Anarchi-ano?ne?

Do diskuse smí přispívat jen registrovaní a přihlášení punkeři.
Zvolte stranu: 1-50 | 51-58
Radunka.jahudka
Radunka.jahudka - 2.8.2014 18:14

nejsem anarchista

 
qwert
qwert - 1.12.2012 11:02

smajlik - 7smajlik - 5AnikeVestifex:

 
AnikeVestifex
AnikeVestifex - 23.9.2012 18:49

To je na hrozně dlouhý diskuze, si myslim já.
Každopádně - ANO.
Zkrácená argumentace : Ani když to bylo moc doleva, tak to nebylo dobře, ani moc doprava.
Anarchie podle mě není hlavně "dělat si co chceš", to pak můžu jít, někoho zabít a říct "hm mě se chtělo".
Anarchie by měla bejt hlavně o svobodě.
Jakože dneska nejlepší jsou ty lidi co vytvářej různý alternativní (anarchistický) centra, dělaj akce a tak. Protože nejlepší je vymejšlet jak se to dá dělat jinak - jinak než je nám předhazovaný.
Anarchie po celým světě nikdy nebude, protože lidi jsou prasata.
A hlavně většině lidí vyhovuje, že jim někdo lajnuje cestu.
Nejlepší je anarchie v určitý komunitě. Anarchie stylem "nikdo není nad nikým". :)

 
qwert
qwert - 10.6.2012 13:16

... Když v roce 1937 navštívil norský badatel v rámci vědecké expedice Peter Munch ostrov Tristan da Cunha (v jižním Atlantiku), byl překvapen, když zjistil, že formou společenské organizace na ostrově byla Anarchie... a to po dobu delší než 100 let.

Neexistovala žádná vláda, policie, peníze nebo vůdce. Munch napsal: "V tristanské komunitě byly pevně zakořeněny principy svobody a anarchie jako sociálního pořádku, založeného na dobrovolném konsenzu svobodných mužů a žen. V takové komunitě je autorita, ovládání nebo jakýkoli druh formální nebo neformální vlády považován nejenom za zbytečný a nevhodný ale je pociťován jako hrozba a nebezpečí pro práva jednotlivce".



Obyvatelé Tristana da Cunha nebyli dobrovolně vzniklou komunou, která se tam usídlila, aby založila utopii. Pocházeli ze všech možných ras a přeživších ztroskotání lodí a z řad bývalých velrybářů, kteří se na ostrově ocitali po dobu delší než 100 let. Ještě pozoruhodnější je to, že anarchie se stala přirozenou formou jejich společenské organizace a udržela se navzdory všem snahám britské vlády.

Andrea Repetto, Ital, který se na ostrov dostal ze ztroskotané lodi v roce 1892, byl jedním z mála Tristananů, kteří uměli číst a psát. Britská vláda uchopila tuto příležitost a adresovala veškerou komunikaci jenom jako "vůdci" nebo příležitostně "guvernérovi". Po dvacet let nedošla žádná odpověď, dokud byla veškerá korespondence nalezena neotevřená. Repetto vysvětlil, že nikdo se necítil schopen otevřít poštu, protože na ostrově nebyl žádný vůdce ani guvernér.

Vládní mluvčí v roce 1903 prohlásil s úžasem že "je mimořádný stav věcí, aby v tomto civilizovaném století neexistovala žádná forma autority a Tristanané jsou podivně nepřátelští k jakémukoli jednotlivci, který by měl mít více vlivu než ostatní".

Munch podal zprávu, že v paměti žijících nebyl žádný zločin ani násilný konflikt.

Tristanané nebyli anarchisté, kteří si přečetli Bakunina - dospěli k anarchii jako přirozené formě sociální organizace přestože nikdy by tento termín nepoužili. Tristanané ale anarchisty zajímali pozoruhodně málo - možná jsme tolik uvyklí porážkám, že nejsme schopni rozpoznat úspěch.smajlik - 7

 
Lesnice
Lesnice - 26.4.2011 14:40

ANOOO...smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7

 
Kýblík
Kýblík - 27.8.2009 10:55

Určitě smajlik - 7 ANO smajlik - 7

 
punkie77
punkie77 - 11.1.2009 14:05

ano , ale na druhou stranu i ne.... rozhodně nechci totální anarchii ve státě..např. abych se bála vylýst před barák že mně tam někdo sejme a on ani neschytá žadnej trest... :)

 
howno
howno - 8.12.2008 16:40

ANO aspon pro mě

 
Radovan
Radovan - 5.11.2006 22:45

to martin suicide:

