FEMINISMUS

Založila Yolk poslat vzkaz
Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-143
mikes124
mikes124 - 6.5.2009 11:17

FEMINISMUS=BLACK METAL

 
momo_core
momo_core - 23.11.2008 16:20

Johánku to co popisuješ je spíše sexismus,feminismus je pouze o zrovnoprávnění.

mimochodem: www.feminismus.com - zda-li heldáte zabavu.neberte ty stránky vážně,na to jsou moc legrační.

 
Yolk
Yolk - 18.8.2008 23:35

mikesh: To jo, ale tohle nespadá pod téma feminismus, ale pod téma islám.

 
mikesh
mikesh - 25.7.2008 9:30

http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2007/01/23/biti-zen-je-krasne/
holky budte rady ze zijete tady smajlik - 4

 
Medvěd
Medvěd - 6.7.2008 23:05

Tak v tomhle problému se moc nevyznám a jestli jsem se někdy setkal s feministkou,tak to taky nevím,já se domluvím tak nějak s každým krom nacků a jim podobný verbeži.

 
johánek
johánek - 6.7.2008 19:36

mikesh: s tím naprosto souhlasím...jooo a díksmajlik - 1

 
mikesh
mikesh - 2.7.2008 13:39

johánek: v tom to asi tkvi, kazdy extremismus, nebo pozitivni diskriminace ma v sobe vic negativ, nez pozitiv podle meho.. jinak supr nazor smajlik - 5

 
johánek
johánek - 2.7.2008 12:49

feminismus považuji za jistou nadvládu žen nad muži(viz. arashidova feministka) a tohle není správné. vše podle mého názoru musí fungovat vyváženě, a proto říkám: ano rovnoprávnosti mužů a žen, ne feminismu...navíc feminismus osahuje slovo žena, což už automaticky klade důraz na ženy

 
Yolk
Yolk - 23.6.2008 22:44

johánek: Je rozdíl mluvit o feminismu, který je už řadu let prezentován stejným způsobem a o feminismu který funguje dnes. Je spousta směrů feminismu a každý/á feminista/ka vidí různou důležitost v různých jeho částech. Myslím že není dobré říkat že je ortodoxní feminismus nesmysl, pokud neznáš konkrétní situaci feministy/ky který/á ho provozuje. Možná by jsi se divil co je právě k tomu ortodoxnímu feminismu vede...

 
Arashid
Arashid - 20.6.2008 17:40

Jako znám jednu feministku osobně, ta si ovšem rovnost žen s muži představuje jako nadvládu žen nad muži a myslím že to nebude jediný případ

 
johánek
johánek - 20.6.2008 16:46

mno, s tou blbosí jsem to přehnala, ale i tak si myslím, že feminismus, hlavně ten ortodoxní je nesmysl

 
johánek
johánek - 20.6.2008 16:18

feminismus je blbost(můj názor). je fakt, že ženské musí mít svoji hrdost, ale neměly by to přehánět, protože co si budeme namlouvat- chlapů je též potřeba...

 
Yolk
Yolk - 9.6.2008 14:30

mikesh: No jo, mě už moc nebaví řešit pořád ty stejné věci dokola. Vždycky to tady jednou za čas zkontroluju. smajlik - 1

 
mikesh
mikesh - 2.6.2008 20:09

Yolk: hoj tebe jsem tu nevidel dloouho,

 
Yolk
Yolk - 30.5.2008 21:23

mikesh: Máš hezkou ikonku smajlik - 5

 
nahlas
nahlas - 27.3.2008 12:06

mikesh: jasansmajlik - 5

 
mikesh
mikesh - 27.3.2008 8:56

nahlas: ty neznam, ale Stillknox sou skvely a Parkovani taky jdou

 
nahlas
nahlas - 27.3.2008 1:11

mikesh: čokovoko na nich jsem byl na miš maši a byly perfektnísmajlik - 10jen se jmenovali- čokovoko pičo..tak nevím, ale to je jedno

 
mikesh
mikesh - 27.3.2008 0:47

Rock proti sexismu II. Litoměřice, Družba 5.4.08 17:00

Čokovoko (rap, Brno)
Steelfaith (heavy metal, Lovosice)
Stillknox (grrrl rock, Praha)
Bella Fica (ska punk, Ústí nad Labem)
Parkování Také Vzadu (punk, Děčín)
Jedovatý Push-upky (push punkcore, Litoměřice)

 
Yolk
Yolk - 7.2.2008 22:24

Iggy-CAS: Jo, nakonec to nic nebylo, ale to už jsem ti sem někam psala. Hmmm, to asi né, budu mít zrovna prázdniny a chci je věnovat učení. Maturita se blíží.

