.2007 10:15

Režie se sabotuje dost těžko :P ale snížit počet herců by nemusel bejt takovej problemsmajlik - 1

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-150 | 151-170