Vapors ještě beru, Jam jen něco- zbytek neznám
My ICQ-449-061-593

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 3.11.2006 11:04

winďas: Ja se posledni dobou hodne zblaznil do power pop kapel jako Vapors, Flys, Jam, Chords a tak :) Asi nejak meknu hahaha. Na Adicts sem byl 2x, videl sem je na slovensku kdyz hrali pred Stooges a pak v Praze. Joo Sonics to je mazec hlavne kdyz si uvedomis jak je to stary. Tu kompilaci ti budu moci poslat az ji pretahnu z vinylu do compu, coz mi nejakou dobu zabere :) kdyz tak mi posli CQ number

 
Radovan
Radovan - 3.11.2006 10:33

to martin suicide:

garage ´60-´70 jedu taky:), od Vapors můžu tak 3 songy, ale mám podobné francie:), Sonics je hustá hustota-i The Seeds, The Kinks, Slaughter jsem poslouchal včera§!, byl si na Adicts? Avengers a Cirkle z toho celkem taky seru.), the Fear mi něco říká, ale tu Jugoslávii nechceš mi poslat na ICQ? Já ti pošlu Brazílii, Itálii, Švédsko, finsko, Rusko(ale tam sou dobré jen 2 songy!), Japonsko HC Punk výběry z ´80 yrs-atd. mám více stylů-psychedelic, grunge, alternative, noise, ...:) eater - klasika, TSOL-mužu zbytek nevím...

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 2.11.2006 10:57

Joa malem bych zapomel na Eater, Satans rats, Hjertestop, Inepsy, Gorilla Angreb, Regulations, Franz Ferdinand, TSOL.........

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 2.11.2006 10:13

No toho je fura :) od garazovejch kapel ze sedesatych let po soucasnost, asi by se to sem neveslo :) Ted zrovna asi nejvic posloucham Vapors, Saints, Adicts, Sonics, The Kids, Black Flag, Slaughter and the dogs, Avengers, X, Circle Jerks, Skeptix, Flys, Kaiser chiefs, the Fear, Channel 3 a kompilaci Bloodstains across Yugoslavia se starejma Jugoslavskejma kapelama :)

 
Radovan
Radovan - 2.11.2006 0:15

hah-dík. Tak dál... co ještě fičíš za music???:)

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 1.11.2006 10:16

:) Jo jejich nahravky maj takovou minimalistickou a zaroven intenzivni atmosferu. nicmene jak uz sem napsal nekterejma kecama to byla spis parta hippisaku , ale to s tim jak hrali stejne nema nic tak moc do cineni :). Jo Steve Ignorant mel dobrej vokal.. videl sem ho s nejakou jeho pozdejsi kapelou na zivo a bylo to dobry :)
Jinak mas dobrej vkus :)

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 1.11.2006 10:16

:) Jo jejich nahravky maj takovou minimalistickou a zaroven intenzivni atmosferu. nicmene jak uz sem napsal nekterejma kecama to byla spis parta hippisaku , ale to s tim jak hrali stejne nema nic tak moc do cineni :). Jo Steve Ignorant mel dobrej vokal.. videl sem ho s nejakou jeho pozdejsi kapelou na zivo a bylo to dobry :)
Jinak mas dobrej vkus :)

 
Radovan
Radovan - 1.11.2006 8:24

to martin suicide:

kurva konečně s někým pokecám, víc:)
Mam od Crass ¨THE FEEDING THE FIVE THOUSAND.¨
(ANARCHY AND PEACE). Od Polských Nikt Nic Nie Wie. Uvódní slovo na MC´s se mi jví zdlouhavé. (zase politika:) , ale pak už mazec. Tahle paseka ze ´78 roku byla milým překvápkem pro mé ucho. První song ¨Do They owe us a living?¨ mě tehdy dostalo do kolen (hlavně ten melodický refrén). Vojenské bicí Rimbauda mě rozesmály hned na ůvod, ovšem né už po celé album:), zkažený hlas Ignoranta beru pro sebe jako jeden z nej punk střihu ´77, rozhodně jdybych sestavoval punk ´77 band , tak bych jej hodil k prvním příčkám, takové vokály mohu:), jinak jak říkam vybral jem si první 2 skladby do svých punk výběru do walkmana (tehda) a hotovo 20. cele album neposlouchám. tečka.
No obal je jeden z nej co se mi líbí. takové mám rád. O něčem.
Jinak pre-punk z USA typu Stooges, MC5, The Seeds, Ramones, The Tubes taky jedu, Detroit + NYC!! complet. Buzzcocks- ¨I dont mind The Buzzcocks¨ to je hustá sada hlvně song ¨No Replay¨:))))

