Jak lež a nenávist zvítězila nad pravdou a láskou

Jak lež a nenávist zvítězila nad pravdou a láskou

Sice možná s křížkem po funuse,ale nějak mi tu chyběla alespoň malá zmínka o umrtí Václava Havla a všeho toho, co se kolem toho jeho mega pohřbu v posledních dnech událo a co mi ještě dnes připadá jako jedna velká šaškárna, na kterou jsme doplatili hlavně my, daňový poplatníci.

Já si nemohu pomoci, ale pořád tak nějak nemohu přijít na to, v čem byl V.H. tak neskonale božský, že se mu dostalo takové dlouhodobé posmrtné pozornosti, kterou třeba kdysi neměli například ani Kléma Gottvald, Husák, popřípadě Leonid Brežněv, či s prominutím jiná bolševická pakáž! Nemyslím si, že V.H. a spol třeba stáli za tou sametovou fraškou, po které tady začli v různých funkcích nadále a co víc beztrestně řádit kabáty převléknuvší komunisté a jiná "havěť". Právě ti dnešní komunisté a "rádobydemokrati", kteří nám momentálně vládnou, tak si ho už tehdá dost slušně vodili, a přitom mně třeba nejde do hlavy, proč, když proti nim tak neskutečným stylem zbrojil a otravoval jim život, tak proč už tehdy ho, jako deseti tisíce jiných a určitě né tak "významných", nezlikvidovali. No né? Ten nemohl jinak, než že se s nimi musel paktovat, nýbrž už tehdy byl "jejich". Já ho třeba nemusel a to, že zemřel, mě nijak nezasáhlo, jako několik desítek lidí z řad například pražských Pepíků, kteří se mu houfně chodili klanět k rakvi, ve které ani vlastně nebyl, a pálili u toho svíčky. Dál si také myslím, že ti, co se tohodle účastnili, tak určitě nebyli z řad "dělnické třídy", páč ta na takovýhle akce nemá čas, protože na rozdíl od truchlících musí makat, aby se tahle vele estráda zaplatila + samozřejmě mnoho dalších akcí pořadanými našimi vrcholnými cirkusáky - mezi něž řadím právě třeba i V.Havla, který už za dob těžký totality měl v kriminále "volnou ruku", a jeho pobyt mi připadal jako jedna velká dovolená pod taktovkou KSČ, která to všechno precizně režírovala, čímž si ho léta tvořila k obrazu svému a tudíž převrat v roce 1989 už byl jen taková třešnička na kyselém dortu, který zesládl, až když "velký komouš" padl a mohl se v tichosti pod rouškou demokracie věnovat například kšeftům v podobě zkupování fabrik, které následně vytuneloval, což vedlo k totální degradaci naší ekonomiky, z které právě tehdy mnou zmiňovaní do dnes profitují a mají se jako prasata v žitě. K tomu všemu se V.H. jednoznačně propůjčil, když to s nimi dával například na Barandově dohromady. No a vše to dorazily postupem času přechody na kšeft se státními zakázkami, což dovedlo republiku do úplnýho marastu, s kterýho se už nikdy nevyhrabem. Asi ano, tak to bude sakra dlouho trvat!

Jak jsem říkal. V.Havel mě nikdy nějak neoslovil, spíš naopak jsem si kdysi říkal, že kdyby se těm komunistům nepropůjčil a opravdu s nimi bojoval a tvrdě je sejmul, tak pak možná bych na něho pohlížel z jiného úhlu pohledu, páč po tom převratu by ekonomika například ještě více šla dopředu a našemu státu by se konečně začlo svobodně dařit. Nebyli by tu třeba zloději jako Klaus, mašinfíra Gross, či to zkrmený prase Paroubek a v neposlední řadě přeživší tunelář Kalousek a vlastně mnoho dalších, za které ještě dlouho po jejich odchodu budeme ty mega dluhy splácet. Kdyby byl takovej bojovník, tak měl hned po převratu KSČ zakázat a její členy poslad do dolů k lopatám a krumpáčům na hezkou řádku let a né jim dát ještě větší prostor k demolici republiky.To ale neudělal a z mnou výše uvedených důvodů ani nemohl, proto jsem si ho třeba jako státníka nemoh ani vážit.

Já vím, že se říká, že omrtvých jen dobře - ano, ale tady mi to nějak nejde. Je jasný, že lid se jeho umrtím rozdělil na dvě strany. Jsou tu ti, co ho měli a mají rádi a byli by ochotní, jak nám pořád media servírují, položit za něj život - najednou.A pak jsou tu ti, kterým je to doslova a do písmene jedno a jsou akorát zhnusení z té mediální bubliny, která nás, tak jako všechno příjde na nehorázný výdaje, které ti, kteří tohle všechno rozhejbali, zase platit nebudou a zase to zůstane na "obyčejnejch lidech", pro které je při dnešním stavu země, ceně služeb, pohonných hmot a nebo potravin i ta "ušmudlaná" stovka dobrá a nehledě na to, že po Novém roce to bude ještě horší, páč se zvyšuje daň z 10% na 14 a to, kurva, někteří z nás hodně pocítí a to ve všem. Havel na hrad!