Viděli jste někdo Monology Vagíny? Před chvílí jsem se vrátila z divadla.

 
Iggy-CAS
Iggy-CAS - 7.2.2008 17:47

Yolk: smutnej příběh smajlik - 2 z toho se mi fakt zvedá kufr, co za svině existuje.

no, a co ten tvůj melanom? :) v pohodě?
A razíš 21.2. do Brna na Antidote? smajlik - 1

 
Yolk
Yolk - 7.2.2008 15:01

DistortioN: Myslíš si že není možné aby se tohle stalo? Za zavřené dveře nevidíš! A co by jsi chtěla aby se sem psalo? Tohle není časopis, tohle je diskuze, tady si každý může psát o čem chce. Já rozhodně neukazuju na to že muži jsou horší, já ukazuju pouze na toho muže o kterém jsem psala. Nechápu co ti připadá mimo. Myslím že to má hodně věcí společných s feminismem.

 
DistortioN
DistortioN - 5.2.2008 17:19

Yolk: no promin,ale to zni jak pribeh z verte neverte.. :o) a hlavne nechápu,coto ma spolecnyho s feminismem?timhle akorat pukazujes na to ze muzi sou horsi (coz je pravda :D ) ale jinak je to celkem mimo.. :o)

 
Yolk
Yolk - 4.2.2008 13:47

http://www.nesehnuti.cz/cz/ruzne/den_v_triku.doc

 
Arashid
Arashid - 30.1.2008 20:17

Chudák malá, ještě že to dobře dopadlo...

 
nahlas
nahlas - 30.1.2008 15:52

Yolk: a tady jde vidět, že né každý kdo je "študovaný" je automaticky- chytrý a rozumný a a HOVNO!!

 
Yolk
Yolk - 30.1.2008 15:36

Učitelka v občance nám včera vyprávěla o jednom případu co se kdysi někdy stal. Nějaká paní pracovala na poště a vzala si za manžela pana doktora. Všichni jí ho záviděli a mysleli si jak je to príma mít za manžela doktora. Na venek byl strašně hodný, ale doopravdy byl úplně jiný. Tu svojí manželku týral. Při vaření ji prý drtil rukama bradavky. Po uvaření jí lil horké jídlo do pusy, dokud v ní neměla samé puchýře. Pak ji nutil k orálnímu sexu, ale jelikož měla plnou pusu těch puchýřů a tudíž jí to nešlo, tak ji za to mlátil. Po čase jí jednou v noci oholil vlasy i obočí, aby ji potrestal a ukázal jí jak je škaredá a nemožná. No a potom, když jednou přišel z práce se špatnou náladou tak ji přivázal k židli a řekl jí, že jí vytrhá všechny zuby a zašije jí pusu, aby nikdy nemohla říck nikomu o tom co jí dělal. Tak jí začal trhat ty zuby. Ona naštěstí začala křičet a to uslyšeli sousedé. Ti tušili že u nich doma není všechno v pořádku a tak zavolali policii. Stihnul jí vytrhnout tři zuby.

 
barbie
barbie - 26.12.2007 22:30

Dronte: i souhlasím smajlik - 1

 
Dronte
Dronte - 20.12.2007 18:14

Sisa: v tom případě to není sexismus, ale lenost smajlik - 1

 
barbie
barbie - 20.12.2007 16:57

Dronte: ale tak on to zachrání tím že umí dobře vařit :-) tak aspoň něco k dobru :-)Medvěd: smajlik - 1 to zvládneš Medvídku smajlik - 10

 
Dronte
Dronte - 20.12.2007 14:06

Sisa: máš zřejmě smůlu na spolubydlící, když je ten tvůj sexista...
Já se pouze bránil. Vychloubání je IMHO, když člověk začne tvrdit, že toho ví hodně bez toho aniž by k tomu měl zjevný důvod. Ale rozcházíme se v definici...