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 31.10.2006 9:36

winďas: Jasne nerikam ze Crass byli blbost... ma to neco do sebe :) a jejich prvni 2 desky jsou vodvaz.. Jo a kolaze a grafika jejich obalu je kapitola sama pro sebe... Akorat me je asi blize ten punk jako ho mely hozenej stary kapely z NY a Detroitu nebo stary kalifornsky kapely a nebo i ti Pistols a nebo Buzzcocks :)

 
Radovan
Radovan - 31.10.2006 0:43

to Martin Suicide:

máš pravdu s Crass, ale texty a myšlenka byla ok. Ikdyž po nich šli Exploited. A to doslova. jinak souhlas,,,

 
Martin Suicide
Martin Suicide - 30.10.2006 22:50

Anarchie v politickem slova smyslu a punk spolu nemaj co delat. Crass byla banda Hippizaku spis nez punk a kapely jako Pistols pouzivali slovo Anarchy stejne jako hakove krize k tomu aby prudili slusne lidi a burany.

 
lucikpunk
lucikpunk - 30.10.2006 8:55

smajlik - 7smajlik - 10

 
Carlos
Carlos - 29.10.2006 21:24

lucikpunk: správně nic se nemá přehánět!!!smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10smajlik - 10

 
lucikpunk
lucikpunk - 27.10.2006 20:00

Správný anarchista není terorista... smajlik - 7

Si taky myslim, že to tu (bohužel) nemůže fungovat.... ale tak přece nezabijem smajlik - 7

 
lucikpunk
lucikpunk - 27.10.2006 19:58

Správná anarchista není terorista.... smajlik - 7

 
deathknell
deathknell - 25.10.2006 10:24

smajlik - 5

 
fildoska
fildoska - 22.10.2006 19:02

nejsem anarchista ale par jich znam a myslim si ze sou to super lidi!!!!!
je to asi jako s hipíkama....myslim ze ma k hippies dost blízko,sou to fajn lidi ale jedna vec je jasna-kdyby vsichńi byli takovi,tak by svet nefungoval.....totez si myslim o anarchii....smajlik - 7smajlik - 5smajlik - 8smajlik - 5smajlik - 19smajlik - 19smajlik - 5smajlik - 15smajlik - 5smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13smajlik - 13

 
Radovan
Radovan - 20.10.2006 13:12

Buď to ty. Jsi to ty...smajlik - 5smajlik - 3

 
deathknell
deathknell - 20.10.2006 8:29

já o anarchii moc nevim, ale prostě se řídím podle sebe nenechávám se vomezovat a žiju vlastní svět. jestli je to anarchie nebo ne, to nevim. ale snažim se být prostě taková jaká sem a rozhodně si nechci na nic hrát. ale anarchii neodsuzuju, s tim co o ní vím si myslím, že by klidně být mohla a to všude!!! Ale někěrý lidičky tu maj pravdu s tim, že asi nikdy nebude a je k ničemu se o ni snažit. ale vlastně všechno de když se chce. jenže anarcháčů neni takové hafo aby změnili svět.smajlik - 7

 
Radovan
Radovan - 18.10.2006 13:35

anarchy in the disco

 
Ďugi
Ďugi - 14.10.2006 18:18

anrchy in the ČR.... an-archy ? jednoznačne ano..... aby som nezabudol ANARCHY IN THE SR !!!!

 
izi
izi - 14.10.2006 15:57

Všivák: Ze kazdej muze anarchii wnimat jinak tak stim souhlasim, ale ze twrdis ze lewicowy anarchisti sou horsi nez nacisti tak to wubec. A kdyz se takhle rozmachujes s Castrem a s CheGuevarou tak to wo tom snad neco wis ne? A proto bys je nemel hned hazet do jednoho pytle, protoze kdyby Che jeste tedka zil tak by to byl nejwetsi odpurce komunismu, ano byl to komunista ale i on mel swoji wlastni predstawu o komunismu a ta predstawa bola uplne jina nez jaka byla treba tady.

 
luci_je
luci_je - 11.10.2006 20:05

to je zvláštní když někdo souhlasí, většinou jsou všichni jinýho názoru a chtěj se hádat smajlik - 10

 
Barushka
Barushka - 11.10.2006 7:56

luci_je: Souhlasim...babča by řekla: buď ráda, že nežiješ za komoušů...