Mějte se hezky!

Medvěd!

 

 

Vyjádření k článku, mrtvola © :

 

Nejdříve bych chtěl podotknout, že si stejnou měrou vážím obou našich postkomunistických prezidentů, a myslím si, že jsme na prezidenty měli doposud štěstí. U obou dvou nalézám státnické činy a ideály, se kterými někdy souhlasím a někdy nesouhlasím, nepatřím však do fanatického fanklubu ani jednoho z nich a ani jeden z nich není mou božskou ikonou, tedy tabu, před kterým se smí jen padat na kolena v mystické extázi. Pohřeb Václava Havla proběhl zcela důstojně, naprosto si ho zasloužil. Václav Klaus se zachoval jako gentleman, přestože byl během své politické kariéry s Václavem Havlem v nekonečném ideologickém sporu.

Medvěd mi poslal článek, přečetl jsem si ho, nesouhlasím s ním, ale vzhledem k tomu, že v něm nepropaguje ani nacismus, ani komunismus, ani fašismus a jiné totalitní ideologie, nevidím důvod, proč by článek neměl vyjít. Nemohu tady zakázat úplně všechny Medvědovy výtvory jenom proto, že se spolu pořád o něčem hádáme. Přece jen jsme na punkovém webu. Dodnes jsem si myslel, že punk vznikl jako výraz odporu proti autoritám, proti systému a proti idolům  (i těm náboženským). Jak vidím,  je to u nás jinak, čeští punks mají své svaté, své náboženské tabu, svou modlu, na kterou se nesmí šáhnout, jinak přijde fatwa. Psal mi kolega z redakce, že prý na feyzbuku punkové z Medvěda šílí. Nemám feyzbuk, nezajímá mne to a je mi jedno, co se tam děje. Když anarchisté nadávají na Boha a na církev, nikdo z toho v punkové scéně nepadá do mdlob. Mám dojem, že Václav Havel je v české punkové scéně na mnohem větším piedestalu, než Bůh, a mám z toho smíšené pocity.

Na závěr bych vám chtěl připomenout klasiku od Sex Pistols, ve které drsně napadli nejposvátnější anglické státní symboly, tedy národní hymnu a britskou královnu. Jestli ji neznáte, jmenuje se "God Save The Queen" a pochází z doby, kdy punk byl ještě punkem, tedy hrubou provokací proti autoritám....


7.1.2012   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 59   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 2,2
jde to 2,2
 

Diskuse ke článku - Jak lež a nenávist zvítězila nad pravdou a láskou

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-59
Klement
Klement - 23.1.2015 12:30

havel nosil na krku prdel heja hou buzík to byl a hodně pil ostudu národu českému dělal jak do prdelí lez :-D aště že chcíp a škodit nemůže víc :-) hej hej třikrát hurá medvědovi smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10

 
chrpa
chrpa - 30.1.2012 21:18

StreetPunker: smajlik - 17

 
StreetPunker
StreetPunker - 25.1.2012 1:33

Díky Medvěde! Je vidět, že i v "pukových vodách" je stále někdo, kdo má svojí hlavu, svůj rozum a svůj názor! smajlik - 5
Ono okřídlené "kdo nechčije s námi, chčije proti nám" jak vidno platí i mezi punkáčema. No škoda.

 
chrpa
chrpa - 23.1.2012 21:16

fantomas: ten je na ručičky vopatrnej,je to vankérsmajlik - 10

 
fantomas
fantomas - 23.1.2012 9:30

Mrtvola: Snažím se žít tak, aby měl život smysl než budu mrtvola! A je to pořád dokola smajlik - 1 a i takto stojí za to s mantinelama i bez nic, z hlavou ve zdi i bez ní... ! Jen to sem tlač .. děláš dobře ... dík za to !
Mědved: Punk not dead volové .. ty seš korunovanej .. ale jsem rád, že se k tomu umíš postavit i takhle .. vole ... měj se a neufikni si prsty .. v tom Kopidlně .. ;-)...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 21.1.2012 19:56

fantomas:
Jo, je to pořád dokola a hlavou zeď neprorazíš. Ale myslím si, že to má smysl. Nějaké ty mantinely podle mne musí existovat....

 
Medvěd!
Medvěd! - 19.1.2012 12:35

fantomas: Vidíš a přece to bylo k něčemu dobrý!!! Já to říkám pořád,že lidem otvírám oči a učím je uvažovat jejich vlastní hlavou...smajlik - 5

 
fantomas
fantomas - 19.1.2012 12:03

Když si tohle přečtu tak se fakt nemůžu mít hezky ... sorry Medvěde ... ale tu tvou záverečnou výzvu ať se mám hezky ... jsi mi nedopřál .. je mi zle smajlik - 20, že si tohle někdo myslí, že tohle někdo napíše ..byl "jejich" VH?, členy KSČ zavřít - i mýho fotra, tchýni...?, pohřeb, uctění mrtvého=mediální bulblina ...? Před tejdnem jsem jel na hory přes Hrádek a tam ... mraky svíček a kytek kolem atd..., že by klika leninismu, či dary z ODS smajlik - 2 ... Kde je chyba ? .. v Nás !?
Mrtvola -> jen houšť to sem dávej .. je třeba vědět, že si tohle lidi myslej ať neusnem a stále znova a znova budu vysvětlovat, diskutovat .. už mi občas dochází síla, ale tohle mne nabije ..

 
chrpa
chrpa - 13.1.2012 21:29

Medvěd!: to nepopiratelně...