 
Medvěd
Medvěd - 20.12.2007 8:36

Sisa:
Až nám na statku vypadnou pojistky,můžu si Tě na to pozvat?smajlik - 1

 
barbie
barbie - 19.12.2007 20:19

Dronte: jasně, šla jsem se na ty pojistky podívat zároveň s ním, a byla u toho když nevěděl jak tu nejjednodušší věc nahodit.. tak jsem ji vítězoslavně nahodila já (i když přece tohle má být "mužská práce") smajlik - 1 jak on říká když nešáhne na "ženskou práci".
a s těmi znalostmi světa všeho druhu... nemá smysl to řešit. Jen nemám ráda přístup když se druhý vychloubá že toho ví hodně. To je vše.

 
Dronte
Dronte - 19.12.2007 14:55

Medvěd: To máš sice pravdu, ale v žádném případě to nijak nesnižuje váhu mé argumentace. Zaprvé, většinou argumentuji apriorně, zadruhé Yolk mi doporučila nastudovat teorii, která mi podle ní chybí. smajlik - 1

 
Medvěd
Medvěd - 19.12.2007 8:38

Dronte:
Nastudovaný to můžeš mít třeba sto krát,ale když dojde k věci,tak většinou právě ti, co říkají že to maj v malíčku,jsou nejvíc v hajzlu.
Zkušenosti jsou víc,jak nějaká teorie,to mi věř.

 
Dronte
Dronte - 18.12.2007 17:29

Sisa: Yolk je přesvědčena, že má širší znalosti světa než já. Já si dovoluji nesrovnávat sebe s ní, protože ji znám pouze odsud a nenapsala toho dosti abych ji mohl soudit nebo srovnávat. Ona tvrdí, že je lepší, já tvrdím pouze, že jsem nadprůměrný v jistých ohledech, které považuji za klíčové k tomu "mít přehled o světě". Jistě to nemůžu nijak dokázat, protože si můžu cokoliv vyhledat na netu, ale pokud bydlíš někde v okolí Přerova (nebo lépe Lipníka nad Bečvou), milerád tě nechám mě ohodnotit, budeš jistě objektivnější než já.
Já jsem se pouze bránil, za ignoranta mě označila ona. K ignorantovi mám podle svého přesvědčení daleko a nenechám se tak od každého tak jmenovat. Jestli to na vás působí jako chvástání, někdo z nás by měl sklonit hlavu a připouštím, že bych to mohl být i já. Jinak Yolk se podle tebe také chvástá?
Ty Ženy v tísni jsem přehlédl, případně se omlouvám. Ale pokud se nemýlím tak to není feministická organizace, pouze to nabízí útočiště bitým nebo pronásledovaným ženám.
A ty bys ty pojistky šla spravit sama, kdyby tam byl chlap, kterej je umí nahodit? Odpovídat nemá cenu. Takjakotak odpovíš že ne.

Arashid: Podle mě normu udává středoevropská mládež (s výjimkou Polska). Nevidím žádné známky nenormality. Ostatně břemeno dokazování je na vás, já to nenazval nenormálním, tak se snažte.

 
barbie
barbie - 18.12.2007 11:02

přesně tak

 
Arashid
Arashid - 18.12.2007 10:53

Dronte: "Když se vrátíš do reality, zjistíš, že to vcelku normální" - ale to je právě ono, normální ? Jak normální ? To neni normální ale pěkně hnusný. To že se tak chová polovina mladý generace podle tebe určuje normy ?

 
barbie
barbie - 18.12.2007 10:13

Dronte: a kdybys tady četl víc toho co napsala Yolk, zjistil bys, že se chce angažovat (či už angažuje - nevím) do charity "Ženy v tísni" (alespoň myslím že to tak bylo, kdyžtak mě Yolk prosím oprav) smajlik - 1

 
barbie
barbie - 18.12.2007 10:11

Dronte: ten který o sobě tvrdí že má znalostí víc než ostatní vrstevníci se takhle většinou jen chvástá. Tem kdo je má, to o sobě nemusí tvrdit, ale ví o tom, a je skromný a nemusí to hlásat do světa. Btw. když se vyhodili pojistky, ani nevěděl jak je hodit zpět (udělala jsem to já) tak mi nevykládej že by uměl spravit kohoutek.
A to s tím slavným slovem "kunda". Máš na to opravdu zvláštní názor.smajlik - 11

