Proč bych si měl na stáří spořit?

Proč bych si měl na stáří spořit?

Se zas trochu vybliju, jo ?! :-)))))

No? Proč bych to měl dělat? Kde to kurva žijeme? Co je to za zasranou dobu, že si já osobně musím šetřit na důchod, abych, nedej bože, že se ho dožiju, měl alespoň na chleba? Nebo, že si máme prej už od útlého věku spořit na svůj vlastní pohřeb.To mi taky hlava moc nebere. Se celkově ptám, kde to jako jsme a jak k tomu například příjdou ti, co celej život těžce makaj??? To je u mě teda pěknej bordel! Abyste si nemysleli. Já si tady nestěžuju, jen mě tohle v tý dnešní "parádní" době plné všelijakých možností zaráží. Dnes se to takovejma "rychlokvaškama", co nabízej všelijaká spoření s mrtě výhodami a všelijaké možnosti, kam nacpat svoje vydělaný prachy, které se ti údajně budou s každou platbou množit, jen hemží a až je to otravný. Já na ně seru! Tohle u mě prostě nemá žádnej význam. A co je to kurva za dobu, za politiku, že si v tom našem "demokratickým státě" já osobně mám spořit na svoje stáří, ve kterým, když dnes nezačnu spořit, tak jinak chcípnu? Kladu si otázku. Proč, když poctivě třeba za svý působení čtyřicetiletý někde ve fabrice odvádíš sociální a zdravotní poplatky, platíš daně atd, tak proč si máš šetřit na důchod? Však si za ten svůj prachmizernej život nacpal do státu dost peněz, který nejsou nikde mimochodem vidět, páč je opět a zase někdo ukrad!

Ne ne, tahle doba za dvacet let přináší víc zlého, než dobrého a to mě nikdo nevymluví. Jak se říká a začíná se naplňovat: "Když do hrobu, tak jako úplnej žebrák. Jestli to takhle půjde dál, tak to budeme krom vyjímek splňovat úplně všichni. Vždycky třeba bylo dané to, že děti pozůstalé po rodičích platily pohřeb. Dnes? Dnes na to nebudou mít, páč musej státu lepit jiný jejich vymyšlený svinstva. Všechno se zpoplatnilo, všechny lékařský služby například. Za vše se dnes platí, nic není zdarma a to ikdyž máš všelijaký odvody a platby. Tak, kde to jsme? Stát v dnešní době jen kouká a vymýšlí, jak a kde z obyčejnýho člověka sedřít poslední korunu, kde a jak co přidražit a vůbec celkově koná tak,aby to tomu člověku co nejvíc znechutil. Že ten člověk je tady pro něj, tak to ho nezajímá. Jen prachy, prachy a zase jen ty prachy z něj dostat. Jednou jsem už myslím někde psal, že za chvilku se bude platit v tej naší zemi už jen za to, že si dovolujeme v ní dejchat ten její "čistej" vzduch. Opakuji, že si nestěžuji, pouze se mi to nelíbí. Kdyby se mi to líbilo, tak o tom nepíšu. Nakonec už jen zbývá napsat "ZLATÝ KOMUNISTI !!!", ale k tomu se nesnížím, za nich to nebylo taky růžový. Ale nutno dodat, že takovejhle bordel tu nebyl a že průměrnej občan nepřemejšlel nad tím, zda si má spořit na stáří či pohřeb.To neměl zapotřebí, páč naproti od dnešní doby se tenkrát o tebe stát postaral a tebe tahle myšlenka ani nenapadla. To ti potvrdí každej, kterýmu je minimálně čtyřicet! Čest!

Medvěd

 

- - - -

Ahoj Medvěde, nedalo mi to a musel jsem k tomu tvému článku něco dodat.

Ptáš se: "Proč to tak v dnešní době vůbec je?" No a já se tě zeptám: "Jak dlouho vzhledem k tvému věku pracuješ v řádně deklarované práci a jak dlouho řádně platíš všechny daně a poplatky? To jako aby bylo jasné, jestli patříš spíše k těm, kteří dejme tomu mají nějaké morální opodstatnění se tak ptát, nebo ne."