 
Barushka
Barushka - 11.10.2006 7:53

KRAKEN: Jo, jenže tím, že je někdo anarcháč se stejně ten zasranej systém nezmění...anarchie tu prostě nikdy nebude, není to možný. Proto mi přijde zbytečný bejt anarchistou. smajlik - 6 Ale fajn, názor ti neberu.

 
luci_je
luci_je - 10.10.2006 17:19

a áčka zásadně nikde nenosim smajlik - 7

 
luci_je
luci_je - 10.10.2006 17:17

já mám v podstatě anarchistický smýšlení, ale dnešní anarchisti jak fungujou se mi nelíbí. teda ať si dělaj co chtěj, ale já nehodlám ve svym životě vynakládat takovýho úsilí k něčemu, co by možná někdy v budoucnu mohlo fungovat, v tuhle chvíli to fungovat nemůže a nevim, jak chtějí tý spoustě lidí změnit myšlení, protože to je k anarchii nutný. myslim si, že to co dělají je zbytečný, jestli z toho maj dobrej pocit tak fajn, ale mě to nic neříká... možná jsem na to ještě malá, ale momentálně si myslim, že si můžu klidně žít po svym i v tomhle ¨demokratickym¨ státě a kdo má tu potřebu, ať si hrabe jak chce, já na něj seru, já mam svuj život a

 
Radovan
Radovan - 10.10.2006 6:51

znám pár takových.................

 
Všivák
Všivák - 9.10.2006 23:27

Každej může vnímat anarchii jinak. Akorát nesnášim ty levicový anarchisty (politiky, ta má k anarchii hodně daleko) co obdivujou Kubu, čegevaru, castra a další jiný komunistický prasata, to je snad ještě horší než nacismu, protože nácek ti dá rovnou pěstí, kdežto komunista se tváří jako náš nejlepší přítel.........

 
Radovan
Radovan - 9.10.2006 19:26

grandiózní sebeklam......smajlik - 16

 
Mr.calavera
Mr.calavera - 9.10.2006 17:27

dovol abych s tebou nesouhlasila!!!!
souhlas se spinou v dnesni dobe je anarchie blbost!! lidi to poste nevemou tak jakto je furt se budou hadat protestovat a nakonec se tu vsichni vodpraskame v tyhle situaci nejni co resit - je to blbost!!!!!!!!smajlik - 7smajlik - 6

 
Vůl
Vůl - 9.10.2006 17:22

proste uvidime!!!!!!!

 
Vůl
Vůl - 9.10.2006 17:21

spina souhlas.nejvetsi problem je chovani dnesnich lidi a to je ta chyba ale co s tim nadelas :ja se strasne tesim na tu chvili kdy nekdo vymysli funkci anarchie aby funtgovala tak aby to slo!-tim nemyslim samozrejme osobni anarchii ale anarchii vsech nas lidi!vym zr je to moc iluzivni ale jednou to bude tomu verim!!=protoze to nak jit musi -vsechno jde!!!smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7

 
špína
špína - 9.10.2006 17:16

anarchie je v dnešní době blbost, lidi sou svině co myslí jenom na sebe, takže pravidla tady teď bejt musí

 
Radovan
Radovan - 8.10.2006 20:12

jo. ale áčka nenosím.

 
Vůl
Vůl - 8.10.2006 19:39

Jestli tady nekdo aspon trochu punkuje?tak by mel podle me brat anarchii trosku jako soucast sveho zivota NE!!?

 
KRAKEN
KRAKEN - 8.10.2006 18:56

Johny Rotten měl pravdu.smajlik - 7

 
KRAKEN
KRAKEN - 8.10.2006 18:56

smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7smajlik - 7

 
KRAKEN
KRAKEN - 8.10.2006 18:55

Já anarchista sem.A to hlavně když se podívám kde to žiju.V tomhle zasranym systémem řízeným státě.Nesnášim ty zmrdy co nám vládnou.Jde jim jen wo prachy.Lžou,kradou a podváděj!!!A lidi jsou tak blbý a tak zmanipulovatelný,že je stejně choděj volit.

 
Radovan
Radovan - 7.10.2006 21:29

tož kurva...

 
Mr.calavera
Mr.calavera - 7.10.2006 21:03

smajlik - 7Dobra definice -hlavne PRAVDIVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smajlik - 11

 

Zvolte stranu: 1-50 | 51-58