 
Dronte
Dronte - 17.12.2007 20:09

Yolk: Přehled o světě mám dobrej. Mám v malíčku domácí i světovou politku, základní filosofický směry, dějepisný i zeměpisný znalosti i kulturu líp než většina mých vrstevníků. :-)
Na slovíčko feminismus se podívej do encyklopedií nebo aspoň do slovníku cizích slov. Pak mi o něm dávej přednášky.
Podle mě označení kunda, tu dívku neponíží pokud ji tak neoznačí před ní, nebo pokud to nedozví. Když se vrátíš do reality, zjistíš, že to vcelku normální, ale já bych o své holce nikdy takhle nemluvil, přece jen mi ve vztahu nejde jen o to si zapíchat. Pomluvy ublíží mnohem více, než slovíčko kunda.
Pokud máš nějaký cíl musíš mít i nějaký způsob jak ho dosáhnout, aby se vůbec dal označit jako cíl.
Nemyslím, že násilí na ženě je větší zlo, než na komkoliv jiném. Nespecifikoval bych to.

 
Dronte
Dronte - 17.12.2007 19:55

Sisa: Oprav kohoutek a nakopej mu srdel.

 
barbie
barbie - 17.12.2007 19:41

jak už jsem tady psala:
Můj spolubydlící - fajn kluk. Pracuje jako programátor, takže má dobrý kačky. Koupil většinu zařízení do bytu. Což velmi oceňuji. ALE je tu háček. Když mu má další spolubydlící řekla, že by moh taky občas uklidit, tak řekl, že je to "ženská práce". A že on koupil vysavač a my budeme uklízet.
Ale já taky chodím do práce. A to 6 dní v týdnu, a on 5. Tak???

 
barbie
barbie - 17.12.2007 19:37

Yolk: smajlik - 18

 
mikesh
mikesh - 17.12.2007 12:31

Yolk: ok

 
Yolk
Yolk - 17.12.2007 12:19

mikesh: A co na tom nechápeš? Víš co to vůbec znamená konkrétní cíl? Prostě chci aby se muži k ženám chovali líp a aby měli ženy více možností.

 
mikesh
mikesh - 17.12.2007 10:54

Yolk: to sem teda nepochopil.. pises, ze chces ukazat vsem, jak moc je feminismus dulezity a pak zas ze nemas ve feminismu zadny konkretni cil ??? jako nic proti feminismu, ale stejne jako dronte nechapu ceho v nem chcete docilit, krome toho ze je spatne oznacovat zeny jako kundy

 
Arashid
Arashid - 17.12.2007 5:05

Yolk: Amen smajlik - 10

 
Yolk
Yolk - 16.12.2007 23:34

Dronte: Mě už to taky nebaví psát. Já myslím, že ty ten feminismus stejně asi nikdy nepochopíš jak soudím z Tvých odpovědí. Vůbec asi nemáš přehled o světě. Týden si teď kupuj noviny, dívej se na zprávy a hlavně otevři oči. Feminismus není jen o zákonech, ale také o běžných věcech co tě v životě potkávají. Existují různé směry feminismu, které zaměřují svou prioritu na různá odvětví. Neřekla bych že když někdo svoji přítelkyni za jejími zády označuje jako kundu tak že je to v pořádku, kdyby ji měl rád tak by ji tak nenazval. Tohle není mužská neupřímnost. Zamysli se, přece není normální označovat své přítelkyně nadávkami. Jak to teď tady takhle všechno píšu, tak tak přemýšlím co můžeš být za člověka když se ti tohle zdá normální. Asi tak svoji přítelkyni nazýváš taky, viď? Nebo spíše pochybuji že vůbec nějakou máš. Nuže, pokud jde o to ženské pomlouvání, tak to nikomu přece neubližuje, nebo alespoň né tak vážně jako věci o kterých se tu bavíme. A už vůbec mi připadá stupidní tohle přirovnávat. Naštěstí dobře víme že né všichni nazývají své přítelkyně kundami a nebijí je, ale je tady taky spousta ostatních co to dělá. Je jedno kolik jich je, ale prostě jsou a mě se to nelíbí! A teď už k poslednímu bodu mého slohu. Ve feminismu nemám žádný reálný konkrétní cíl. Vždycky tady bude spousta těch, kteří se budou chovat špatně. Chtěla bych co nejvíce počtu lidí vysvětlit co je špatného na ubližování jakýmkoliv způsobem ženám. A taky dodat odvahu a ukázat možnosti ženám aby vždy měli svobodnou volbu. A taky samozřejmě prevence, ukázat všem jak moc je feminismus důležitý.

 
Dronte
Dronte - 14.12.2007 17:13

Arashid: aha, sorry, tak nějak jsem to z toho co si psal pochopil...

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-100 | 101-143