Je to tak proto, že existuje moc lidí, kteří hustě zneužívají sociální systém, serou na deklarovanou práci a nemají děti (alespoň dvě), které by zase časem vydělávaly na důchody nastupující generace. Sociální stát totiž funguje jen zásluhou lidí, kteří makají a řádně platí daně. No a u nás už zhruba dvacet let umírá více lidí, než se narodí a nepoměr důchodců a aktivních pracujících se neustále zvětšuje. Prostě začínají chybět lidi na to, aby ten sociální systém, jaký máme, mohl vůbec někdo zaplatit. Demografický vývoj ČR máš popsaný v článku na odkazu, tam najdeš také vysvětlení na některé otázky, které si kladeš (na obrázku máš vývoj počtu obyvatel do roku 2030):

http://www.euroekonom.cz/analyzy-clanky.php?type=jz-demografie

 

vyvoj

 

Jinak máš pravdu, že nic není zadarmo. Taky ani nikdy nebylo a nebude, každá věc, každá služba něco stojí. Ani za těch tvých komoušů nic nebylo zadarmo. A není to u nás tak strašné, třeba ve Francii se daní fůra věcí, například i to, že bydlíš. To znamená, že zaplatíš nájem za dvanáct měsíců a třináctý nájem odevzdáš státu. Na pohřeb si tady šetří každý sám, to mi připadá normální, platí se také za každou návštěvu doktora a podobně....

Je to prostě jednoduché, když budou všichni makat a platit poplatky a daně, když budou mít minimálně dvě děti a raději více, tak ten dosavadní systém sociálního státu bude bez problémů fungovat dál.

mrtvola ©

- - - -

 

 


9.10.2010   Rubrika: Literární fabrika   |   Komentářů: 44   |   Vytisknout

Hodnocení
1.     2.     3.     4.     5.    
(1 = absolutní punk, 5 = hnusnej popík):
hodnoceni - 3,4
normálka 3,4
 

Diskuse ke článku - Proč bych si měl na stáří spořit?

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-43
Medvěd
Medvěd - 26.10.2010 21:44

mrtvola ©: To,že jsem napsal článek o Vietnamcích ještě ze mě nedělá nácka.Navíc to takhle alespoň u nás ve vesnici funguje,opravdu.Ale to je jedno...nechme to plavat.smajlik - 10

 
mrtvola ©
mrtvola © - 25.10.2010 20:46

Banjo: myslím, že to je marné. Jako bys mluvil do zdi. Navíc jsem si donedávna myslel, že má blízko ke komoušům, ale jak vidím poslední dobou, je názorově spíš nácek.

Akorát to o sobě ještě neví, respektive zatím nepotkal v hospodě nějakého vzdělanějšího národního socialistu, který by mu to nějak ze všech stran vysvětlil s tím, že náckové už také nejsou takoví jak za Hitlera (to je Medvědova mantra o dnešních komunistech).

 
Banjo
Banjo - 25.10.2010 11:46

mrtvola ©, chrpa: on medvídek asi akorát trochu víc chlastá v místech, kde se dozví ty komančský "rozumy". Tak se muto snažím trochu vykompenzovat tady.
Třeba to nepomůže, ale aspoň jsem to zkusil...

 
mrtvola ©
mrtvola © - 17.10.2010 19:27

chrpa: rudohnědý ;-)

 
chrpa
chrpa - 17.10.2010 18:39

Banjo: házíš perly svini,a k tomu rudýsmajlik - 1

 
Banjo
Banjo - 15.10.2010 8:54

Já teda nevím, ať si to každej dělá podle svýho, ale já si spořím.
Jasněže za nějakejch 20 let za ty prachy koupím míň než teď, ale co asi udělám, když mi klekne auto, nebo až děti půjdou někam na vysokou? No nejspíš půjdou - já ji dělal v době, kdy mělo u nás VŠ tak 10% lidí, čili teď když jich VŠ dělá 3x tolik, tak je to skoro jasný...
Jako že bych se tý penze dožil, to moc neřeším. Penzijní fond prej můžu vybrat už v padesáti, kdyby bylo třeba. Jo a volit nějaký nácky, komouše a podobný hovada mě nikdo nedonutí, dokud to teda nebude povinný jako za komančů...
Jo a Medvěde, zkus si někdy zjistit, co si starší pankáči myslí o komančích - třeba Visáči, NVÚčka, E!Ečka, UJD nebo Znouze... Ti je zažili.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 11.10.2010 21:48

Medvěd: přesně toto jsem ti chtěl navrhnout, páč mě začínáš hustě srát a zrovna u tebe mi to docela vadí.

Nic, no, jaká byla úroda? smajlik - 14 smajlik - 10

 
Medvěd
Medvěd - 11.10.2010 21:24

mrtvola ©: Tak já mu to tam teda hodím,když to říká taková prsona,jako ty.smajlik - 1Serem na to,budem se zae bavit o muzice a vůbec celkem o všem co k tomu našemu nářezu,co máme rádi patří.

 
mrtvola ©
mrtvola © - 11.10.2010 21:20

Medvěd: tak to pak nechápu, jak se ti nemohou líbit body 11 a dál, vždyť je to přesně to, co chceš. Hele, vyser se na komouše a hoď to Vandasovi a jeho Dělnické straně sociální spravedlnosti, to je ta správná partaj pro tebe, akorát jsi to asi dodnes pořádně nevěděl smajlik - 1

Jo, jsem tradiční liberál, pravičák a serou mě ti revoluční pitomci, co by chtěli pořád budovat lepší zítřky a jediný správný socialismus jako komouši a nácci.