 
Medvěd!
Medvěd! - 13.1.2012 4:35

Sisa: Tak já to mám na háku viď :-)

 
barbie
barbie - 12.1.2012 22:52

Medvěd!: Ne-e, nezevšedněl, máš pravdu, pořád překvapuješ :D akorát nevím jestli nás to pozdvižení pořád tak ba jako na začátku :D

 
chrpa
chrpa - 12.1.2012 22:49

Medvěd!: neni nic ubožejšího,než čtvrtek,co si hraje na neděli...

 
Medvěd!
Medvěd! - 12.1.2012 22:47

chrpa: Dík! He he hééééééééééééé............!!! BTW:Alespoň jsem NEZEVŠEDNĚL !!!

......áááááá,prcali mravenci..........smajlik - 16

 
chrpa
chrpa - 12.1.2012 20:04

Medvěd!: začínáš smrdět ubohostí...

 
Medvěd!
Medvěd! - 10.1.2012 20:33

Lukas MT: Hned tak nic nebude - musím se nejdříve načuchat :-))))))))

 
Lukas MT
Lukas MT - 10.1.2012 20:26

Mám dojem, že Václav Havel je v české punkové scéně na mnohem větším piedestalu, než Bůh, a mám z toho smíšené pocity. - - -- :))) no opět, ty vole :))

Dík,za pobavení. Poslední dobou je tady sranda... Doufám,že ještě napíše něco ten autor co čuchá Toluen... Podmě,podmě hoši...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 10.1.2012 20:15

P.B.V.: Mír i tobě, chlape. Můj názor na oba dva naše prezidenty jsem tady už napsal několikrát, nic se na něm nezměnilo a nemá cenu, abych se opakoval. Jsem rád, že ty komunistické sračky skončily a můžeme žít v normálním světě.

 
P.B.V.
P.B.V. - 10.1.2012 20:04

mrtvola: Myslel jsem to tak, že už jim nikdo nevěřil, jejich ideologii už měl každý na háku, obyčejní lidi jim všechno odkývali, aby měli klid a ani bolševici po lidech už žádné nadšení nevyžadovali, jen ten tichý souhlas s jejich vládnutím, za to si mohli zkrášlovat ty svoje panelové klícky, chatičky, a zahrádky. Člověk nemusel být jasnozřivý, aby pochopil, že takhle to nemůže fungovat donekonečna. Ale v zásadě se snad shodneme, že to byla svinská doba a zaplaťpámbu za Havla a spol., že to dokázali takhle nekrvavě otočit. Už jen za tohle si ten člověk zaslouží úctu a ne jedovaté sliny, proto jsem se taky ozval. Mír vám všem.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 10.1.2012 19:41

P.B.V.:
OK, v pohodě, vězení je vězení, i když se jedná o vězení dejme tomu nadstandardní.

Jinak, však víš, patřil jsem do té poslední vlny emigrantů. Naši pak dostali výjezdní doložku na přemlouvačku a přijeli za mnou, aby mě přemluvili k návratu. To bylo někdy v září 1989. Když jsem to s fotrem probíral, tak mi řekl, že to vypadá ještě minimálně na dvacet let. Klobouk dolů, byl jsi opravdu velmi jasnozřivý, když jsi věděl, že už od ruské okupace melou komunisté z posledního.

Nad vším tím se vznáší hromada otazníků a pochybuji o tom, že se někdy dozvíme přesné informace. Vem si třeba mrtvého studenta sametového Šmída, jenž zázračně vstal z mrtvých jako agent STB Zivčák a podobně. Mohli bychom o tom debatovat celou noc, ale nemá to podle mne smysl....

 
P.B.V.
P.B.V. - 10.1.2012 19:28

mrtvola: Máš, pravdu, sorry. Přesto: znám Havlova spoluvězně a dle jeho slov zas takové leháro v base neměl, to se spíše snažil uklidnit Olgu; já taky psal z vojny domů, že je to tam v pohodě, i když to bylo peklo. Ona pravda bude jako obvykle asi někde uprostřed, řekl bych. Naši komouši mleli z posledního od srpna 1968, invaze jim definitivně zlomila vaz, od té doby přežívali na kapákách, Gorbačovovy reformy byly neúspěšným pokusem o resuscitaci a listopad 89 už jen ranou z milosti. Persekuce za normalizace byly jen slabým odvarem teroru padesátých let. Tím ovšem nechci zlehčovat smrt Pavla Wonky, Jana Patočky a dalších statečných lidí, jakož ani další represálie StB a SNB, vždyť jsem je sám pocítil na vlastní kůži, vydalo by to na knihu, jen to už prostě nemělo ty grády, to je fakt.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-59