 
Medvěd
Medvěd - 11.10.2010 21:06

mrtvola ©: A proč né ? Však jsem se tě taky na něco ptal.To co jsem vyjmenovat,tak zní hezky a kdyby to tak bylo,hodně by jsme si oddechli a možná,že i zase mohlí být soběstační,naproti tomu,že se jako stát stáváme čím dál tim víc závislejší na jiných státech a přitom jsme schopný vyprodukovat prakticky všechno.Jenže,jak již jsem tu několikrát psal,tak se pomalu ale jistě po revoluci začalo všechno tunelovat a dvacet let od ní je dlouhá doba,tudíž se divím,že nám tu ještě něco zbylo,ač to není Češky,ale zbylo,viz třeba mladoboleslavská automobilka.

Klidně.Ať je přiškrtí,to už měl udělat dávno,alespoň by jsme tu v našem státě něco měli,co jak říkám,by bylo naše.Proč ty zahraniční trusty nezestátnit,alespoň by se zaměstnanci mohli vyvarovat například hromadného propouštění.Ze státního podniku tě jen tak ze dne na den nevyhodí.Úroky bych nerušil,jen bych je zavedl podstatně menší a pro lidi dostupněji splatitelné a né jako dnes.S těmi velkopodniky bych to nedělal,to by bylo na dnešní dobu až moc tvrdy,ale ikdyž ? No,nechal bych to tak jak to je :-)To by se zase začalo přibližovat znárodňování.Ikdyž tenkrát taková kuponová privatizace pod vedením profesora Klause neměla od znárodnění a posléze rozdělení majetku mezi vyvolené daleko.Můj názor.

Já mám třeba revoluční kecy,ty zas ty svý liberalistický...smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 11.10.2010 20:13

Papež kouří trávu: No právě,že to nemá,tudíž by si přál,aby to měl.Dnešní uspěchaná doba to dává jen některým a to těm,co celej život kradli,upláceli atd.Dřív se to taky dělo,to je jasný.Ale teď je to tuplovaný a to hnedle několikrát.Ti co nekradli a pracovali celej život poctivě,tak vždycky měli hovno :-))))

mrtvola ©: Místo Žida nebo Ukrajince bych zaměstnával naše lidi.Jenže to asi jen tak rychle nepůjde,páč to co dá zaměstnavatel Ukrajincům,Větvím atd,tak za to Čech makat povědšinou nepůjde,páč by opravdu z té vejplaty nosil domů almužnu.Kdyby zaměstnavatelé opravdu dávali lidem to co si opravdu vydělají,tak se tady taky žije lépe.

Bod 4:Proč by měl být například Vietnamec u nás ustanoven jako státní občan naší republiky ? Ať si zařídí vízum,ne ? + Bod 5:Já když jedu kamkoliv za hranice,tak taky podléhám prakticky cizineckým zákonům,nebo spíš místnímu chování a mentalitě,tudíž nevidím důvod,aby to tak bylo i u nás.

B.6:Nechci,aby o našem státu i lidech rozhodoval třeba Afgánec,ty snad ano ? Jinak nesouhlasím,a od bodu 11 až do konce též ne.

:-)))) Vole :-)

 
Papež kouří trávu
Papež kouří trávu - 11.10.2010 19:58

Nebaví mě poslouchat ty kecy o tom jak to tu bývalo super. Člověk vždycky chce co nemá.
Dneska jsme se spolužákama měli takovou kavárenskou debatu právě o těhhle věcech a shodli sme se na tom, že naše generace půjde z šichty rvnou do rakve :-). No co se dá dělat, třeba se toho ani nedožiju :-).

 
mrtvola ©
mrtvola © - 11.10.2010 18:56

Evžen:
19. Žádáme, aby bylo římské právo, sloužící materialistickému světovému názoru, nahrazeno německým obecným právem.

Pro zájemce je tady:
http://www.holocaust.cz/cz2/resources/documents/antisemitism/nazi/programNSDAP1920

 
mrtvola ©
mrtvola © - 11.10.2010 18:55

Evžen: no, já jsem čím dál více přesvědčený, že právě volební program NSDAP by se Medvědovi líbil jak sviňa. A to hlavně tyto body (místo Žida si můžeš dosadit třeba Ukrajince, nebo Vietnamce) :

3.Požadujeme zemi a půdu (kolonie) pro obživu našeho lidu a usídlení přírůstku našeho obyvatelstva.
4.Státním občanem může být pouze soukmenovec. Soukmenovcem je pouze ten, kdo je německé krve, bez ohledu na vyznání. Žádný Žid nemůže proto být soukmenovcem.
5.Kdo není státním občanem, může žít v Německu pouze jako host a musí podléhat cizineckým zákonům.
6.Právo rozhodovat o řízení státu a jeho zákonech může příslušet pouze státním občanům. Proto požadujeme, aby každý veřejný úřad, lhostejno jaký, ať již v Říši, zemi nebo obci, byl vykonáván pouze státními občany.Bojujeme proti zkorumpovanému parlamentnímu hospodářství a obsazování úřadů pouze podle potřeby stran, bez ohledu na charakter a schopnosti uchazeče.
7.Požadujeme, aby se stát zavázal v první řadě zajistit možnosti výdělku a životní perspektivy státních občanů. Pokud není možné uživit všechny příslušníky státu, je nutno vykázat z Říše příslušníky cizích národů (ty, kteří nejsou státními občany).
8.Je třeba zabránit každé další imigraci ne-Němců. Požadujeme, aby všichni ne-Němci, kteří se přistěhovali do Německa po 2. srpnu 1914, byli ihned přinuceni opustit Říši.

No a tady z té jejich správné vize socialismu by skákal radostí až do stropu:

Požadujeme:
11.Zrušení bezpracných příjmů, získaných bez vynaložení úsilí, tj. odstranění úrokové poroby.
13.Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).
14.Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků.
15.Požadujeme vytvoření velkorysého systému péče o staré občany.
17.Požadujeme pozemkovou reformu, přizpůsobenou našim národním potřebám, vytvoření zákona o vyvlastnění půdy pro veřejně prospěšné účely bez náhrady. Požadujeme odstranění pozemkové daně a zabránění spekulacím s půdou.
18. Požadujeme nemilosrdný boj proti těm, kteří svou činností poškozují společné zájmy. Sprosté zločince, lichváře, šmelináře a jim podobné je třeba potrestat smrtí

 
mrtvola ©
mrtvola © - 11.10.2010 18:55

Medvěd: to je v pohodě, došlo mi, že jsi byl v rauši, a tak jsem to nebral vážně smajlik - 10 smajlik - 14

 
Evžen
Evžen - 11.10.2010 15:15

punkie: Nerad se pouštím do podobných internetových diskuzí. Ale z tvýho příspěvku je jasně patrný, že si nikdy program NSDAP nečetl. Možná by bylo dobré si věci, kterejma se v diskuzích oháníš, ponejprv nastudovat. Já sem do morku kosti přesvědčen, že by se zmíněnej program Medvědovi moc nelíbil. smajlik - 13

 
Medvěd
Medvěd - 11.10.2010 12:11

...a nebo ještě ta kauza,která se děla tehdá za Klause s LTO (lehkými topnými oleji) tam se taky určitě vraždilo jen náhodou a samozřejmě,že né na objednávku,co ?smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 11.10.2010 12:08

punkie: Dneska už si to nerysknou,jako před dvaceti a daleko více lety.

Ikdyž i dnes jsme svědky politických vraž na objednávku,třeba takovej Mrázek,když ho zastřelili,orlické vraždy a nebo ještě dýl a to třeba Kájínek,tenhle případ jasně mluví za vše..A nutno dodat,že komouši v tom určitě prsty neměli,spíš bych to tipnul na modrý ptáky,socany +samozřejmě za pomoci naší policie.No,co mi na to povíš ?

 
fantomas
fantomas - 11.10.2010 10:26

Punkie: smajlik - 5 fandím tvé trpělivosti stále opakovat FAKTa ! Držím se podobné filozofie a žije se mi líp !

Komunismus, KSČ, "Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb"... ztřeštěná, léty vyzkoušená utopie ... ale svůdná a stále se vynořující ... lidstvo ještě nedospělo, nevyspělo, aby to tak mohlo fungovat a je otázkou jestli někdy dospěje?!

Návrat zpět, tahle doba za dvacet let přináší víc zlého, než dobrého, stát se postaral, člověk nepřemejšlel na co spořit ? ... smajlik - 1, tak to mne rozesmálo .. a pak jsem si uvědomil, že to Mědvěd asi myslel vážně .. fuj, to snad NE ! smajlik - 20

 
punkie
punkie - 11.10.2010 10:12

medvěd: jsem přesvědčenej, že kdyby sis přečetl program KSČ z doby největších politických procesů, tak bys v něm nic o politických vraždách ani cenzuře nenašel. Jsem si jistej, že by se ti ten program moc líbil. a Stejně tak program Hitlerovy NSDAP. nebylo v něm nic o vyhlazování židů, romů či slovanů. Ten program byl prostě výtečnej. jsem fakt do morku kostí přesvědčenej, že by se ti moc líbil. práce pro všechny, silný stát, přesně tak, jak to máš rád.

 

Zvolte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-43